Australia: Isä sai lapsen tyttärensä kanssa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Spider kirjoitti:
Harriet Makepeace kirjoitti: Äijä on selvästi sairas pedofiili
Mikä tekee hänestä sairaan pedofiilin, tai pedofiilin ylipäätään? Fakta kun on se että hän ihastui kolmikymppiseen naiseen joka nyt sattumoisin oli hänen tyttärensä, jota hän ei ollut 30 vuoteen tavannut.

Mä en näe syytä, miksi tällainen suhde itsessään pitäisi tässä tapauksessa tuomita. Aikuisia ihmisiä he ovat ja niin ovat olleet tämän päätöksen tehdessäänkin. Se, että pari on jo hankkinut yhteisen lapsen, on kyllä vähän lyhytnäköistä. EuroJR veti ihan hyvän pointin kehiin. Tuo on niin totta!
Oletko varma ettei äijä tiennyt, ei edes epäillyt koskaan että kyseessä olisi hänen omaa tytär. Aikamoinen sattuma, tälläinen tapaaminen!

Hyvin suurella todennäköisyydella nainen oli isän tai äitinsä näköinen tms, joten mitä ilmeisimmin äijä valehteli jotta saisi lievemmän tuomion.

Ymmärrän että JR on ns palstan guru ja useammalle kirjottajalle valtava auktoriteetti, mutten itse kuulu heihin, joten turha minulle on hänen mielipiteitä tyrkyttää.

Spider vetoaa usein aikuisuuteen: kyllä aikuinen tietää, kyllä aikuinen kantaa vastuun, kyllä aikuinen erottaa oikean väärästä jne jne jne

Mutta ikävä kyllä ei se aina näin ole, luulisi aikuisen ihmisen
tämän ymmärtävän.
Markja kirjoittaa:Eikö samaa pitäisi sanoa naisista, jotka ovat miltei 40v ja hommaavat lapsen (kehitysvammaisuuden, etenkin Downin riski kasvaa huimasti)?
ja

että ihmiset tietentahtoen hommaavat sairaita lapsia...
ÖÖÖH. Näistä 40 v naisista voit tietysti valittaa oikeuskanslerille. LOL
Itse en ole kyllä koskaan tavannut ketään joka haluaisi sairaita lapsia. Asiat ovat aivan päinvastoin, ilmanmuuta vanhemmat toivovat että lapsi olisi ennenkaikkea terve. Mistä näitä markjan-kaltaisia sikiää, (valtava tarve päteä, muut väärässä ja markja oikeassa), :P , mutta eikö markja itse huomaa että hän on jäänyt 15 vuotiaan tasolle monessa mielessä.

Suomen rikoslaki sanoo:Sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken. Joka on sukupuoliyhteydessä oman lapsensa tai tämän jälkeläisen kanssa, oman vanhempansa tai tämän vanhemman tai isovanhemman kanssa taikka veljensä tai sisarensa kanssa, on tuomittava sukupuoliyhteydestä lähisukulaisten kesken sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Minulla ei ole mitään tarvetta, eikä oikeastaan varaakaan puolustella rikollista toimintaa, vaikka kyseinen toiminta (eli mikäli suhteen osapuolet ovat aikuisia) ei minua itseäni hirveästi häiritse, mikäli minun ei tarvitse sellaisten ihmisten kanssa olla missään tekemisissä muuten kuin netin keskustelupalstoilla :wink:
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Harriet Makepeace kirjoitti:
Spider kirjoitti:
Harriet Makepeace kirjoitti: Äijä on selvästi sairas pedofiili
Mikä tekee hänestä sairaan pedofiilin, tai pedofiilin ylipäätään? Fakta kun on se että hän ihastui kolmikymppiseen naiseen joka nyt sattumoisin oli hänen tyttärensä, jota hän ei ollut 30 vuoteen tavannut.

