Joskus yksi asia johtaa toiseen jne.Mistäs näistä tietää.skoone kirjoitti:mullekin tuli heti mieleen Ulvilan tapaus, ja Puputti. Jostain syystä...Patricia C. Itämaa kirjoitti:Eipä voi olla miettimättä sitäkin seikkaa,että Ulvilan tapauksessa etsitään myös Volvoa tosin taitaa olla eri malli
Marko Ovaska, Jyväskylä. Katosi Pohjois-Savossa vuonna 2007
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Ovaskan kuva oli jo hävinnyt tuolta ketjun alussa olleesta linkistä. Miehellä näyttivät silmät olevan kaukana toisistaan joten tässähän on epäilty J.S. Lahden surmaan.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Joskus yksi asia johtaa toiseen jne.Mistäs näistä tietää.skoone kirjoitti:mullekin tuli heti mieleen Ulvilan tapaus, ja Puputti. Jostain syystä...Patricia C. Itämaa kirjoitti:Eipä voi olla miettimättä sitäkin seikkaa,että Ulvilan tapauksessa etsitään myös Volvoa tosin taitaa olla eri malli
Olikohan Ovaskalla eläessään mitään yhteyttä Lahteen ja/tai Puputtiin? Hyvällä onnella Ovaskan jäänteet löytyvät mutta todennäköisemmin jää ikuisesti kateisiin. En usko että mies ilmestyy jostain ulkomailta vaan että hän on näännyttänyt itsensä Sonkajärven korpiin. Surullista.
P.S. Näiden teorioiden Ovaskan mahdollisista yhteyksistä ko. henkilöihin äiskä ja iskä näyttävät olevan TT ja Doc Lecter. Pitäkää kunnia jos asia joskus paljastuisi näin olevan.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kysy Rapierilta. Tein vain sinulle selväksi hänen kirjoituksensa sisällön, joka sinulle oli ylivoimainen ymmärtää.Tiina kirjoitti:^Ahaa, kiitos selvennyksestä. Onko tästä jotain tarkempaa linkkiä/ lähdettä?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Sinä luulet kaikenlaista. Luulet mm., että olen väittänyt, että McCannit ovat syyttömiä lapsensa katoamiseen. Sellainen luulija sinä olet. Eikä sinua auta vaikka sinulle selittää asian. Sinä luulet aina vaan. Missäköhän vika?Tiina kirjoitti:^Ai.
Minä kun luulin
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
rapier kirjoitti:Noh, siis täytyy olla halustaan hävinnyt, koska tuon kokoiseen maastonpalaan ei suunnistaja voi eksyä.
Helpostihan tuokin suunnistaja voi eksyä. Onhan näin käynyt aikaisemminkin kaverille. Toisekseen voi sitä suunnistajakin eksyä, kun ajautuu kartalta pihalle.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Mulla onkin tähän ihan oma teoriani,mutta pitää tutkiskella tää ketju ensin joko sen kirjoitin silloin aiemmin.En nimittäin muista mitä tästä olen kirjoittanut.Tosiaankin,sanoisin kuitenkin ettei mielestäni välttämättä tarvitse olla kyse pelkästään omaehtoisesta katoamisesta vaan nimenomaan sen olettamuksen hyväksikäytöstä 
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
Kuusikonmies
- Susikoski
Marsalkka sen sanoi. " Kadonnut omasta vapaasta tahdostaan "
Tuonne ei eksytä pitkäksi aikaa, vuorokaudessa löytää normaalikuntoinen aikuinen itsensä tielle/taloon tahi muuhun paikkaan josta pääsee ihmisten ilmoille.
Arveluni:
- Loukkaantui ja menehtyi metsään
- Itsemurha
- Teki häviämis tempun ja elää edelleen jossakin
Tuonne ei eksytä pitkäksi aikaa, vuorokaudessa löytää normaalikuntoinen aikuinen itsensä tielle/taloon tahi muuhun paikkaan josta pääsee ihmisten ilmoille.
Arveluni:
- Itsemurha
Kuusikonmies
Ja sitten vielä yksi vaihtoehto. Tapaukseen liittyy henkirikos.Kuusikonmies kirjoitti:Marsalkka sen sanoi. " Kadonnut omasta vapaasta tahdostaan "
Arveluni:
- Itsemurha
Muista lähdekritiikki!