Terveyttä purkista

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tiina
Sherlock Holmes

Terveyttä purkista

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Mitäpä olette mieltä vitamiineista?
Käyttääkö moni täällä ja jos käyttää niin mitä vaikutuksia onpi ollut vai onko ollut mitään?
Mitä mömmöjä/tabuja ootte kokeilleet?
:D
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Jotain monivitamiinia olen napsinut sillon tällön väsymykseen, lisänä kofeiinitabletit joskus. :oops:
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Beroccaa tulee käytettyä, darraakin helpottaa poreversiot hieman. Heh, onkohan porukka yleisesti alkanut tajuamaan että miten hyvä krapula-apu on Berocca, kun ainakin täälläpäin oli kaikista apteekeista ne loppu.
Viimeksi muokannut Bombay, To Heinä 05, 2007 5:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Beroccaa käytän. Olen erilaisia multivitamiineja syönyt ja yhteneväinen piirre on se, että mitään ei huomaa vaikutusta. Berocca on poikkeus joka vahvistaa säännön. Olen sitä suositellut kaikille väsyneille röökinpolttelijoille ja "iltadrinkkien" vetäjille. Vaikutuksen tosiaan huomaa. Muutaman päivän käytön jälkeen sitä on yhtäkkiä energinen ja viheltelee ja lauleskelee töissä.

Juttelin tässä juuri erään saksalaisen apteekkarin kanssa. Hän kertoi Berocan ja "siamil" tms. olevan ainoita multivitamiinivalmisteita joita kannattaa ostaa. Ja nimenomaan poretabletteina.
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

En syö. :twisted:
I am an African!
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

EuroJR kirjoitti:Beroccaa käytän. Olen erilaisia multivitamiineja syönyt ja yhteneväinen piirre on se, että mitään ei huomaa vaikutusta. Berocca on poikkeus joka vahvistaa säännön. Olen sitä suositellut kaikille väsyneille röökinpolttelijoille ja "iltadrinkkien" vetäjille. Vaikutuksen tosiaan huomaa. Muutaman päivän käytön jälkeen sitä on yhtäkkiä energinen ja viheltelee ja lauleskelee töissä.

Juttelin tässä juuri erään saksalaisen apteekkarin kanssa. Hän kertoi Berocan ja "siamil" tms. olevan ainoita multivitamiinivalmisteita joita kannattaa ostaa. Ja nimenomaan poretabletteina.
Mitas jos soisit terveellisesti? Paljon salaattia ja sen sellaista? :roll:

Aikoinani kun tuli juopoteltua hieman enemman, totesin Berocan olevan erinomainen palautumislaake.
---------
Allekirjoitus.
kameleontti
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja kameleontti »

D-vitamiinia tuli joskus napsittua ihon kuivumiseen, kamalia suuria nappeja, jotka maksoi maltaita :( Muutto etelan aurinkoon vei sen ongelman mennessaan :lol:

Beroccaa tosiaan suosittelen myoskin, tosin muhun se vaikutti jopa niin etten osannut paikallani luentosalissa istua, meni hermot. Mutta jos on toissa ja enempi liikkeella ni ehdoton juttu!

Noista muista mommoista diazepamia en suosittele kellekkaan, joudun valilla syomaan ja niiden myota tuli sellainen "ulkona-omasta-kehosta"-olo. Jos noiden napsimista taytyy jatkaa niin siirryn kylla kotihoitoon kannabiksella. Tosin kuulemma myos kokalla on rauhottava vaikutus, jos ahdistuskohtaus iskee... En lahtis kokeilemaan ihan heti :evil:
alisa
Susikoski

Viesti Kirjoittaja alisa »

Mä syön usein talvella multitabsia ja päivittäin e-epa kapseleita. Syön muuten epäsäännöllisesti ja aika huonosti niin senvuoksi noita napsin.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

No Beroccapa näyttää olevan ehottomassa kärjessä..
Täytyypä huomenna siis kipasta apsteekkiin ostamaan jos vaikka tääkin nuupahtanut olotila siitä virkenis 8)

Tähän väliin vielä pieni vitamiini-aiheinen vitzi :) :

Mies meni apteekkiin ja tiedusteli apteekkarilta tiukpil-nimisiä vitamiinpillereitä?
Apteekkari totesi ettei sen nimisiä ole.
Mies kuitenkin väitti kivenkovaa niitä ennenkin ostaneensa ja nimenomaan juuri tästä apteekista.
Apteekkari kuitenkin vain vängäsi ettei sen nimisiä kertakaikkiaan ole!!!
Mies lähti suivaantuneena pois kunnes 10 minuutin päästä hieman nolona palasi ja sanoi
-Anteeksi muistin väärin...ei se nimi ollutkaan tiukpil vaan kirivit 8)
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

groot kirjoitti:
EuroJR kirjoitti:Beroccaa käytän. Olen erilaisia multivitamiineja syönyt ja yhteneväinen piirre on se, että mitään ei huomaa vaikutusta. Berocca on poikkeus joka vahvistaa säännön. Olen sitä suositellut kaikille väsyneille röökinpolttelijoille ja "iltadrinkkien" vetäjille. Vaikutuksen tosiaan huomaa. Muutaman päivän käytön jälkeen sitä on yhtäkkiä energinen ja viheltelee ja lauleskelee töissä.

Mitas jos soisit terveellisesti? Paljon salaattia ja sen sellaista? :roll:

Aikoinani kun tuli juopoteltua hieman enemman, totesin Berocan olevan erinomainen palautumislaake.
Noh tuota... kesän aikana en ole juurikaan juonut enkä polttanut. Nytkin monta viikkoa ilman kumpaakaan. En syö makeata, en sipsejä, en ranskalaisia enkä juurikaan rasvaa. Juustot on sitten heikkouteni. Salaattia syön työpaikalla, muuten ei iske hedelmät/vihannekset. Ei ole aikaa pestä noita myrkkyjä niistä pois, pitää nörtteilläkin välillä! Juon myös noita funktionaalisia vatsaystävällisiä "jugurtteja" ja syön muita luontaistuotteita. Urheilua tällä hetkellä 4-5 kertaa viikossa. Joten eipähän nyt kovin epäterveellistä elämää vietetä. Kiire vaan on aina vierana, joten Berocca on siihen oiva apuväline.
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

En ole koskaan syönyt eli en ainakaan vielä ole kokenut mitään tarvetta näille.
PanCamO
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

En minäkään syö mitään nappeja.
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Herkkis kirjoitti:En syö. :twisted:
Not me either! Hoorrayy!
What you do... Makes you who you are.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Joskus saan puuskia ottaa multivitamiinia poreina, mutta plasebo vaikutus niillä on mielestäni enintään. :oops:
Rela-tippoja kokeilin vatsavaivoihin, mutta mielestäni tavalliset hapanmaitotuotteet yms. ajavat saman asian.
Mutta kaikki keinot ovat tietenkin sallittuja, varsinkin darraan... :P
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mä olen ihan huikean skeptinen kaikkia vitamiineja (paitsi d) yms lisäjuttuja vastaan. samaan kategoriaan menee mulla kuin enkelienergia ja homeopatia, ihan nousee niskakarvat pystyyn, kun työkaverit suosittelee potilaille kirkkain silmin, et ;"nää auttaa kaikkeen". huijausta sanon minä!!!! :evil:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin