Nyt juniori jo itkee avoimesti Foxilla.
https://twitter.com/Acyn/status/1322695318421401600

sikakoira kirjoitti: Su Marras 01, 2020 10:54 am Valitsijamiesäänet Trumpille 279/538.Kohtahan tuo nähdään kuinka lähelle osuu. Itse arvelen näissä vaaleissa löytyvän huomattavasti suurempi virhemarginaali mittaustuloksissa kuin edellisellä kerralla.![]()
Yksi pelastettu, mistä Trump eilen otti kunnian itselleen. Trumphan on tullut kuuluisaksi menehtyneiden tai vangiksi joutuneiden sotilaiden halveksunnastaan.On Anoi Kaa kirjoitti: Su Marras 01, 2020 1:49 pm Mahtoikohan CNN ja MSNBC jo raportoida eilen tästä Seal team 6 panttivankivapautuksesta Niggeriassa?
https://youtu.be/GbpTCU01mb0
Olivat kiristäneet rahaa tuolla nuorehkolla amerikkalaisella - ehkä luulivat Obaman olevan yhä pressa? Trump muuten osoitti tässäkin luonteensa, kun jos olisi epäonnistunut tämä ison riskin operaatio, niin vihamedia olisi kirkunut kuinka Trump tapattaa tahallaan sotilaita maailmalla (ja olisi taas unohtanut täysin sen outouden, kun yli 30 Bin Ladenin iskuun osallistunutta Sealia on ahdettu samaan kopteriin, joka sitten ammuttiin alas afganistanissa Obama-Biden-Clintonin valta-aikana...)
No one ever asked the American people, or the people in 'flyover,' country, if they wanted to send their jobs abroad — until Mr. Trump. He has moved the debate, in both parties, from free trade, totally unfettered, to managed, or fair, trade. He has put America first, just as he said he would.
Mr. Biden is too old for the job, and fragile. There is a very real chance he will not make it through the term. Mr. Trump is also too old but seemingly robust. But in Mike Pence, Mr. Trump has a vice president ready to take over, if need be. He is a safe pair of hands. Sen. Kamala Harris gives no evidence of being ready to be president.
Viimeksi antoi kannatuksen siis Nixonille ja seuraavan kerran Trumpille. Fanittavat rikollisia selvästi.sikakoira kirjoitti: Su Marras 01, 2020 6:24 pm https://www.post-gazette.com/opinion/ed ... 1604232731
The man and the record
Ensimmäinen kerta viiteenkymmeneen vuoteen kun kyseinen Pittsburghin paikallis media, Pittsburgh Post-Gazette antaa kannatuksensa republikaaniehdokkaalle. Kertoohan tämäkin jo jotain todellisuudesta missä mennään.![]()
Kuitenkin olet sitämieltä että siinäpä hieno mies hoitamaan isäpapan bisneksiä Ukrainan korruptoituneimmassa firmassa puhumattakaan Kiinan suhteistadamfin kirjoitti: Su Marras 01, 2020 8:54 pm ^
Juu minä olen kanssa melko satavarma siitä että tuolla pärställä ei kyllä Hunter Bideniä presidentiksi valita, kuka nyt tuon näköisen roiston presidentiksi äänestäisi.
enhän ole, en ole hänestä juuri mitään mieltä, olen vain sitä mieltä että hän ei sovi presidentiksi ja tuskin tulee saamaan kovin paljon ääniä.sikakoira kirjoitti: Su Marras 01, 2020 9:54 pmKuitenkin olet sitämieltä että siinäpä hieno mies hoitamaan isäpapan bisneksiä Ukrainan korruptoituneimmassa firmassa puhumattakaan Kiinan suhteistadamfin kirjoitti: Su Marras 01, 2020 8:54 pm ^
Juu minä olen kanssa melko satavarma siitä että tuolla pärställä ei kyllä Hunter Bideniä presidentiksi valita, kuka nyt tuon näköisen roiston presidentiksi äänestäisi.![]()