Sua ei yhtään häiritse haju sun suihkun viemärissä? Tai ehkä et haista sitä itse enää? Monellakaan ei varmaan myöskään ole lapsia jotka konttaa, nuolee ja kaivelee suihkun viemäriä "kun se on niin kiva." Mun lapsonen tekee tätäkin, ei ole mutsiinsa tullut. Mä en aio jatkossakaan kuseksia suihkussa, vaikka erite vettä suureksi osaksi olisikin.Bambinos kirjoitti:
Eli mitä haittaa siitä on, jos suihkun viemäriin laskee ainetta, joka on suurimmaksi osaksi vettä ja kaikenlisäksi myrkytöntä?
Suihkussa virtsaaminen
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Ihme porukkaa. Osa puhuu kansakuntamme tuhoontuomituista yksilöistä ja osa on aidosti huolestunut myös palstan kanssakirjoittelijoitten mielenterveydestä. Ja miten mitättömän asia takia. Heh. Huvittavaa.
Entäs sitten jos vähän lirauttaa samalla kun pesee iholtaan ison läjän muuta sontaa. Viemäri kuitenkin sen imee ihan kivasti ja kun muistaa pitää huolta myös siivoamisesta niin samallakos sen puhdistaa muun mukana.
Tietysti jos pönttö sattuu olemaan ihan suihkun vieressä niin ei kai se iso vaiva ole sinne kammeta.. Mutta jos taas ei satu olemana lähimaillakaan niin anna palaa vaan.
Tuskin se minua ihmisenä huonontaa
Mielummin kuseskelee suihkussa kun tuolla kaupungilla railakkaan baari-illan jälkeen niin että kun kääntyy katsomaan kujalle ohimenne niin näkyy vaan valkonen perse ja kajahtaa lorina. Siinä saattaa pahimmillaan saada kintuilleenkin
Entäs sitten jos vähän lirauttaa samalla kun pesee iholtaan ison läjän muuta sontaa. Viemäri kuitenkin sen imee ihan kivasti ja kun muistaa pitää huolta myös siivoamisesta niin samallakos sen puhdistaa muun mukana.
Tietysti jos pönttö sattuu olemaan ihan suihkun vieressä niin ei kai se iso vaiva ole sinne kammeta.. Mutta jos taas ei satu olemana lähimaillakaan niin anna palaa vaan.
Tuskin se minua ihmisenä huonontaa
Mielummin kuseskelee suihkussa kun tuolla kaupungilla railakkaan baari-illan jälkeen niin että kun kääntyy katsomaan kujalle ohimenne niin näkyy vaan valkonen perse ja kajahtaa lorina. Siinä saattaa pahimmillaan saada kintuilleenkin
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Nimenomaan. Ei kai virtsa juurikaan sen myrkyllisempää ole kuin shampoot ym. aineet mitä sinne viemäriin menee.Bambinos kirjoitti:No kuka nyt kusee suihkuun valuttamatta vettä päälle? Siihen päällehän valuu shampoovedet, saippuavedet.. Ja siellä suihkun viemärissä oleva mahdollinen moska on kaikkea muuta kuin virtsaa.
-
Maxwell Smart
- Nikke Knatterton
-
Maxwell Smart
- Nikke Knatterton
Itse asiassa kusi on lähes steriiliä, ellei ihmisellä ole mitään tautia, jonka aiheuttajat erittyvät virtsaan.ShipWreck kirjoitti:Nimenomaan. Ei kai virtsa juurikaan sen myrkyllisempää ole kuin shampoot ym. aineet mitä sinne viemäriin menee.Bambinos kirjoitti:No kuka nyt kusee suihkuun valuttamatta vettä päälle? Siihen päällehän valuu shampoovedet, saippuavedet.. Ja siellä suihkun viemärissä oleva mahdollinen moska on kaikkea muuta kuin virtsaa.
Every ship must sail a world.