Mä en näe syytä, miksi tällainen suhde itsessään pitäisi tässä tapauksessa tuomita. Aikuisia ihmisiä he ovat ja niin ovat olleet tämän päätöksen tehdessäänkin. Se, että pari on jo hankkinut yhteisen lapsen, on kyllä vähän lyhytnäköistä. EuroJR veti ihan hyvän pointin kehiin. Tuo on niin totta!
Oletko varma ettei äijä tiennyt, ei edes epäillyt koskaan että kyseessä olisi hänen omaa tytär. Aikamoinen sattuma, tälläinen tapaaminen!
Ei se siltikään tee miehestä pedofiilia vai mistä lähtien about kolmekymppisen kanssa seksin harrastaminen on ollut pedofiliaa? :O
Harriet Makepeace

Bombay:
Siis minä luokittelisin hänet pedofiiliksi siksi että hän jatkoi seksuaalista kanssakäymistä tyttärensä kanssa, jonka hän on siis myöntänyt.

Siis vielä kerran, nämä ovat minun mielipiteitäni, sinä voit olla rauhassa eri mieltä.

Suoraan sanottuna olisin aika ärsyyntynyt jos sinunkaltainen häirikkö ja aivokääpiö olisi kanssani samaa mieltä.
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

^^Juuri tuota tarkoitin. Käsitteet kuntoon H&M! (lisäys: pedofilia käsitteenä ei ole mikään mielipidekysymys, ymmärrätkö tämän?)

Harriet Makepeace kirjoitti: Spider vetoaa usein aikuisuuteen: kyllä aikuinen tietää, kyllä aikuinen kantaa vastuun, kyllä aikuinen erottaa oikean väärästä jne jne jne

tämän ymmärtävän
.
Tässä on aika paljon (tahatonta?) huumoria. Lue läpi ja naura kanssani.

Pitääpi muuten palata ihan ajan kanssa omiin kirjoituksiin ja katsoa oletko oikeassa. (Spider vetoaa usein läpä lää..)
Ymmärrän että JR on ns palstan guru ja useammalle kirjottajalle valtava auktoriteetti, mutten itse kuulu heihin, joten turha minulle on hänen mielipiteitä tyrkyttää.
Turhaan teit oletuksen, että koko postaukseni oli sinulle tarkoitettu. Ei se ollut.
Viimeksi muokannut Spider, Ti Huhti 15, 2008 3:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Harriet Makepeace

Spider kirjoitti:^Juuri tuota tarkoitin. Käsitteet kuntoon H&M!

Harriet Makepeace kirjoitti: Spider vetoaa usein aikuisuuteen: kyllä aikuinen tietää, kyllä aikuinen kantaa vastuun, kyllä aikuinen erottaa oikean väärästä jne jne jne

tämän ymmärtävän
.
Tässä on aika paljon (tahatonta?) huumoria. Lue läpi ja naura kanssani.

Pitääpi muuten palata ihan ajan kanssa omiin kirjoituksiin ja katsoa oletko oikeassa. (Spider vetoaa usein läpä lää..)
Eipä kuule naurata yhtään :o
Myös aikuisia on ohjattava kuten hyvin tiedät, sitä varten oikeuslaitos yleensäkin on perustettu.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Harriet Makepeace kirjoitti:Bombay:
Siis minä luokittelisin hänet pedofiiliksi siksi että hän jatkoi seksuaalista kanssakäymistä tyttärensä kanssa, jonka hän on siis myöntänyt.

Siis vielä kerran, nämä ovat minun mielipiteitäni, sinä voit olla rauhassa eri mieltä.

Suoraan sanottuna olisin aika ärsyyntynyt jos sinunkaltainen häirikkö ja aivokääpiö olisi kanssani samaa mieltä.
Haha, kun se ei vaan ole mielipidekysymys. Ei 30 vuotiaan naisen kanssa seksiä harrastanut ole pedofiili sen enempää kun maapallo litteä, vaikka miten sanoisi että se on sun oma mielipide :D Esim. wikipediasta tai googlella löytyy helposti pedofilian määritteet joita sinä et ikävä kyllä voi muuttaa.

