MUTTA jos tapahtuu maailmalla jotain mielenkiintoista, käyn useammin kurkkimassa uudet viestit..
minfon käyttö gallup
Yleernsä avaan kerran päivässä - juuri töiden jälkeen. Vapaapäivänä saatan aukaista pari kertaa, mutta en sen useammin. Luen lähinnä uudet viestit (tai pelkät otsikot) ja jos ei ole mitään mielenkiintoista, odottelen rauhassa seuraavaan päivään.
MUTTA jos tapahtuu maailmalla jotain mielenkiintoista, käyn useammin kurkkimassa uudet viestit..
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Usein aina kun ennätän. Muutaman päivän taukokaan ei haittaa mitään, onpahan sitten enemmän uutta matskua selattavana.
Enkä avaa m-infoa, se on ikäänkuin aloitussivuna muutaman ihan oikeasti tärkeän sivuston ohella. Eiku on tää tärkein.

Enkä avaa m-infoa, se on ikäänkuin aloitussivuna muutaman ihan oikeasti tärkeän sivuston ohella. Eiku on tää tärkein.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
hipsulainen
- Adrian Monk
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Re: minfon käyttö gallup
gravedigger kirjoitti:Eli lyhyesti:kuinka usein teet sen,avaat minfon?
Sorryyyy...on siis ollut yksi hetki, jolloin olen ollut poissa, kun en ole tätä gallupia huomannut.
No...eikö se ole niin, että kertaus on opintojemme äit???
Nuotio & Äreät Tiput
Minulla ihan riippuu, saattaa olla päiviä etten käy ollenkaan koneella ja välillä te (määrittelemättä tarkemmin ketkä, sanotaan vain kiltisti että te) otatte niin hermoon, että katson parempana pysyä poissa kunnes rauhoitun.
Niin ja, täytyy tunnustaa, että tulee joskus selailtua foorumia kirjautumatta sisälle kun tietää ettei kerkeä kommentoimaan, mutta kerkeää selaamaan.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
2.89 viestiä per päivä, jotenka kyllähän tuota tulee kirjoteltua. Tai ei niinkään paljon kirjotettua mutta selattua muuten palstaan aika paljon. Vois mennä huonomminkin tai paremminkin mutta tyydyn tähän. Eilen mietin että jos en olis koskaan tätä sivustoa löytänyt vahingossa niin mitähän tekisin. Siis että eilen olin täällä ehkä tunnin niin mitä olisin sen tunnin sitten tehnyt muuten, kun hommat loppu muuteski kesken ja joutu vetämään lonkkaa. Huom. joutu! Kynnys kirjottaa tänne on nykyään aika pieni ja melkeimpä mikä vaan mieleen tulee myös vilahtaa vahingossa useasti palstalle. Aikasemmin ajattelin että kirjotan vaan jos on oikeesti oikeeta asiaa.
Nyt tulee lörpöteltyä ja juoksenneltua puheripuleissaan ympäriinsä
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Onneks sitä ei mitenkään huomaarimma kirjoitti:Kynnys kirjottaa tänne on nykyään aika pieni ja melkeimpä mikä vaan mieleen tulee myös vilahtaa vahingossa useasti palstalle. Aikasemmin ajattelin että kirjotan vaan jos on oikeesti oikeeta asiaa.
A man's got to do what a man's got to do.
Niin tuossa oli lähinnä vitsinä tuo nimenomaan sen vuoksi että joskus olen joutunut spekuloinniin kohteeksi sen takia. Mulla vaan sattuu olemaan sellanen taipumus että jos asiaa jostain on niin sen sanon mielummin kun mietin vielä huomennakin että olis pitänytKokki kirjoitti:Onneks sitä ei mitenkään huomaarimma kirjoitti:Kynnys kirjottaa tänne on nykyään aika pieni ja melkeimpä mikä vaan mieleen tulee myös vilahtaa vahingossa useasti palstalle. Aikasemmin ajattelin että kirjotan vaan jos on oikeesti oikeeta asiaa.
Muutenkin mielummin avoin kun sulkeutunut ja mielummin täysi kun tyhjä niin kun myös mielummin kuuma kun kylmä
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.