Laita nyt ihmeessä sitten jotain tieteellistä linkkiä niin keskustellaan, mutta mitään David Icken videoita en ala katsomaan.Daddy Slam kirjoitti: Su Joulu 27, 2020 6:43 pm Onyxpenis, ei sinun tarvitse toistella ja vakuutella kaikkia samoja jo moneen kertaan luettuja ja kuultuja höpöhöpö median juttuja. Sinun kantasi on täsmälleen sama. Jos edes yrittäisit olla objektiivinen arvioissasi, sekä rokotteen testeihin liittyvissä asioissa, niin sinun kanssasi voisi keskustella.
Oma valistunut näkemykseni perustuu rokotteen eläinkokeisiin, joiden mukaan rokotteen saaneet eläimet sairastuivat helpommin ja vakavammin saatuaan seuraavan infektion. Tämä koskee nimenomaan Pfizerin mRNA rokotetta ja sen eläinkokeita. Nyt käytössä olevan rokotteen eläinkokeiden pois jättämistä perusteltiin kiireellä ja kiire perusteltiin Covid-19 taudin tuntemattomalla luonteella, sekä sen vaarallisuudella.
Noin yleisesti rokotealan eturistiriidat ja valvonnan omatoimisuus, sekä testeihin liittyvät ongelmat täyttävät helposti korruption kriteerit. Vastuun puute vain yhtenä esimerkkinä.
Onyxpenis, minä tiedän sataprosenttisella varmuudella sinun olevan kaikesta eri mieltä. Tiedän myös perustelusi niihin, joten säästän aikaasi kertomalla tämän etukäteen. Täydellinen objektiivisuutesi puute ja agendaluontoinen tyyli on naurettavan läpinäkyvää.
Luuletko sinä etten minä tiedä mitä mieltä sinä olet. Olen aikani jo seurannut ihan komedian kannalta näitä sinun lähteitäsi. Olen katsellut Yazkan sun muiden kaheleiden videoita. Ei minulle ole yhtään mitään uutta mitä sinä olet tähän mennessä sanonut.
Se että vaadin lähteiltä muutakin kuin liskosalaliittoa kaiken takana ei ole osoitus mistään minun objektiivisuuden puutteesta. Olen jo aikasemmin sanonut täällä että kriittiset argumentit kannattaa huomioida, jos kyseessä on esimerkiksi virustieteen professori. Mutta mihinkään liskoihmisiin uskoviin ja heidän videoihinsa en käytä aikaani muuten kuin silloin jos haluan hetken viihdettä.