Juu, sama mies. Mutta onneksi sinä sentään annat itsestäsi todella fiksun kuvan tuollaisella kielenkäytöllä :)
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Harriet Makepeace kirjoitti:ÖÖÖH. Näistä 40 v naisista voit tietysti valittaa oikeuskanslerille. LOL
Red herring.
On se vaan kumma kun taas ei ITSE ASIAAN voida mitään sanoa. Fakta on, että yli 40v naisilla on selvästi kasvanut mahdollisuus saada Down-syndroomainen lapsi. Pitäisikö heiltä kieltää lasten hankkiminen? Jos ei, miksi lähisukulaisilta sitten?
Itse en ole kyllä koskaan tavannut ketään joka haluaisi sairaita lapsia. Asiat ovat aivan päinvastoin, ilmanmuuta vanhemmat toivovat että lapsi olisi ennenkaikkea terve.
Monet naiset synnyttävät lapsen, vaikka tietävät, että lapsi on vammainen.
Mistä näitä markjan-kaltaisia sikiää, (valtava tarve päteä, muut väärässä ja markja oikeassa), :P , mutta eikö markja itse huomaa että hän on jäänyt 15 vuotiaan tasolle monessa mielessä.
Argumentum ad hominem.
Itse asiaan ei sulla ole tietenkään mitään sanottavaa. Pelle.
Suomen rikoslaki sanoo
EVVK.
Rikoslaki ei ole sama kuin "oikein" ja "väärin" tai perustelut jne. tms.
Siis minä luokittelisin hänet pedofiiliksi siksi että hän jatkoi seksuaalista kanssakäymistä tyttärensä kanssa, jonka hän on siis myöntänyt. Siis vielä kerran, nämä ovat minun mielipiteitäni, sinä voit olla rauhassa eri mieltä.
Sinun subjektiiviset mielipiteesi eivät ole objektiivisia faktoja. Sinun mielipiteesi siitä että musta on valkoista ei tee mustasta valkoista. Tämä mies EI OLE pedofiili, vaikka kuinka niin väittäisit ja uskoisit. Ei, ei ja ei ole.
Kait modet pistävät bänniin tuosta hyvästä? Mullekin annettiin varoitus vaikkei vieläkään ole selvinnyt että mistä syystä (muuta kuin eri mieltä olemisesta, kait sekin kelpaa syyksi peloitella bännillä).
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Harriet Makepeace kirjoitti:Bombay:
Tämä ei liity pedofiliaan mikäli tytär on aikuinen. Tällaiselle toiminnalle on muuten ihan oma käsitteensä...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Harriet Makepeace

Tarkoitin ehkä sitten 'perverssi'.

Pedofilia tarkoittaa seksuaalista kiinnostusta lapsiin, minusta voidaan ihan hyvin laajentaa käsitettä sillä tavalla että pedofilina käsitellään henkilöä joka harjoittaa insestiä.

Sitäpaitsi vanhemmille omat lapset ovat aina lapsia jossain mielessä, myös silloin kun lapset ovat jo aikuisia.
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

^Minusta olisi aika kummallista jos ihmiset voisivat mielivaltaisesti laajennella käsitteitä oman tahtonsa mukaan. Mutta jääköön tästä jankuttaminen tähän.
Tuohon viimeiseen lauseeseen: normaalia isä-lapsi -suhdetta tuskin on päässyt syntymään jos ollaan oltu 30 vuotta erossa ja isä on ollut lapselleen pelkkä siittäjä - ei isä sanan varsinaisessa merkityksessä. Onpa ollut aika nuorikin tämän syntyessä.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Harriet Makepeace kirjoitti: Pedofilia tarkoittaa seksuaalista kiinnostusta lapsiin, minusta voidaan ihan hyvin laajentaa käsitettä sillä tavalla että pedofilina käsitellään henkilöä joka harjoittaa insestiä.
Juu. Ja keltainen voitaisiin laajentaa tarkoittamaan myös vihreää...

Sinulla kävi pieni ajatusvirhe tässä asiassa, mutta ei se ole lainkaan vaarallista. Taisit itsekin jo vähän hoksata asian:
Harriet Makepeace kirjoitti:Tarkoitin ehkä sitten 'perverssi'.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Perverssi ja pedofiili on tosiaan kaksi eri asiaa vaikka kuulostaakin lähes samalta. En menis tässä tilanteessa syyttämään isää siitä että on sekaantunut tyttäreensä koska tyttökin on jo aikuinen.
Toinen on taas se että voiko asiaa selittää sillä että ovat olleet koko ikänsä erossa toisistaan ja isä on ollut vain siittäjä. Se ei kelpaa perusteluksi ainakaan minulle jos puhutaan siitä mikä menee minun ymmärryksen yli.
Sakkojahan tuosta tulee ja varmasti monen ihmisen suusta saavat kuulla arvosteluja ja haukkuja. Kestäkööt ken leikkiin ryhtyy.
Mutta mikä on täydellisen uskomatonta on se että he ovat vielä lapsen pyöräyttäneet. Jos kerta homoseksuaaleilta kielletään oikeus adoptoida koska lapsella ei ole kahta kunnollista vanhempaa niin täytyy kieltää myös yksinhuoltajuudet. Täytyisi kieltää myös vammaisen lapsen synnyttäminen ja liian vanhana lapsen tekeminen.
Sitten puhuttiin siitä että lapsia varmasti kiusattais jos on kaksi isää niin mitäs sanotte lapsesta jonka isä ja sen lapsi teki. "Kato tässä on mun ukki ja isä". Jes.
Kyllä minun puolesta saavat peuhata niin paljon kun huvittaa vaikka siitä kaksi vuotta voi pamahtaa, jota en usko, mutta tuon lapsen tulevaisuus vähän huolettaa :roll:

Toisaalta en ole puhdas pulmunen itsekkään joten mitäpä arvostelemaan. Mielipiteensä kuitenkin saa ilmaista ja kannattaakin yleensä.

Lisäys: Kun tässä vaahdotaan koko ajan lakipykälistä ja nimityksistä millä nimittää kyseistä paria niin mietittäs siitäkin edestä sitä mille lapsesta tuntuu kun tilanteensa ymmärtää. Aikovatkohan he kertoa totuuden vai valehdella loppu elämänsä. Kumpikin satuttaa varmaan yhtä paljon.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Harriet Makepeace

uh-uh, eli spiderin mukaan insesti on aivan normaalia mikäli isä ja tytär eivät ole asunneet samassa taloudessa :shock:

Äijäpä lähti karkuun velvollisuuksia, ei ilmeisesti halunnut maksaa elätysmaksuja jne, mutta petihommiin tytär kelpasi vallan hyvin..

Ehkä hän ei heti suunnitellut tätä, tässäkin tapauksessa ehkä vaan tilaisuus teki varkaan sillä ilmeisesti nainen ei tiennyt että kyseessä oli hänen omaa isä. Daily Telegraphin mukaan tämä pervo oli kuitenkin naimisissa myös tytön äidin kanssa, joten hän oli varmasti tietoinen minkäniminen tytär hänellä oli.

Ihmisten moraali ja käsitys sellaisesta vaihtelevat tietysti aika lailla, itse pidän sangen arveluttavana jo esim Woody Allenin esimerkkiä, joka meni naimisiin adoptiotyttärensä kanssa.

Eli sekä markjan että tämän perverssin yhteinen viesti oli: kyllä mä tiesin että tämä on laitonta, mutta so what?, sillä rikollinen mieli haluaisi tehdä omat säännöt ja omat lait, joiden mukaan mielummin elää.

