Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Eki-setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 588
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2018 8:27 am

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja Eki-setä »

Nyx kirjoitti: Ti Syys 07, 2021 4:36 pm ..

ongelma on vasta alussa ja sen suunnan voi vielä yrittää kääntää.

Perseilijät perseilevät tasan niin kauan kuin se mahdollistetaan. Näkyyhän tämä pienimuotoisemmin kaikissa ryhmissä: jos joku isokenkäisen kakara tietää, että voi tehdä ihan mitä vain ilman sen suurempia seurauksia, hän luultavasti jossain muodossa tekee. Sellainen on ihminen. Meidän yhteiskuntamme mahdollistaa näiden jengien perseilyn hyssyttelyllä ja pelottelemalla epäileväisiä rasistileimalla, jolloin korkeassa auktoriteettiasemassa olevat eivät mainettaan peläten uskalla pysäyttää tätä.

Poliitikoille ja vaikuttajille, jotka tätä lukevat:

Onko maineesi tärkeämpi kuin nuorten tyttöjen turvallisuus?

Onko tähän "kyllä" vastaavalla ihmisellä edes mainetta, jonka voi tuhota?
Kun matu-porukka laittaa esim. laivoilla ranttaliksi ja repii tyttöjä sekä naisia hytteihin raiskattaviksi, päättäjät ja toimittajat eivät ole tietävinään ilmiöstä, koska

A) omaan otsaan paukahtaisi rasistin leima, jonka seurauksena kiva ura pitäisi vaihtaa tylsempiin ja vähemmän edukkaisiin askareisiin

B) siitä voisi koitua taloudellista haittaa talouden toimijoille, kuten matkailuyrittäjille

C) matujen aiheuttamista ongelmista ei nykyisin ylipäätään ole suotavaa puhua, jos mielii olla normaalikansalaisen maineessa.

Tyttöjen ja naisten turvallisuus ei ole päättäjien mielissä. Sitä ei mainita edes vaalipuheissa. Jokunen persu ja pienpuolueiden edustajat pitävät asiaa joskus esillä. Heitä syytetään yksittäistapausten yleistämisestä ja rikosuhreilla ratsastamisesta.
vauhtikiihtyy
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Syys 08, 2021 12:23 am

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja vauhtikiihtyy »

Noniin loin tunnukset sen vuoksi että voin vastata tähän ketjuun.

Tosiaan laivalla oli 90% porukasta maahanmuuttajia, ihan valkosuklaasta tummimpaan suklaaseen.
Tappeluja oli jatkuvalla syötöllä, nää sankarit myös oli tuonu koksua laivalle ja jäi vissiin kiinni siitä ja se kama sai ne osittain käyttäytyyn agressiivisesti.

Käytävällähän itki kokoajan naisia, olin todistamassa myös tapausta missä joku nainen puolusti itseään ja joku neekeri sitten huusi tälle naiselle että "jos lyöt vielä kerran mun kaveria niin hakkaan sut", tms. Kokoajan siellä ahdisteltiin kaikkia, jos et antanu pillua olit huora ja sut haukuttiin pystyyn, käytävillä hyvä kun uskals liikkua kun joka nurkassa 20 nekkee tuijottamassa sua. Suomalaisista ei tällä kertaa ollu haittaa, eikä yhteenkään ruotsalaiseen tullu törmättyä, näistä neekereistä osa oli ainaki varissuolta mitä käydystä keskustelusta muistan.

Ainakin neljästä raiskauksesta siellä puhuttiin, en sit tiiä ilmiantoko loput poliisille tapahtuneet mutta neljästä (ainakin) oli kyse laivalla vielä, ja seksuaalisia ahdisteluja oli varmasti satoja, myös minä ja mun kaverit koettiin tätä.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11796
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Tervetuloa ylläolevalle silminnäkijälle ja ISO KIITOS, että kerroit tapahtumista, koska:
Eki-setä kirjoitti: Ke Syys 08, 2021 9:59 am...
matu-porukka laittaa esim. laivoilla ranttaliksi ja repii tyttöjä sekä naisia hytteihin raiskattaviksi, päättäjät ja toimittajat eivät ole tietävinään ilmiöstä, koska

A) omaan otsaan paukahtaisi rasistin leima, jonka seurauksena kiva ura pitäisi vaihtaa tylsempiin ja vähemmän edukkaisiin askareisiin

B) siitä voisi koitua taloudellista haittaa talouden toimijoille, kuten matkailuyrittäjille

C) matujen aiheuttamista ongelmista ei nykyisin ylipäätään ole suotavaa puhua, jos mielii olla normaalikansalaisen maineessa.

