Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2387
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010050 ... 6_uu.shtml

Poliisi etsii vappuna kadonnutta Jyrkiä
Tiistai 4.5.2010 klo 14.13

Jyrki Eemi Iivari Karvonen katosi Kuopiossa 1.5.
Hänet nähtiin viimeksi vapunpäivän aamuyöllä Vanhan Sataman ympäristössä.

Karvonen on pituudeltaan noin 180 cm. Hänellä oli kadotessaan yllään musta nahkatakki ja siniset farkut. Karvosen hiukset oli maalattu toiselta puolelta oranssilla, toiselta mustalla värillä.

Katoamiseen liittyvistä havainnoista ja tiedoista pyydetään ilmoittamaan Kuopion poliisin palvelupäivystyksen numeroon 071 8756732.

IL
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
specialhousingunit
Neuvoja-Jack
Viestit: 530
Liittynyt: La Loka 13, 2007 10:06 pm

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja specialhousingunit »

Kaikille Kuopiolaisille Vanha Satama on tuttu ja samoin on paikan ympäristö. En ole ihan varma, että oliko ranta sulana jo Vappuna, mutta vettä ja laituria riittää tuossa paikassa.
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
Helen
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2010 12:36 am
Paikkakunta: Savon sydämessä

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Helen »

Hei. Itse asustan n.kilometrin päässä paikasta josta katosi ja ensimmäisenä tulee ikävä kyllä mieleen taas kerran veden varaan joutuminen,ko. ravintola kun sijaitsee aivan Kallaveden äärellä :( Lähellä on myös paljon veneitä "talviteloilla " rannalla,olisiko sinne mahd. hakeutunut? Millainen oli keli? (Itse en ollut Kuopiossa vappuna)olisiko sieltä hakenut suojaa ...? Sinnepäin oli ainakin kameroiden mukaan lähtenyt...
"Tietä käyden tien on vanki,vapaa on vain umpihanki." -Aaro Hellaakoski;huojuvat keulat.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Pahasti näyttää siltä että saatiin taas Hermanni Vanhalakalle ym. seuraaja. Mutta toivotaan kuitenkin parasta vielä ja jaksamista omaisille jos lueskelette.
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Carina »

Mikä hemmetti näitä nuoria miehiä sinne veteen oikein houkuttelee?? :? Miten kukaan voi vahingossa tippua vesistöön? Haluaisin oikeasti joskus nähdä jonkun valvontakameran nauhan, että miten se kaikki tapahtuu. Miksi pitää mennä veden lähelle, jos on tuhannen tuiterissa. Niin turhia tapauksia :(

Facebookin mukaan häneen on saatu viimeinen näköyhteys/puhelinyhteys klo:01.00-02.00 1.5.2010. Ihmeellisen aikaisin on kaveri erkaantunut ystävistään? Iäksi hänelle on kerrottu 24.

Edit: Savon- Sanomien nettisivuilta löysin tiedon, että Karvosen kännykkä hälytti vielä vappuaamuna kolmen ja neljän välillä. (http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo ... nen/558011)
Erikoista, että hän on hävinnyt kaveriporukasta yhden-kahden välillä ja vielä pari tuntia sen jälkeen puhelin hälyttää. Eli ei ole ainakaan heti mihinkään vesistöön pudonnut. Tietysti on mahdollista, että puhelin on pudonnut aikaisemmin johonkin.
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Carina kirjoitti: Miten kukaan voi vahingossa tippua vesistöön? Haluaisin oikeasti joskus nähdä jonkun valvontakameran nauhan, että miten se kaikki tapahtuu. Miksi pitää mennä veden lähelle, jos on tuhannen tuiterissa. Niin turhia tapauksia :(
Voin luetella muutaman muun saman henkisen idean omalta kohdaltani. Siinä tuhannen tuiterissa ajatus on tuntunut todella loistavalta ja seuraavana päivänä sitten vasta on tajunnut, että "voi luoja, onneksi ei käynyt pahasti".
Näissä on aina niin monta monessa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Carina »

Tässä vielä toinen, kauempaa otettu Jyrkistä:

Kuva
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Carina »

Nooruska kirjoitti:
Carina kirjoitti: Miten kukaan voi vahingossa tippua vesistöön? Haluaisin oikeasti joskus nähdä jonkun valvontakameran nauhan, että miten se kaikki tapahtuu. Miksi pitää mennä veden lähelle, jos on tuhannen tuiterissa. Niin turhia tapauksia :(
Voin luetella muutaman muun saman henkisen idean omalta kohdaltani. Siinä tuhannen tuiterissa ajatus on tuntunut todella loistavalta ja seuraavana päivänä sitten vasta on tajunnut, että "voi luoja, onneksi ei käynyt pahasti".
Näissä on aina niin monta monessa.
Ymmärrän, että kaveriporukassa tulee joskus tehtyä tyhmiä päähänpistoja, sillankaiteilla kävelyä jne, mutta kuka tekee samanlaisia tempauksia yksin?
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ voisin kuvitella ihan hyvin tilanteen, että on pimeähköä ja näkee vesistössä jotain ja sitten saa jonkun päähän piston. Esim. Näkee kissan rannalla ja saa idean " menenkin silittämään tuota kissaa" jne. (olipas utopistinen esimerkki minulta :D )
Ja tietysti riippuu humalatilasta; kyllä täytyy mielestäni olla suht railakkaassa humalassa näissä tapauksissa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Carina »

Itse en tunne Kuopiota juurikaan, mutta facebookista huomasin tiedon, että Jyrki on asunut keskustassa, amiskan mäen alapuolella ja kaverit ovat sitä mieltä, että valvontakameroiden perusteella Jyrki tuskin oli menossa kotiin päin.
Joten mihinkän hänellä oli matka?
Olen samaa mieltä Nooruskan kanssa, railakkaassa humalatilassa pitää olla että sinne veteen putoaa kadulta. Vappuna luulisi olevan porukkaakin liikkeellä, ihme ettei kukaan ole kuullut avunhuutoja.

