Supernova chatissa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Sasse75 kirjoitti:Antakaa mun kaikki kestää!! Ei tässä voi kun :lol: :lol:
No tuota se on ollut jo kauan näiden sankareiden ja parin muun sankarin kanssa. Onpahan viihdettä, jatkakaa toki! 8)
Pinkkis
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Pinkkis »

Naurut tuli täälläkin :D

Pelottavaa miten aikuiset ihmiset osaa tehdä itsestään lapsellisia :D:D
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

poistettu
Viimeksi muokannut Pharaoh, Su Touko 11, 2008 10:21 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pinkkis
Lauri Hanhivaara

So? *nauraa*
Pharaoh
Martin Beck

poistettu
Viimeksi muokannut Pharaoh, Su Touko 11, 2008 10:21 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh, maza, muutama muu ja minä.

Hullun hommaltahan tää tietysti sivullisen silmin näyttää.

Onko postimerkkien kerääminen sitten jotenkin terveempää ja sitäkin tiedän harrastetun.
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

En siis todellakaan ole hiuksen vertaa selvillä mistä on kysymys, mutta silti isken kauhani soppaan. Minusta Supernova on aina ollut super! Olen tykännyt hänen kirjoituksistaan. Kukas se vastapuoli olikaan? :D
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Ailar kirjoitti:En siis todellakaan ole hiuksen vertaa selvillä mistä on kysymys, mutta silti isken kauhani soppaan. Minusta Supernova on aina ollut super! Olen tykännyt hänen kirjoituksistaan. Kukas se vastapuoli olikaan? :D
Kiitos kiitos. Ei mulla ole muita vastapuolia kun epärehellisyys ja siihenkään en laske omaa epärehellisyyttäni jota trapahtuu silloin tällöin toiselämässä.

Netissä epärehellisyys ei johda mihinkään. Ei ainakaan hyvään. Aina tulee joku joka käräyttää koska netti on miljoonien ihmisten temmellysmaa.

Mie lähen siitä etten tilaa alibia ja tunnustan lukevani joskus jerry cottoneita. Cottoneita huolimatta muutakin luen.

Ja itserakaskin olen. Muuten ei sun kehusi olisi lämmittänyt, joten kiitän. :)

nova

Ihmisarvo - ei mitään muuta, sillä ohjeella pärjään ja jos en pärjää huudan vääryydestä maailmalle. (no en mä nyt kuitenkaan ihan noin utopisti ole mutta lähellä ollaan ja vierestä viedään)
Pinkkis
Lauri Hanhivaara

Pharaoh, se että keräilee poneja ei kenestäkään tee lapsellista. Mutta se että pitää tapella julkisesti jostain vitun typerästä asiasta, mun mielestä on aika lapsellista.

Huomaa kyllä että sulla ei oo hissi noussu ihan ylös asti.

*virne*
Pharaoh
Martin Beck

poistettu
Viimeksi muokannut Pharaoh, Su Touko 11, 2008 10:20 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pinkkis
Lauri Hanhivaara

Mä en ensinnäkään leiki poneillani, vaan ponit on hyllyssä koristeena. Ihan niinkuin joillakin on postimerkit on kansiossa. Ei keräiltävilla asioilla leikitä. Tytölläni on omat poninsa joilla leikitään, mutta myönnän että joudun väistämättäkin välillä leikkimään HUOM. oman tyttäreni kanssa.

:D
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Ehdotin jo ratkaisua:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ht=#114014

Tai sitten tehdään niin, että tulen työpaikoillenne mekossa huoraksi meikattuna ja kysyn nimeltä.

Uusi tapaamispaikka on erään osallistujan pyynnöstä muutettu sakta fartenin tienoille, aseet samat. Omat touvit mukaan.
Vaikeneminen on myöntymisen merkki, mutta päivä pitää sopia.
Ei näitä asioita näppäimistöllä selvitetä.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Pinkkis kirjoitti:Mä en ensinnäkään leiki poneillani, vaan ponit on hyllyssä koristeena. Ihan niinkuin joillakin on postimerkit on kansiossa. Ei keräiltävilla asioilla leikitä. Tytölläni on omat poninsa joilla leikitään, mutta myönnän että joudun väistämättäkin välillä leikkimään HUOM. oman tyttäreni kanssa.
Freudilainen selitys ponileikeille on yh-äidin tarve saada uusi ori talliin.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

miten tämä ponien keräily nyt vaikuttaa teidän absurdeja käänteitä saaneeseen sanaharkkaan?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Pinkkis
Lauri Hanhivaara

Maza kirjoitti:
Pinkkis kirjoitti:Mä en ensinnäkään leiki poneillani, vaan ponit on hyllyssä koristeena. Ihan niinkuin joillakin on postimerkit on kansiossa. Ei keräiltävilla asioilla leikitä. Tytölläni on omat poninsa joilla leikitään, mutta myönnän että joudun väistämättäkin välillä leikkimään HUOM. oman tyttäreni kanssa.
Freudilainen selitys ponileikeille on yh-äidin tarve saada uusi ori talliin.
Ööö...mistä vitusta sä sait päähäs että olen YH-äiti? En nimittän todellakaan ole. Mies talosta löytyy joten ei kyllä ole toiselle miehen rutaleelle käyttöä, anteeks vaan.
Vastaa Viestiin