Tyttöjen ja naisten turvallisuus ei ole päättäjien mielissä. Sitä ei mainita edes vaalipuheissa. Jokunen persu ja pienpuolueiden edustajat pitävät asiaa joskus esillä. Heitä syytetään yksittäistapausten yleistämisestä ja rikosuhreilla ratsastamisesta.
Lisänä vielä se, että nyt nuoret ja naiset eivät voi mitenkään tietää riskeistä, joita he ottavat, koska kuulevat koulusta ja mediasta vain vaaleanpunaista #UNELMAA. Sitten iskeen paskanvärinen ja -hajuinen todellisuus ja hinta on joillekin todella kova.

Totuudenpuhuminen on saatava kuuluvaksi ja näkyväksi, hyväksytyksi! Muut eivät sitä tee kuin me itse; poliisinkin suu on teipattu potkujen uhalla umpeen, vaikka eihän heidän tarvitsisi olla tuollaisia vauvoja. Jos saisivat edes joka viidennen mukaan siihen, että kertovat totuudellisesti tapahtumista/maan tilasta, niin se olisi liian suuri joukko irtisanottavaksi (kun tiedetään, että painetta on palkata lisää poliiseja, osin tietysti matujen takia).

Eki-setä sekä hänen lainaamansa osuivat naulan kantaan. Sananvapaus Suomessa on, mutta sitä ei kuitenkaan ole. Vihapuhesyytteiden pelko sekä sosiaalinen paine, pelko omasta asemasta työpaikalla, jopa elanto, ovat riittäviä keinoja rampauttaa sananvapaus sen varsinaisessa mielessä.

Nyt tilanne on ollut jo vuosia se, että yhteiskunnan isoista epäkohdista voida enää edes keskustella, saati tehdä asioille jotain!
Viimeksi muokannut On Anoi Kaa, Ke Syys 08, 2021 12:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Don MC

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja Don MC »

90%? Paljonkohan mahtoi olla matkustajia yhteensä?
Onks nää nyt keksinyt nämä risteilyt itselleen eräänlaiseksi huviksi? Ja jos samalle laivalle sattuu hameväkeä, niin eikun siitä vain hedelmiä poimimaan.
Paljonkohan nämä tuovat varustamolle tuloja baarimyynnin/taxfreen muodossa? Voi olla ettei mitenkään ihmeellisesti. Saattaa olla ettei varustamo kauaa noita katsele. Vaikka onkin paska virolainen varustamo, niin eivät ne tollasia raiskailevia kokkelineniä halua. Keksivät kyllä jonkun keinon.

Edit: Tuo keino jonka keksivät on varmaan lippujen hinnan nosto. Nythän noita lippuja jaellaan ilmaiseksi tai lähes ilmaiseksi, toiveena että matkustajat törsäisivät rahaa laivalla. Nyt sekin on nähty mihin sellainen johtaa kun noita ilmaislippuja joutuu vääriin käsiin.
Viimeksi muokannut Don MC, Ke Syys 08, 2021 1:16 pm. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja putsari »

Mielestäni varustamon pitäisi kertoa sivuillaan, jos se ei kykene takaamaan risteilymatkustajan turvallisuutta matkan aikana.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
tumpeelo
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Pe Tammi 22, 2021 11:00 pm

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja tumpeelo »

vauhtikiihtyy kirjoitti: Ke Syys 08, 2021 12:00 pm Tosiaan laivalla oli 90% porukasta maahanmuuttajia, ihan valkosuklaasta tummimpaan suklaaseen.
Tappeluja oli jatkuvalla syötöllä, nää sankarit myös oli tuonu koksua laivalle ja jäi vissiin kiinni siitä ja se kama sai ne osittain käyttäytyyn agressiivisesti.

