muok, ja jos groot olet lukenut mun viestejä, huomaat että olen samalla puolella. Pidän itsekin Nisua syyllisenä (toistaiseksi) jos tuo bodon juttusi oli mulle tarkoitettu traagisista tytöistä.
Bodom - keskustelut huomautuksista
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
^Mä olen aivan rauhallinen, miksen olisi?
Ajattelin vain pasteta nuo linkit että porukka näkee millasta sontaa joku täällä jakelee. Mun oma arvaus kirjuuttajasta on vaan hyvä veikkaus, siksi en lähde sitä julkisesti selittelemään.
muok, ja jos groot olet lukenut mun viestejä, huomaat että olen samalla puolella. Pidän itsekin Nisua syyllisenä (toistaiseksi) jos tuo bodon juttusi oli mulle tarkoitettu traagisista tytöistä.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Do not explain yourself to me because talk is cheap. Ja tama on paasaointsesti kohdistettu Urholle, Skoonelle ja Konstalle ja muille, jotka eivat nae sita faktaa, etta kaksi kokemantonta ja elamaan uskovaa oliota on surmattu ilman mitaan oikeutettua syyta.
PS. En hyvaksy tyttojen ja naisten surmaamista missaan olosuhteissa
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
Anteeksi nyt vaan, mistä ihmeestä ole saanut päähäsi, että minä hyväksyisin ihmisten (nuorten, vanhojen, naisten, tyttöjen, poikien, miesten) surmaamisen? Jotain älliä sentään pitäisi näilläkin sivuila olla. Jos minä olen sitä mieltä, että NG on mielestäni syytön Bodomin surmiin, niin miten ihmeessä teidän logiikan mukaan hyväksyn silloin ihmisten tappamisen? Sanon vaan, että eräillä on aika yksioikoista logiikkaa. Mutta, eihän kaikilta voi vaatia samaa kuin toisilta.groot kirjoitti:Do not explain yourself to me because talk is cheap. Ja tama on paasaointsesti kohdistettu Urholle, Skoonelle ja Konstalle ja muille, jotka eivat nae sita faktaa, etta kaksi kokemantonta ja elamaan uskovaa oliota on surmattu ilman mitaan oikeutettua syyta.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Nayttipa se provosoivan sinuakin ja heti viittasit asioihin milla ei ole mitaan merkitysta. Miksi viittasit henkiseen rajallisuuteen jos vain viittasin mahdolliseen totuuteen?skoone kirjoitti:Anteeksi nyt vaan, mistä ihmeestä ole saanut päähäsi, että minä hyväksyisin ihmisten (nuorten, vanhojen, naisten, tyttöjen, poikien, miesten) surmaamisen? Jotain älliä sentään pitäisi näilläkin sivuila olla. Jos minä olen sitä mieltä, että NG on mielestäni syytön Bodomin surmiin, niin miten ihmeessä teidän logiikan mukaan hyväksyn silloin ihmisten tappamisen? Sanon vaan, että eräillä on aika yksioikoista logiikkaa. Mutta, eihän kaikilta voi vaatia samaa kuin toisilta.groot kirjoitti:Do not explain yourself to me because talk is cheap. Ja tama on paasaointsesti kohdistettu Urholle, Skoonelle ja Konstalle ja muille, jotka eivat nae sita faktaa, etta kaksi kokemantonta ja elamaan uskovaa oliota on surmattu ilman mitaan oikeutettua syyta.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Ei kai kukaan täällä sitä hyväksy?? He pitävät Nisseä syyttömänä, tokihan se ei muuta miksikään sitä tosiasiaa että surmat tapahtui. He lähtevät siitä oletuksesta että Nisse on syytön,(sanan varsinaisessa merkityksessä) ei siitä että Nisse on "syytön" ja murhat siten oikeutettuja.groot kirjoitti:Do not explain yourself to me because talk is cheap. Ja tama on paasaointsesti kohdistettu Urholle, Skoonelle ja Konstalle ja muille, jotka eivat nae sita faktaa, etta kaksi kokemantonta ja elamaan uskovaa oliota on surmattu ilman mitaan oikeutettua syyta.
Viittasin nvain sinun logiikkaasi, en ole puhunut sen "rajallisuudesta" mitään muuta kuin että sinä ajattelet sinun tavallasi ja minä minun.groot kirjoitti:Nayttipa se provosoivan sinuakin ja heti viittasit asioihin milla ei ole mitaan merkitysta. Miksi viittasit henkiseen rajallisuuteen jos vain viittasin mahdolliseen totuuteen?skoone kirjoitti:Anteeksi nyt vaan, mistä ihmeestä ole saanut päähäsi, että minä hyväksyisin ihmisten (nuorten, vanhojen, naisten, tyttöjen, poikien, miesten) surmaamisen? Jotain älliä sentään pitäisi näilläkin sivuila olla. Jos minä olen sitä mieltä, että NG on mielestäni syytön Bodomin surmiin, niin miten ihmeessä teidän logiikan mukaan hyväksyn silloin ihmisten tappamisen? Sanon vaan, että eräillä on aika yksioikoista logiikkaa. Mutta, eihän kaikilta voi vaatia samaa kuin toisilta.groot kirjoitti:Do not explain yourself to me because talk is cheap. Ja tama on paasaointsesti kohdistettu Urholle, Skoonelle ja Konstalle ja muille, jotka eivat nae sita faktaa, etta kaksi kokemantonta ja elamaan uskovaa oliota on surmattu ilman mitaan oikeutettua syyta.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0027414482
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0027511233
Mistä näitä sikiää? Kun näitä triidejä nyt näkyy löytyy joka nurkalta niin pitänee uskoa että kyseessä on joku "vieras" kirjoittaja. Tuskin vakavasti otettavat palstailijat tällästä tekee.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0027511233
Mistä näitä sikiää? Kun näitä triidejä nyt näkyy löytyy joka nurkalta niin pitänee uskoa että kyseessä on joku "vieras" kirjoittaja. Tuskin vakavasti otettavat palstailijat tällästä tekee.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Loka kirjoitti:Ei kai kukaan täällä sitä hyväksy?? He pitävät Nisseä syyttömänä, tokihan se ei muuta miksikään sitä tosiasiaa että surmat tapahtui. He lähtevät siitä oletuksesta että Nisse on syytön,(sanan varsinaisessa merkityksessä) ei siitä että Nisse on "syytön" ja murhat siten oikeutettuja.groot kirjoitti:Do not explain yourself to me because talk is cheap. Ja tama on paasaointsesti kohdistettu Urholle, Skoonelle ja Konstalle ja muille, jotka eivat nae sita faktaa, etta kaksi kokemantonta ja elamaan uskovaa oliota on surmattu ilman mitaan oikeutettua syyta.
Viimeksi muokannut groot, Ti Heinä 10, 2007 3:56 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Urho
-
Urho
-
Kalessin
- Adrian Monk
tarkoitin mistä, en kenestä. ja kaikenkaikkiaan siis edelleen ihme, että tähän ei ole jo modet puuttuneet. mutta mielenkiinnosta, miksi ketään kiinnostaisi toisten ip:t ja henkilöllisyydet, mehän ollaan kaikki täällä kiinnostuksesta muihin ihmisiin?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-