homotappo savonlinnassa (vuosia sitten)

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Jupex
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Syys 11, 2009 8:45 pm

homotappo savonlinnassa (vuosia sitten)

Viesti Kirjoittaja Jupex »

Muistaako kukaan "homosurmaa" Savonlinnassa vuosia sitten? Nuorehko mieshenkilö tappoi naapurinsa ryyppyputken päätteeksi, ja kirjoitti uhrin verellä seinään tekstin "likainen mies".

Muistaako kukaan tästä tapauksesta tarkemmin mitään?
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: homotappo savonlinnassa (vuosia sitten)

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Hämärästi nyt, kun aloit puhuun...en kyllä mitään sen tarkemmin :(
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Jarno-T
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Marras 24, 2009 7:14 pm

Re: homotappo savonlinnassa (vuosia sitten)

Viesti Kirjoittaja Jarno-T »

Frendi oli pidätettynä tän jutun takia. Ja ko.herra ei liittyny asiaan mitenkään, sattu olee saman pituinen ja ns.tummiin vaatteisiin pukeutunu ja baarista tullessa kytät ajo ohi, sehä kytille riitti. Kiva herätä aamulla kopista, "joo sua epäillää taposta" ok... :twisted:
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: homotappo savonlinnassa (vuosia sitten)

Viesti Kirjoittaja Blues »

Jos tapauksesta ei ole mitään muuta mielikuvaa, kuin että "ehkä joskus tapahtui, ehkä jossain, ehkä jotain", niin sille on olemassa oma osio tuolla testeissä ja kyselyissä.

On nimittäin vitun ärsyttävää lukea tällaisia aloituksia täältä. Aloituksia, joissa ei ole mitään ko.asiaa viittaavaa ja siihen tulevia vastauksia, joissa kerrotaan, että "Joo, kyllä muistan, mutta ei minulla mitään sanottavaa ole."
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
kaaleppi
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Su Maalis 28, 2010 12:12 am

Re: homotappo savonlinnassa (vuosia sitten)

Viesti Kirjoittaja kaaleppi »

Pystyykö kukaan muistamaan missäpäin Savonlinnaa tälläinen on tapahtunut?
pekkaäpeeär
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: La Maalis 27, 2010 10:01 pm

Re: homotappo savonlinnassa (vuosia sitten)

Viesti Kirjoittaja pekkaäpeeär »

...olisko tässä kyseessä tää savonlinnan miekkoniemellä sattunut, Raimo "Pake" Putkisen tapaus...

...kaveri oli tekosensa tehtyään survonut uhrin vaatekomeroon... ja jatkanut "kosteita harrastuksiaan" vielä noin viikon päivät... ennen kun hajuhaitta oli senverran suuri, että joku "sivullinen" oli tehnyt asiasta ilmoituksen paikallisille sheriffeille...

...onhan ainakin tuosta sen verran aikaa (10v?), että tuomittu jo lienee vapautunut ja sovittanut rikoksensa...
Jupex
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Syys 11, 2009 8:45 pm

Re: homotappo savonlinnassa (vuosia sitten)

Viesti Kirjoittaja Jupex »

Anteeksi huono aloitus. Ensikertalainen ei voi kaikkea tietää. Nätkillä muistaakseni tapahtui, ja mielestäni uhri tuli lainaamaan kahvia ja päätyi mullan alle. Syytetty kertoi syyksi uhrin lähentely-yrityksen. Ja ei, mielestäni uhria ei pidetty viikkoa kämpillä kun bileet jatkui. Olisko nää kaksi eri tapausta?
Vastaa Viestiin