No tuota se on ollut jo kauan näiden sankareiden ja parin muun sankarin kanssa. Onpahan viihdettä, jatkakaa toki!Sasse75 kirjoitti:Antakaa mun kaikki kestää!! Ei tässä voi kun![]()
Supernova chatissa
Kiitos kiitos. Ei mulla ole muita vastapuolia kun epärehellisyys ja siihenkään en laske omaa epärehellisyyttäni jota trapahtuu silloin tällöin toiselämässä.Ailar kirjoitti:En siis todellakaan ole hiuksen vertaa selvillä mistä on kysymys, mutta silti isken kauhani soppaan. Minusta Supernova on aina ollut super! Olen tykännyt hänen kirjoituksistaan. Kukas se vastapuoli olikaan?
Netissä epärehellisyys ei johda mihinkään. Ei ainakaan hyvään. Aina tulee joku joka käräyttää koska netti on miljoonien ihmisten temmellysmaa.
Mie lähen siitä etten tilaa alibia ja tunnustan lukevani joskus jerry cottoneita. Cottoneita huolimatta muutakin luen.
Ja itserakaskin olen. Muuten ei sun kehusi olisi lämmittänyt, joten kiitän.
nova
Ihmisarvo - ei mitään muuta, sillä ohjeella pärjään ja jos en pärjää huudan vääryydestä maailmalle. (no en mä nyt kuitenkaan ihan noin utopisti ole mutta lähellä ollaan ja vierestä viedään)
Mä en ensinnäkään leiki poneillani, vaan ponit on hyllyssä koristeena. Ihan niinkuin joillakin on postimerkit on kansiossa. Ei keräiltävilla asioilla leikitä. Tytölläni on omat poninsa joilla leikitään, mutta myönnän että joudun väistämättäkin välillä leikkimään HUOM. oman tyttäreni kanssa.

On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä
Ehdotin jo ratkaisua:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ht=#114014
Tai sitten tehdään niin, että tulen työpaikoillenne mekossa huoraksi meikattuna ja kysyn nimeltä.
Uusi tapaamispaikka on erään osallistujan pyynnöstä muutettu sakta fartenin tienoille, aseet samat. Omat touvit mukaan.
Vaikeneminen on myöntymisen merkki, mutta päivä pitää sopia.
Ei näitä asioita näppäimistöllä selvitetä.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ht=#114014
Tai sitten tehdään niin, että tulen työpaikoillenne mekossa huoraksi meikattuna ja kysyn nimeltä.
Uusi tapaamispaikka on erään osallistujan pyynnöstä muutettu sakta fartenin tienoille, aseet samat. Omat touvit mukaan.
Vaikeneminen on myöntymisen merkki, mutta päivä pitää sopia.
Ei näitä asioita näppäimistöllä selvitetä.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
while the bells of death do ring?
Freudilainen selitys ponileikeille on yh-äidin tarve saada uusi ori talliin.Pinkkis kirjoitti:Mä en ensinnäkään leiki poneillani, vaan ponit on hyllyssä koristeena. Ihan niinkuin joillakin on postimerkit on kansiossa. Ei keräiltävilla asioilla leikitä. Tytölläni on omat poninsa joilla leikitään, mutta myönnän että joudun väistämättäkin välillä leikkimään HUOM. oman tyttäreni kanssa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Ööö...mistä vitusta sä sait päähäs että olen YH-äiti? En nimittän todellakaan ole. Mies talosta löytyy joten ei kyllä ole toiselle miehen rutaleelle käyttöä, anteeks vaan.Maza kirjoitti:Freudilainen selitys ponileikeille on yh-äidin tarve saada uusi ori talliin.Pinkkis kirjoitti:Mä en ensinnäkään leiki poneillani, vaan ponit on hyllyssä koristeena. Ihan niinkuin joillakin on postimerkit on kansiossa. Ei keräiltävilla asioilla leikitä. Tytölläni on omat poninsa joilla leikitään, mutta myönnän että joudun väistämättäkin välillä leikkimään HUOM. oman tyttäreni kanssa.
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä