minfon käyttö gallup

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

olen / avaan minfon

minfonisti,useita kertoja päivässä
26
57%
minfoaddikti,max kahdesti päivässä
10
22%
minfon kohtuukäyttäjä,kerran päivässä
6
13%
minfon satunnaiskäyttäjä,max kahdesti viikossa
1
2%
minfon hangaround,milloin huvittaa
3
7%

Ääniä yhteensä: 46

Siru
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Siru »

Yleernsä avaan kerran päivässä - juuri töiden jälkeen. Vapaapäivänä saatan aukaista pari kertaa, mutta en sen useammin. Luen lähinnä uudet viestit (tai pelkät otsikot) ja jos ei ole mitään mielenkiintoista, odottelen rauhassa seuraavaan päivään.

MUTTA jos tapahtuu maailmalla jotain mielenkiintoista, käyn useammin kurkkimassa uudet viestit.. ;)
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Usein aina kun ennätän. Muutaman päivän taukokaan ei haittaa mitään, onpahan sitten enemmän uutta matskua selattavana.

Enkä avaa m-infoa, se on ikäänkuin aloitussivuna muutaman ihan oikeasti tärkeän sivuston ohella. Eiku on tää tärkein. :oops: :oops: :oops:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Yleensä pari kertaa päivässä, tosin joskus saattaa käydä niin että jää muutama päivä väliin etten käy täällä lainkaan :D
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Jos avaan, niin en ota....eiku..jos ajan, niin avaan....eiku en aja, niin avaan....eiku avaan ja vaan avaan...ja taas avaan ja eiku avaan... voisko joku laskea?
Pliis!
Nuotio & Äreät Tiput
MissHolmes
Ben Matlock

Re: minfon käyttö gallup

gravedigger kirjoitti:Eli lyhyesti:kuinka usein teet sen,avaat minfon?

Sorryyyy...on siis ollut yksi hetki, jolloin olen ollut poissa, kun en ole tätä gallupia huomannut.
No...eikö se ole niin, että kertaus on opintojemme äit???
Nuotio & Äreät Tiput
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Minulla ihan riippuu, saattaa olla päiviä etten käy ollenkaan koneella ja välillä te (määrittelemättä tarkemmin ketkä, sanotaan vain kiltisti että te) otatte niin hermoon, että katson parempana pysyä poissa kunnes rauhoitun. :lol: Niin ja, täytyy tunnustaa, että tulee joskus selailtua foorumia kirjautumatta sisälle kun tietää ettei kerkeä kommentoimaan, mutta kerkeää selaamaan.
MissHolmes
Ben Matlock

Howler...jos osaisin laittaa ''gimme five'' tai ''peukun'' merkkinä, olisit saanut sen :)
Nuotio & Äreät Tiput
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

2.89 viestiä per päivä, jotenka kyllähän tuota tulee kirjoteltua. Tai ei niinkään paljon kirjotettua mutta selattua muuten palstaan aika paljon. Vois mennä huonomminkin tai paremminkin mutta tyydyn tähän. Eilen mietin että jos en olis koskaan tätä sivustoa löytänyt vahingossa niin mitähän tekisin. Siis että eilen olin täällä ehkä tunnin niin mitä olisin sen tunnin sitten tehnyt muuten, kun hommat loppu muuteski kesken ja joutu vetämään lonkkaa. Huom. joutu! Kynnys kirjottaa tänne on nykyään aika pieni ja melkeimpä mikä vaan mieleen tulee myös vilahtaa vahingossa useasti palstalle. Aikasemmin ajattelin että kirjotan vaan jos on oikeesti oikeeta asiaa.
Nyt tulee lörpöteltyä ja juoksenneltua puheripuleissaan ympäriinsä :lol:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

MissHolmes kirjoitti:Howler...jos osaisin laittaa ''gimme five'' tai ''peukun'' merkkinä, olisit saanut sen :)
Kiitän mitä kauneimmin *niiaus ja kumarrus*
Koljo
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Koljo »

Satunnaiskäyttäjä. -> max pari kertaa viikossa.
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

rimma kirjoitti:Kynnys kirjottaa tänne on nykyään aika pieni ja melkeimpä mikä vaan mieleen tulee myös vilahtaa vahingossa useasti palstalle. Aikasemmin ajattelin että kirjotan vaan jos on oikeesti oikeeta asiaa.
Onneks sitä ei mitenkään huomaa ;)
A man's got to do what a man's got to do.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Kokki kirjoitti:
rimma kirjoitti:Kynnys kirjottaa tänne on nykyään aika pieni ja melkeimpä mikä vaan mieleen tulee myös vilahtaa vahingossa useasti palstalle. Aikasemmin ajattelin että kirjotan vaan jos on oikeesti oikeeta asiaa.
Onneks sitä ei mitenkään huomaa ;)
Niin tuossa oli lähinnä vitsinä tuo nimenomaan sen vuoksi että joskus olen joutunut spekuloinniin kohteeksi sen takia. Mulla vaan sattuu olemaan sellanen taipumus että jos asiaa jostain on niin sen sanon mielummin kun mietin vielä huomennakin että olis pitänyt :P
Muutenkin mielummin avoin kun sulkeutunut ja mielummin täysi kun tyhjä niin kun myös mielummin kuuma kun kylmä :lol:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Vastaa Viestiin