Niin ja sun mielestä sen on pakko olla totta ku Linnanmäki tiedotti? Kysymys, ootko ikinä ollu väärässä?damfin kirjoitti: Ke Elo 12, 2020 4:18 pm ^ No kenenkähän nimiä siellä mielestäsi olisi pitänyt olla, sen yksityishenkilön nimikö joka oli kyseisenä päivänä vieraillut linnanmäellä ja saanut myöhemmin tietää olleensa todennäköisesti jo tuolloin viruksen kantaja, vaiko kenties lääkärin nimi joka tuolle potilaalle ja linnanmäelle oli tiedottanut asiasta? Linnanmäen toimitusjohtajan nimihän kyllä mainittiin.
Jos nyt itse luit niitä uutisia, niin tiedottamisessa asiallahan oli Linnanmäki joka oli saanut tiedon asiasta joko tältä korona-positiiviselta henkilöltä tai sitten häntä haastatelleelta taholta joka oli selvittänyt tämän positiivisen tuloksen saaneen henkilön liikkeitä, katsos kun se tartuntaketjujen jäljittäminen toimii juuri näin.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/2346353Linnanmäen huvipuistossa vieraili sunnuntaina 26. heinäkuuta noin kello 15-18 seurue, joka on altistanut muita Linnanmäen vieraita, kertoo Helsingin kaupunki.
Linnanmäki pyrkii olemaan yhteydessä niihin henkilöihin, jotka olivat varanneet kyseiselle päivälle lipun Linnanmäen varausjärjestelmän kautta.
LINNANMÄELLÄ kyseisenä aikana vierailleita kehotetaan tarkkailemaan vointiaan erityisen hyvin ja hakeutumaan testiin nopeasti, mikäli oireita ilmenee. Koronavirustartunnan oireita ovat esimerkiksi kuume, yskä, päänsärky, pahoinvointi, ripuli, lihaskipu, kurkkukipu, nuha, hengenahdistus, haju- tai makuaistin menetys.
Tarvittaessa asiakkaita neuvotaan ottamaan yhteyttä oman kunnan terveyspalveluihin.
– Terveellinen huvittelu Linnanmäellä on meille ensiarvoisen tärkeää. Pahoittelemme asiakkaillemme tapahtuneesta aiheutuvaa lisähuolta, Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin kertoo kaupungin tiedotteessa.
On tämä tietoyhteiskunta ihan kamalaa kun Linnanmäki vakoilee omasta järjestelmästään lipun varanneiden henkilöiden henkilöllisyyden ja ottaa heihin yhteyttä varoittaakseen heitä mahdollisesta altistumisesta, hui kauheaa!![]()
Voi että, no onhan se sitten ihan varmasti fake-news jos kerta sinä ihan itse niin epäilitMyös lehtijutun ympäripyöreydet saivat epäilemään![]()
Kyllä mä jo ymmärrän ettei suhun uppoo ku valtamedian valheet ja puolustat niitä vaikka sulle olis rautalangasta väännetty asioiden oikea kulku. Sinutkin on niin moneen kertaan jauhotettu, servattu ja häpäisty, että itse ainakin vaihtaisin nimimerkkiä. Häpeä!