Edit. Vielä fabookista poimittua; Ilmeisesti Jyrkin veli (tai muu sukulainen nimestä päätellen) oli käynyt juttelemassa Alban (baari?) poken kanssa. Tämä oli nähnyt Jyrkin pari kertaa kahden jälkeen pyörimässä Albatrossin ympäristössä. Jyrki oli yrittänyt kiivetä aidan yli ja lentänyt selälleen.
Täytyy sanoa, että ei hyvältä kuulosta. Onkohan Jyrki sitten etsinyt kavereitaan tai muuta kun on silleen siellä pyörinyt? Ja minkä ihmeen aidan yli se on yrittänyt kiivetä?
Viimeksi muokannut Carina, Ti Touko 04, 2010 6:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Omituista jos yksin liikkeellä eikä kotiin menossa :shock:
En itsekkään Kuopiota yhtään tunne, mutta ei se kai nyt mikään pikkupitäjä ole. Eikä tuona vappuyönä nyt niin pimeää ollut, että ei näköhavaintoja sen takia syntyisi. :o
En edes keksi miksi lähti alkujaankaan yksin jos kerta kotiinpäin ei suunnistanut.
Ei mihinkään pankkiautomaatille ollut menossa tai sillee? :?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Carina »

Olisiko Jyrki voinut olla niin humaltunut, että käveli väärään suuntaan tai ei tajunnut lyhyintä reittiä kotiin. Mun mielestä tuo pyöriminen baarin lähistöllä viittaa siihen, että hän on eksynyt kavereistaan. Pankkiautomaatti kuulostaa mun mielestä hyvinkin mahdolliselta, jos vaikka kaverit on menneet edeltä baariin ja Jyrki jäänyt yksin hoipertelemaan?

Jyrki on näkynyt Albatrossin kamerassa kello 02.49.

Edit taas; En pääse irti tuosta facebook sivustosta..Jyrki ei ole käyttänyt pankkikorttiaan perjantai-iltapäivän jälkeen, joten ilmeisesti käteisellä ollut liikkeellä. Mielenkiintoista tietoa on, että Jyrkin reppu on löytynyt Albatrossista, vielä on epäselvää onko se jäänyt sinne narikkaan tai muualle, vai onko joku löytänyt sen esimerkiksi pihalta. Mitähän kaikkea siellä repussa on ollut, olisiko se puhelin voinut olla siellä joka oli hälyttänyt vielä kolmen-neljän aikoihin? Vaikka monet miehet taitaa kyllä pitää puhelinta housujen taskussa..Mutta entäs kotiavaimet?? Jos ne on olleet repussa eikä kaveri ole päässyt kotiinsa? Ja jos puhelinkin on ollut siellä repussa?
Viimeksi muokannut Carina, Ti Touko 04, 2010 6:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ En nyt halua syyllistää ketään, kun en paikalla ole ollut, mutta en ikinä itse olisi jättänyt noin humalaista (oletetaan, että promilleja on ollut kiitettävästi) kaveria yksin ja painellut edeltä baariin :evil:
Tai jos on löytänyt baarin ovelta naisen tai jonkun tuttavan vuosien jälkeen, kaverit painelleet jo baariin ja Jyrki ollut niin humalassa, että tämä toinen osapuoli on hävinnyt siitä (ajatellen, että en nyt jaksa noin humalaista) ja Jyrki tilanteesta ulkona ei tätä ole huomannut ja alkanut hieman etsiskeleen tyyppiä? :|
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Helen
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2010 12:36 am
Paikkakunta: Savon sydämessä

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Helen »

http://kartat.eniro.fi/m/pW9fD

Tässä kuvaa sieltä mistä katosi,poikittain oleva puurakennus on Albatrossi.Eli lähtenyt kävelemään ns.kameraan päin.Kuten kuvasta huomaa,järvi ympärillä ja reunalta jyrkkä pudotus,ei minkäänlaisia kaiteita.Ei mikään ihme jos siitä veteen tippuu,ihme vaan ettei kukaan ole huomannut jos näin käynyt. Ravintolan terassin ympärillä on matala aita,metri tai jtn,jonka yli porukat yrittää tulla sisälle jos eivät portista jostain syystä pääse.Kävin itsekin pyöräilemässä äsken tuolla rannalla,näkyi olevan muitakin etsimässä .Läheisille toivon voimia.
"Tietä käyden tien on vanki,vapaa on vain umpihanki." -Aaro Hellaakoski;huojuvat keulat.
Vastaa Viestiin