Käyttääkö moni täällä ja jos käyttää niin mitä vaikutuksia onpi ollut vai onko ollut mitään?
Mitä mömmöjä/tabuja ootte kokeilleet?
Mitas jos soisit terveellisesti? Paljon salaattia ja sen sellaista?EuroJR kirjoitti:Beroccaa käytän. Olen erilaisia multivitamiineja syönyt ja yhteneväinen piirre on se, että mitään ei huomaa vaikutusta. Berocca on poikkeus joka vahvistaa säännön. Olen sitä suositellut kaikille väsyneille röökinpolttelijoille ja "iltadrinkkien" vetäjille. Vaikutuksen tosiaan huomaa. Muutaman päivän käytön jälkeen sitä on yhtäkkiä energinen ja viheltelee ja lauleskelee töissä.
Juttelin tässä juuri erään saksalaisen apteekkarin kanssa. Hän kertoi Berocan ja "siamil" tms. olevan ainoita multivitamiinivalmisteita joita kannattaa ostaa. Ja nimenomaan poretabletteina.
Noh tuota... kesän aikana en ole juurikaan juonut enkä polttanut. Nytkin monta viikkoa ilman kumpaakaan. En syö makeata, en sipsejä, en ranskalaisia enkä juurikaan rasvaa. Juustot on sitten heikkouteni. Salaattia syön työpaikalla, muuten ei iske hedelmät/vihannekset. Ei ole aikaa pestä noita myrkkyjä niistä pois, pitää nörtteilläkin välillä! Juon myös noita funktionaalisia vatsaystävällisiä "jugurtteja" ja syön muita luontaistuotteita. Urheilua tällä hetkellä 4-5 kertaa viikossa. Joten eipähän nyt kovin epäterveellistä elämää vietetä. Kiire vaan on aina vierana, joten Berocca on siihen oiva apuväline.groot kirjoitti:Mitas jos soisit terveellisesti? Paljon salaattia ja sen sellaista?EuroJR kirjoitti:Beroccaa käytän. Olen erilaisia multivitamiineja syönyt ja yhteneväinen piirre on se, että mitään ei huomaa vaikutusta. Berocca on poikkeus joka vahvistaa säännön. Olen sitä suositellut kaikille väsyneille röökinpolttelijoille ja "iltadrinkkien" vetäjille. Vaikutuksen tosiaan huomaa. Muutaman päivän käytön jälkeen sitä on yhtäkkiä energinen ja viheltelee ja lauleskelee töissä.
Juttelin tässä juuri erään saksalaisen apteekkarin kanssa. Hän kertoi Berocan ja "siamil" tms. olevan ainoita multivitamiinivalmisteita joita kannattaa ostaa. Ja nimenomaan poretabletteina.![]()
Aikoinani kun tuli juopoteltua hieman enemman, totesin Berocan olevan erinomainen palautumislaake.