Suihkussa virtsaaminen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Virtsaatko suihkussa?

Kyllä
52
74%
En
18
26%

Ääniä yhteensä: 70

Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Bambinos kirjoitti:
Eli mitä haittaa siitä on, jos suihkun viemäriin laskee ainetta, joka on suurimmaksi osaksi vettä ja kaikenlisäksi myrkytöntä? :)
Sua ei yhtään häiritse haju sun suihkun viemärissä? Tai ehkä et haista sitä itse enää? Monellakaan ei varmaan myöskään ole lapsia jotka konttaa, nuolee ja kaivelee suihkun viemäriä "kun se on niin kiva." Mun lapsonen tekee tätäkin, ei ole mutsiinsa tullut. Mä en aio jatkossakaan kuseksia suihkussa, vaikka erite vettä suureksi osaksi olisikin. :shock:
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Ai ei ole mutsiinsa tullut? Joo, se paikka täytyy välillä pestä ihan kunnolla. Ei sitä nuoleksita. :D
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Ihme porukkaa. Osa puhuu kansakuntamme tuhoontuomituista yksilöistä ja osa on aidosti huolestunut myös palstan kanssakirjoittelijoitten mielenterveydestä. Ja miten mitättömän asia takia. Heh. Huvittavaa.
Entäs sitten jos vähän lirauttaa samalla kun pesee iholtaan ison läjän muuta sontaa. Viemäri kuitenkin sen imee ihan kivasti ja kun muistaa pitää huolta myös siivoamisesta niin samallakos sen puhdistaa muun mukana.
Tietysti jos pönttö sattuu olemaan ihan suihkun vieressä niin ei kai se iso vaiva ole sinne kammeta.. Mutta jos taas ei satu olemana lähimaillakaan niin anna palaa vaan.
Tuskin se minua ihmisenä huonontaa :P
Mielummin kuseskelee suihkussa kun tuolla kaupungilla railakkaan baari-illan jälkeen niin että kun kääntyy katsomaan kujalle ohimenne niin näkyy vaan valkonen perse ja kajahtaa lorina. Siinä saattaa pahimmillaan saada kintuilleenkin :)
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Loka kirjoitti: Sua ei yhtään häiritse haju sun suihkun viemärissä? Tai ehkä et haista sitä itse enää?
No kuka nyt kusee suihkuun valuttamatta vettä päälle? Siihen päällehän valuu shampoovedet, saippuavedet.. Ja siellä suihkun viemärissä oleva mahdollinen moska on kaikkea muuta kuin virtsaa.
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Bambinos kirjoitti:No kuka nyt kusee suihkuun valuttamatta vettä päälle? Siihen päällehän valuu shampoovedet, saippuavedet.. Ja siellä suihkun viemärissä oleva mahdollinen moska on kaikkea muuta kuin virtsaa.
Nimenomaan. Ei kai virtsa juurikaan sen myrkyllisempää ole kuin shampoot ym. aineet mitä sinne viemäriin menee.
Maxwell Smart
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

Kyllähän se kusi joskus meinaa alkaa haista, mutta vähä mäntysuopaa ja harjaa, niin taas voi jatkaa huoleti suihkussa kusemista :D
Arlene
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Maxwell Smart kirjoitti:Kyllähän se kusi joskus meinaa alkaa haista, mutta vähä mäntysuopaa ja harjaa, niin taas voi jatkaa huoleti suihkussa kusemista :D
Ei tule toimimaan pidemmän päälle. Klooria ostamaan!
Maxwell Smart
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

Arlene kirjoitti:
Maxwell Smart kirjoitti:Kyllähän se kusi joskus meinaa alkaa haista, mutta vähä mäntysuopaa ja harjaa, niin taas voi jatkaa huoleti suihkussa kusemista :D
Ei tule toimimaan pidemmän päälle. Klooria ostamaan!
Äääähhhh.. sitten voi muuttaa pois :)
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

ShipWreck kirjoitti:
Bambinos kirjoitti:No kuka nyt kusee suihkuun valuttamatta vettä päälle? Siihen päällehän valuu shampoovedet, saippuavedet.. Ja siellä suihkun viemärissä oleva mahdollinen moska on kaikkea muuta kuin virtsaa.
Nimenomaan. Ei kai virtsa juurikaan sen myrkyllisempää ole kuin shampoot ym. aineet mitä sinne viemäriin menee.
Itse asiassa kusi on lähes steriiliä, ellei ihmisellä ole mitään tautia, jonka aiheuttajat erittyvät virtsaan.
Every ship must sail a world.
Vastaa Viestiin