Oikeuslaitos on kuitenkin painostanut 'pulmuset' selibaattiin sillä seksin harrastaminen johtaisi välittömästi ehdottomaan vankeustuomioon.

http://www.mailonsunday.co.uk/pages/liv ... ge_id=1811
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Oikeuslaitos on kuitenkin painostanut 'pulmuset' selibaattiin sillä seksin harrastaminen johtaisi välittömästi ehdottomaan vankeustuomioon.
Jos he käyttäytyvät edes vähän kuten normaalit ihmiset niin seksiä tuskin harrastavat yleiselläpaikalla josta jäävät kiinni eli tuo on vaan viilaamista koko homma. Halutaan näyttää että tehdään jotain vaikkei tehdä mitään.
Oikeesti, miten ne aikovat valvoa tätä painostamaansa asiaa? :roll:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Harriet Makepeace

Poliisin edustaja ilmoitti että poliisi aikoo valvoa pariskuntaa siten että seksuaalista kanssakäymistä ei pääse tapahtumaan. Mitään yksityiskohtia ei kerrottu.

John and Jenny Deaves suunnittelevat muuttoa sillä 'vandaalit' ovat hyökänneet heidän kotiinsa, ehkäpä Suomeen (?) jossa asiaan suhtaudutaan kovin myönteisesti, englantilaisilla keskustelupalstoilla on suhde tuomittu täysin yksinmielisesti. :D

http://au.news.yahoo.com/080406/2/16ds9.html

Tietysti 'kohun' aiheutti media, joka ilmeisesti maksoi pariskunnalle muhkean korvauksen jotta kertoisivat julkisesti 'tarinansa'.

Oikeuden päätös on tässä, jossa on mielenkiintoisia faktoja pariskunnan elämästä. tästä tulee myös ilmi että John Deaves on saanut vankeusrangaistuksen aseellisen ryöstön vuoksi, joka johti eroon Jennyferista ja tämän äidistä Joan'sta.
John Deaves on työkyvyttömyyseläkkeellä vuodesta 1996, hänellä on selkävaiva, diabetes, lievä sydänvika, korkea kolesteroli ja korkea verenpaine. Hän kärsi myös masennuksesta.

Pääh! :P Eikö nimenomaan tämä nainen jota markja ja co puolustavat henkeen ja vereen, hankkinut lapsen paitsi oman isän niin myös erittäin sairaan miehen kanssa.!!! HM
Ms Deaves, you have also assisted to care for Mr Deaves. He has been in receipt of a disability pension since 1996 due to a back ailment and also currently suffers from diabetes, depression, mild heart disease, high blood pressure and high cholesterol.

Since these charges were laid, the Department of Family and Community Services has obtained an order that your three children, Ms Deaves, be under the care and protection of the Minister for a period of at least 12 months. They are currently in foster care. You hope that you will be able to regain custody of the children in the near future.

Lapset on kuitenkin tällä hetkellä ilmeisesti palautettu äidiille.

Tuomarin kannanotto kokonaisuudessaan:

http://www.courts.sa.gov.au/sent_remark ... deaves.htm

Mr Deaves, you married Ms Deaves’ mother approximately 40 years ago. She divorced you when you were serving a sentence of imprisonment for armed robbery. At the time, Ms Deaves was about three or four years of age. Ms Deaves’ mother did not encourage subsequent contact between you. As a result, you had little contact until about 2000. By that time, you, Mr Deaves, were living with your child and wife, at Yongala, in South Australia, and you, Ms Deaves, were living with your former husband and two children in Sydney, New South Wales. Those children are now aged 9 and 14.

However, the offence of incest exists not merely to protect children from sexual abuse. In my view, other relevant factors include: the need to prevent the high risk of congenital defects of children born of incestuous relationships; and to prevent children, who are brought up in a family unit founded on an incestuous relationship, suffering psychological harm and social stigmatisation. Those factors assume significance in this case.

John'n toinen vaimo Dorothy sanoo että John oli täysin tietoinen tyttärestä.
He tapasivat Jenniferin ollensa 15-vuotias, Jennifer vieraili jatkuvasti meillä sanoo Johnin ex-vaimo Dorothy.

She came and stayed with us for a week the following year and up until 2000 she stayed with us four times,'' said Dorothy.

"There was full contact all the time.''

http://www.news.com.au/heraldsun/story/ ... 61,00.html

http://www.guardian.co.uk/world/2008/apr/08/australia
Vastaa Viestiin