Marko Ovaska, Jyväskylä. Katosi Pohjois-Savossa vuonna 2007

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

skoone kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti:Eipä voi olla miettimättä sitäkin seikkaa,että Ulvilan tapauksessa etsitään myös Volvoa tosin taitaa olla eri malli :roll:
mullekin tuli heti mieleen Ulvilan tapaus, ja Puputti. Jostain syystä...
Joskus yksi asia johtaa toiseen jne.Mistäs näistä tietää.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
skoone kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti:Eipä voi olla miettimättä sitäkin seikkaa,että Ulvilan tapauksessa etsitään myös Volvoa tosin taitaa olla eri malli :roll:
mullekin tuli heti mieleen Ulvilan tapaus, ja Puputti. Jostain syystä...
Joskus yksi asia johtaa toiseen jne.Mistäs näistä tietää.
Ovaskan kuva oli jo hävinnyt tuolta ketjun alussa olleesta linkistä. Miehellä näyttivät silmät olevan kaukana toisistaan joten tässähän on epäilty J.S. Lahden surmaan. :wink: Ja Puputin mereenputoamiseen hän olisi voinut vaikuttaa varsin hyvin. Asiantuntijoiden (tuolla Ulvila-ketjussa jossain, ketjua ei voi selata lävitse ellei ole aikaa noin yksi työpäivä) mukaan kommandopipo vielä korostaa silmien kaukana oloa toisistaan.

Olikohan Ovaskalla eläessään mitään yhteyttä Lahteen ja/tai Puputtiin? Hyvällä onnella Ovaskan jäänteet löytyvät mutta todennäköisemmin jää ikuisesti kateisiin. En usko että mies ilmestyy jostain ulkomailta vaan että hän on näännyttänyt itsensä Sonkajärven korpiin. Surullista. :cry:

P.S. Näiden teorioiden Ovaskan mahdollisista yhteyksistä ko. henkilöihin äiskä ja iskä näyttävät olevan TT ja Doc Lecter. Pitäkää kunnia jos asia joskus paljastuisi näin olevan. :D
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Siis tämä ei ole itse eksynyt, vaan ...tai siis keskenään hävinnyt. 8)
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Kadonnut omasta vapaasta tahdostaan.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Ahaa, kiitos selvennyksestä. Onko tästä jotain tarkempaa linkkiä/ lähdettä? :mrgreen:
Marsalkka
Horatio Caine

Tiina kirjoitti:^Ahaa, kiitos selvennyksestä. Onko tästä jotain tarkempaa linkkiä/ lähdettä? :mrgreen:
Kysy Rapierilta. Tein vain sinulle selväksi hänen kirjoituksensa sisällön, joka sinulle oli ylivoimainen ymmärtää.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tiina
Sherlock Holmes

^Ai. :shock:
Minä kun luulin, että sinä vastasit, että on kadonnut vapaasta tahdostaan.
No ,täytyypi kysellä Rapsulta sitten tarkemmat yksityiskohdat.*pus* 8)
Marsalkka
Horatio Caine

Tiina kirjoitti:^Ai.
Minä kun luulin
Sinä luulet kaikenlaista. Luulet mm., että olen väittänyt, että McCannit ovat syyttömiä lapsensa katoamiseen. Sellainen luulija sinä olet. Eikä sinua auta vaikka sinulle selittää asian. Sinä luulet aina vaan. Missäköhän vika?
Tiina
Sherlock Holmes

^Marski hyvä! Tämä on Ovaskaketju. Pysytäänpäs aiheessa. 8)
rapier
Vic Mackey

Noh, siis täytyy olla halustaan hävinnyt, koska tuon kokoiseen maastonpalaan ei suunnistaja voi eksyä.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

rapier kirjoitti:Noh, siis täytyy olla halustaan hävinnyt, koska tuon kokoiseen maastonpalaan ei suunnistaja voi eksyä.

Helpostihan tuokin suunnistaja voi eksyä. Onhan näin käynyt aikaisemminkin kaverille. Toisekseen voi sitä suunnistajakin eksyä, kun ajautuu kartalta pihalle.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
rapier
Vic Mackey

Voihan sieltä kävellä pois, esim. joku tie tulee vastaan jne.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Mulla onkin tähän ihan oma teoriani,mutta pitää tutkiskella tää ketju ensin joko sen kirjoitin silloin aiemmin.En nimittäin muista mitä tästä olen kirjoittanut.Tosiaankin,sanoisin kuitenkin ettei mielestäni välttämättä tarvitse olla kyse pelkästään omaehtoisesta katoamisesta vaan nimenomaan sen olettamuksen hyväksikäytöstä :roll:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Kuusikonmies
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kuusikonmies »

Marsalkka sen sanoi. " Kadonnut omasta vapaasta tahdostaan "

Tuonne ei eksytä pitkäksi aikaa, vuorokaudessa löytää normaalikuntoinen aikuinen itsensä tielle/taloon tahi muuhun paikkaan josta pääsee ihmisten ilmoille.

Arveluni:

- Loukkaantui ja menehtyi metsään
- Itsemurha
- Teki häviämis tempun ja elää edelleen jossakin
Kuusikonmies
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Kuusikonmies kirjoitti:Marsalkka sen sanoi. " Kadonnut omasta vapaasta tahdostaan "

Tuonne ei eksytä pitkäksi aikaa, vuorokaudessa löytää normaalikuntoinen aikuinen itsensä tielle/taloon tahi muuhun paikkaan josta pääsee ihmisten ilmoille.

Arveluni:

- Loukkaantui ja menehtyi metsään
- Itsemurha
- Teki häviämis tempun ja elää edelleen jossakin
Ja sitten vielä yksi vaihtoehto. Tapaukseen liittyy henkirikos.
Muista lähdekritiikki!
Vastaa Viestiin