Bodom - keskustelut huomautuksista

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Mä olen aivan rauhallinen, miksen olisi? :lol: Ajattelin vain pasteta nuo linkit että porukka näkee millasta sontaa joku täällä jakelee. Mun oma arvaus kirjuuttajasta on vaan hyvä veikkaus, siksi en lähde sitä julkisesti selittelemään.

muok, ja jos groot olet lukenut mun viestejä, huomaat että olen samalla puolella. Pidän itsekin Nisua syyllisenä (toistaiseksi) jos tuo bodon juttusi oli mulle tarkoitettu traagisista tytöistä. :?
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Do not explain yourself to me because talk is cheap. Ja tama on paasaointsesti kohdistettu Urholle, Skoonelle ja Konstalle ja muille, jotka eivat nae sita faktaa, etta kaksi kokemantonta ja elamaan uskovaa oliota on surmattu ilman mitaan oikeutettua syyta.

PS. En hyvaksy tyttojen ja naisten surmaamista missaan olosuhteissa
---------
Allekirjoitus.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

groot kirjoitti:Do not explain yourself to me because talk is cheap. Ja tama on paasaointsesti kohdistettu Urholle, Skoonelle ja Konstalle ja muille, jotka eivat nae sita faktaa, etta kaksi kokemantonta ja elamaan uskovaa oliota on surmattu ilman mitaan oikeutettua syyta.

Anteeksi nyt vaan, mistä ihmeestä ole saanut päähäsi, että minä hyväksyisin ihmisten (nuorten, vanhojen, naisten, tyttöjen, poikien, miesten) surmaamisen? Jotain älliä sentään pitäisi näilläkin sivuila olla. Jos minä olen sitä mieltä, että NG on mielestäni syytön Bodomin surmiin, niin miten ihmeessä teidän logiikan mukaan hyväksyn silloin ihmisten tappamisen? Sanon vaan, että eräillä on aika yksioikoista logiikkaa. Mutta, eihän kaikilta voi vaatia samaa kuin toisilta.
groot
Andy Sipowich NYPD

skoone kirjoitti:
groot kirjoitti:Do not explain yourself to me because talk is cheap. Ja tama on paasaointsesti kohdistettu Urholle, Skoonelle ja Konstalle ja muille, jotka eivat nae sita faktaa, etta kaksi kokemantonta ja elamaan uskovaa oliota on surmattu ilman mitaan oikeutettua syyta.

Anteeksi nyt vaan, mistä ihmeestä ole saanut päähäsi, että minä hyväksyisin ihmisten (nuorten, vanhojen, naisten, tyttöjen, poikien, miesten) surmaamisen? Jotain älliä sentään pitäisi näilläkin sivuila olla. Jos minä olen sitä mieltä, että NG on mielestäni syytön Bodomin surmiin, niin miten ihmeessä teidän logiikan mukaan hyväksyn silloin ihmisten tappamisen? Sanon vaan, että eräillä on aika yksioikoista logiikkaa. Mutta, eihän kaikilta voi vaatia samaa kuin toisilta.
Nayttipa se provosoivan sinuakin ja heti viittasit asioihin milla ei ole mitaan merkitysta. Miksi viittasit henkiseen rajallisuuteen jos vain viittasin mahdolliseen totuuteen?
---------
Allekirjoitus.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Ei kai kukaan täällä sitä hyväksy?? He pitävät Nisseä syyttömänä, tokihan se ei muuta miksikään sitä tosiasiaa että surmat tapahtui. He lähtevät siitä oletuksesta että Nisse on syytön,(sanan varsinaisessa merkityksessä) ei siitä että Nisse on "syytön" ja murhat siten oikeutettuja.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

groot kirjoitti:
skoone kirjoitti:

Nayttipa se provosoivan sinuakin ja heti viittasit asioihin milla ei ole mitaan merkitysta. Miksi viittasit henkiseen rajallisuuteen jos vain viittasin mahdolliseen totuuteen?
Viittasin nvain sinun logiikkaasi, en ole puhunut sen "rajallisuudesta" mitään muuta kuin että sinä ajattelet sinun tavallasi ja minä minun.
Loka
Alibin Kestotilaaja

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0027414482
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0027511233

Mistä näitä sikiää? Kun näitä triidejä nyt näkyy löytyy joka nurkalta niin pitänee uskoa että kyseessä on joku "vieras" kirjoittaja. Tuskin vakavasti otettavat palstailijat tällästä tekee. :roll:
groot
Andy Sipowich NYPD

You are who you are and I do not want to change it.
---------
Allekirjoitus.
groot
Andy Sipowich NYPD

Loka kirjoitti:

Ei kai kukaan täällä sitä hyväksy?? He pitävät Nisseä syyttömänä, tokihan se ei muuta miksikään sitä tosiasiaa että surmat tapahtui. He lähtevät siitä oletuksesta että Nisse on syytön,(sanan varsinaisessa merkityksessä) ei siitä että Nisse on "syytön" ja murhat siten oikeutettuja.
Viimeksi muokannut groot, Ti Heinä 10, 2007 3:56 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---------
Allekirjoitus.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Mä olen sanaton.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

groot kirjoitti: Urholle, Skoonelle ja Konstalle ja muille, jotka eivat nae sita faktaa, etta kaksi kokemantonta ja elamaan uskovaa oliota on surmattu ilman mitaan oikeutettua syyta.
:?: :?: Onko tämän kirjoittaja koskaan ollutkaan järjissään? :?: :?:
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

täytyy sanoa, että olen pöyristynyt tämän keskustelun saamasta käänteestä, kun ottaa huomioon mistä kaikki tämä on lähtöisin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Kalessin kirjoitti:täytyy sanoa, että olen pöyristynyt tämän keskustelun saamasta käänteestä, kun ottaa huomioon mistä kaikki tämä on lähtöisin.
Kenestä? Itsestäni tämä on ihan yhtä pöyristyttävää oli se sitten lähtenyt kenestä hyvänsä.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tarkoitin mistä, en kenestä. ja kaikenkaikkiaan siis edelleen ihme, että tähän ei ole jo modet puuttuneet. mutta mielenkiinnosta, miksi ketään kiinnostaisi toisten ip:t ja henkilöllisyydet, mehän ollaan kaikki täällä kiinnostuksesta muihin ihmisiin?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
groot
Andy Sipowich NYPD

Urho kirjoitti:
groot kirjoitti: Urholle, Skoonelle ja Konstalle ja muille, jotka eivat nae sita faktaa, etta kaksi kokemantonta ja elamaan uskovaa oliota on surmattu ilman mitaan oikeutettua syyta.
:?: :?: Onko tämän kirjoittaja koskaan ollutkaan järjissään? :?: :?:
Oletko sina?
---------
Allekirjoitus.
Vastaa Viestiin