PPK - Pohjolan Poliisi Kertoo kirjasarjan kokoomaketju

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Blues
Rico Tubbs

PPK - Pohjolan Poliisi Kertoo kirjasarjan kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Blues »

Uteliaisuuttani vaan kyselen ;)
Mulla on noita Pohjolan Poliisi kertoo-kirjoja vuodesta 1971 ja Nordisk Kriminalkrönika-kirjoja, muistaakseni vuodesta 1990 (varma en tuosta ensimmäisestä NKk:sta ole, sillä kirjat on kotona, minä mökillä), mutta ei yhtään päällekkäistä vuotta kumpaakaan, muistaakseni, enkä nyt pääse edes tarkistamaan. Ja nyt mua alkoi häirimään jossain threadissa, että onko niissä mahdollisesti eri jutut samana vuonna? Jossain threadissa nimittäin oli refe jostain keissistä ja maininta PPK:sta ja vuodesta ja sen vuoden NKk:sta mä en juttua löytänyt. Tai sitten olin taas vain blondi, enkä osannut :lol:
anyone?

PPK-kirjoja käsitteleviä ketjuja oli kolme. Yhdistetty ja ketju otsikoitu uudelleen
-NILS-
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Blues
Rico Tubbs

Eikö kukaan muu, oikeasti, lue rikoksista ruotsiksi?:roll:
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Osaisinpa ruotsia :)
What you do... Makes you who you are.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

På sverige jag kan nog pratta med söta kvinnor men inte läsa om nonting så uintressarande som äckliga mordorer!!! (rantaruottalaiset korjatkoon savolaisen virheet. Ruotsi Yo-todistuksessa: C) :D :D :D Kirjoitin 1999 keväällä...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Blues
Rico Tubbs

^No tuota... Onhan tuossa nyt ainakin yksi sana oikein...Tuo men :lol: juu ja inte också ;)
Eli kukaan ei voi auttaa :cry:
Violet57
Alibin satunnaislukija

Poliisi kertoo - kirjasarja

Viesti Kirjoittaja Violet57 »

Olen vihdoin viimein saanut sarjan täydennettyä niin, että mulla on kaikki kirjat. Kiitos huuto.netin.

Innolla aina odotan kevättä, kun uusi kirja ilmestyy ja siinä sitten menee about viikko, kun kirja on luettu kannesta kanteen. Usein vielä niin, että yöllä ei malta kesken lopettaa, ja aamulla töihin "tihrusilmäisenä"!

Kipinän sain kirjoihin, kun isäni kokeeksi osti kirjan, kaksi joskus 80-luvun alussa.
Minulle myös , jee!

Kohteliaasti aina soittavat vaikka olen sanonut, että saa laittaa tulemaan, niin kauan kun henki pihisee.
:wink:
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Perskutarallaa olen kateellinen. Mulla kun on vain 20 kpl. Mistä vuodesta muuten alkavat?

Nyt kannattaa noita ostella. Ennen niitä oli divarit aina pullollaan. Nykyään on divareita vähemmän ja olen varma, että "alan harrastus" on lähtenyt leviämään. Kysyntä kasvaa ja tarjonta kapenee = hinnat nousevat. Yhtenä syntipukkina me palstalaiset :lol:
Violet57
Alibin satunnaislukija

Vuodesta 1971 alkaen mulla kaikki. Pari kirjaa on kyllä vähän nuhruisia, siis kannet kärsineet. Mutta sisältöhän on tärkein. Ja, tosiaan huuto.net on oiva paikka tehdä löytöjä.

Ja voi noistakin huomata miten suomen kieli on muuttunut näinä aikoina ja etenkin rikosten tutkinta!!! :D

Olen aina jotenkin luullut olevani vähän outo naisimmeinen, kun nuo rikosjutut kiinnostaa, mutta onneksi en olekaan ainoa. :roll:
Violet57
Alibin satunnaislukija

Vielä tällaisen jutun löysin...

"Nyt saatavilla pokkareita suomalaisista rikostapauksista vuosien varrelta R-kioskeista!
Suomalaiset ovat kiinnostuneita suomalaisista rikostapauksista.
Pohjolan Poliisikirja Oy on julkaissut pokkarisarjan, joka on hinnaltaan edullinen sekä helposti saatavilla jokaiselle joka kaipaa jännittävää tositapatumiin pohjautuvaa lukemista.

Pokkarisarjaan kootut rikoskertomukset ovat tapahtumia vuosien varrelta.

Pokkarit 1 ja 2 ovat valmiina ja syksyllä 2007 ilmestyy pokkari 3.
Pokkari 1 on myynnissä Rautakirjan kioskeissa ympäri Suomea.
Pokkarisarja uusiutuu vuosittain."

(Huh, huh. Olipa paljon kirjoitusvirheitä tuossakin sivustossa. Niitä jo pilkunn...jana korjailin)
Tomberi
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Tomberi »

Onneksi on nuo kirjastot keksitty. Taitaisi muuten jäädä kirjasarja läpi lukematta...
Lihava
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Lihava »

Vasta kaksi omaa, mutta kohtuu hinnalla: 1980 ja -81 -kirjat löytyi kirppikseltä 2€/kpl.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Mullakaan ei ole kuin kymmenkunta. Lukenut olen useita muitakin. Bongaan aina kylässä jos kirjahyllyssä näen ja selailen sekä lainaan. :oops:
Ja mies tykkää... :lol:

Pidetään järki päässä, kun ostetaan k.o. kirjoja. Älkää maksako liikaa!
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Mullakin on muutama..toimivat muuten helekutin hyvin pinnasängyn pään nostajina :roll:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Oon tuolta huuto.netistä niitä kattellu, hinnat vaihtelee aika paljon.. paljonko niistä kannattais sit maksaa?
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Violet57
Alibin satunnaislukija

Kävin kurkkaamassa

Ja tuo lähtöhinta 6 euroo ei ole paha.

Kaikkein paras olisi tietysti, jos saisi noutaa kirjat, kun Postin- anteeksi Itellan ryöväri ottaa järkyttävät hinnat postikuluista!

Uusi kirja- siis uunituore- maksaa noin 79 euroa, joten hyväkuntoinen kirja kympillä on ihan ok. Vanhempikin. Se on minun mielipiteeni. :D
Vastaa Viestiin