Oletko varma ettei äijä tiennyt, ei edes epäillyt koskaan että kyseessä olisi hänen omaa tytär. Aikamoinen sattuma, tälläinen tapaaminen!Spider kirjoitti:Mikä tekee hänestä sairaan pedofiilin, tai pedofiilin ylipäätään? Fakta kun on se että hän ihastui kolmikymppiseen naiseen joka nyt sattumoisin oli hänen tyttärensä, jota hän ei ollut 30 vuoteen tavannut.Harriet Makepeace kirjoitti: Äijä on selvästi sairas pedofiili
Mä en näe syytä, miksi tällainen suhde itsessään pitäisi tässä tapauksessa tuomita. Aikuisia ihmisiä he ovat ja niin ovat olleet tämän päätöksen tehdessäänkin. Se, että pari on jo hankkinut yhteisen lapsen, on kyllä vähän lyhytnäköistä. EuroJR veti ihan hyvän pointin kehiin. Tuo on niin totta!
Hyvin suurella todennäköisyydella nainen oli isän tai äitinsä näköinen tms, joten mitä ilmeisimmin äijä valehteli jotta saisi lievemmän tuomion.
Ymmärrän että JR on ns palstan guru ja useammalle kirjottajalle valtava auktoriteetti, mutten itse kuulu heihin, joten turha minulle on hänen mielipiteitä tyrkyttää.
Spider vetoaa usein aikuisuuteen: kyllä aikuinen tietää, kyllä aikuinen kantaa vastuun, kyllä aikuinen erottaa oikean väärästä jne jne jne
Mutta ikävä kyllä ei se aina näin ole, luulisi aikuisen ihmisen
tämän ymmärtävän.
ÖÖÖH. Näistä 40 v naisista voit tietysti valittaa oikeuskanslerille. LOLMarkja kirjoittaa:Eikö samaa pitäisi sanoa naisista, jotka ovat miltei 40v ja hommaavat lapsen (kehitysvammaisuuden, etenkin Downin riski kasvaa huimasti)?
ja
että ihmiset tietentahtoen hommaavat sairaita lapsia...
Itse en ole kyllä koskaan tavannut ketään joka haluaisi sairaita lapsia. Asiat ovat aivan päinvastoin, ilmanmuuta vanhemmat toivovat että lapsi olisi ennenkaikkea terve. Mistä näitä markjan-kaltaisia sikiää, (valtava tarve päteä, muut väärässä ja markja oikeassa),
Suomen rikoslaki sanoo:Sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken. Joka on sukupuoliyhteydessä oman lapsensa tai tämän jälkeläisen kanssa, oman vanhempansa tai tämän vanhemman tai isovanhemman kanssa taikka veljensä tai sisarensa kanssa, on tuomittava sukupuoliyhteydestä lähisukulaisten kesken sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Minulla ei ole mitään tarvetta, eikä oikeastaan varaakaan puolustella rikollista toimintaa, vaikka kyseinen toiminta (eli mikäli suhteen osapuolet ovat aikuisia) ei minua itseäni hirveästi häiritse, mikäli minun ei tarvitse sellaisten ihmisten kanssa olla missään tekemisissä muuten kuin netin keskustelupalstoilla