Käytävällähän itki kokoajan naisia, olin todistamassa myös tapausta missä joku nainen puolusti itseään ja joku neekeri sitten huusi tälle naiselle että "jos lyöt vielä kerran mun kaveria niin hakkaan sut", tms. Kokoajan siellä ahdisteltiin kaikkia, jos et antanu pillua olit huora ja sut haukuttiin pystyyn, käytävillä hyvä kun uskals liikkua kun joka nurkassa 20 nekkee tuijottamassa sua. Suomalaisista ei tällä kertaa ollu haittaa, eikä yhteenkään ruotsalaiseen tullu törmättyä, näistä neekereistä osa oli ainaki varissuolta mitä käydystä keskustelusta muistan.

Ainakin neljästä raiskauksesta siellä puhuttiin, en sit tiiä ilmiantoko loput poliisille tapahtuneet mutta neljästä (ainakin) oli kyse laivalla vielä, ja seksuaalisia ahdisteluja oli varmasti satoja, myös minä ja mun kaverit koettiin tätä.
Kovaa settiä. Toivon mukaan jokainen ainakin raiskatuksi ja miksei myös ahdistelluksi tullut jaksaa ja haluaa tehdä näistä rikosilmoituksen, koska jos näihin ei puututa, niin nämä eivät lopu.

Tallinkilta taas kerran täysin ala-arvoinen suoritus. Omia käsiä yritetään raivokkaasti pestä laiminlyönneistä, mutta näemmä matkustajien turvallisuus on lipsahtanut sovinnaisuuden alapuolelle tärkeysjärjestyksessä.
vauhtikiihtyy
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Syys 08, 2021 12:23 am

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja vauhtikiihtyy »

Jep. Mä vietin itse sunnuntain lähes kokonaan hytissä, koska mua oikeesti vähän pelotti liikkua selvinpäin käytävällä. Ei siellä ollu yhtään turvallisuudentunnetta, ja meidän hytti sijaitsi vielä kaikkien näiden mamujen välissä. Jouduttiin välillä väkisin työntämään niitä ulos meijän hytistä kun sinne änkes kymmenkunta niitä ja siitähän riita syntyi kun ne työnnettiin ulos, heti vastauksena tulee "älä vittu työnnä mua vitun huora osaan kävellä itekkin ulos", mutta eipä nää olis lähtenyt ilman että ne piti väkisin työntää ulos ahistelemasta. Yks koitti väkisin saada pillua mun ystävältä joka vastas että ei onnistu, olen varattu niin näiden reagointi on tätä: "ei sun poikaystäväs saa tietää ollaan laivalla ja mä asun turussa ei kukaan kerro sille". Oli ihan uskomattoman järkyttävää menoa, usein tuli suomalaiset esimerkiksi tupakalla jutteleen että mitä helvettiä täällä tapahtuu, miks sisällä on kauheet tappelut käynnissä tms.

Mekin kerrottiin henkilökunnalle tästä että meitä on lähes 30 kertaa tunnin sisään tultu hytin ovelle haukkumaan, väkisin tungettu hyttiin eikä suostuttu poistumaan pyynnöstä ja että on seksuaalisesti ahdisteltu niin henkilökunnan vastaus oli luokkaa "harmi, mutta takavarikoidaan kohta teidän kaiutin" niinkun wtf? :D

Lisäyksenä vielä se että nää oli ilman syytä hakkaamassa mun tuttuja jossain starlight palacessa, jonka jälkeen sanoi sori ja vetosi sitä agressiivisuutta siihen että niiden "koksupussi on tyhjänä"
Viimeksi muokannut vauhtikiihtyy, Ke Syys 08, 2021 1:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Don MC

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Oletteko kertoneet tästä poliisille/lehdistölle? Mun mielestä kyllä kannattais. Tallink on myös toiminut todella ala-arvoisesti (mikä ei ole mulle ollenkaan yllätys), mutta tuo ahdistelu ja rähiseminen näiden porukoiden osalta pitää saada loppumaan.

Edit: Olen todella pahoillani puolestasi, vauhtikiihtyy. Tuo on varmasti ollut traumaattista. Laivalla ei pääse mihinkään pakoon tollasia mulkkuja.

Edit2: Taidanpa tästä lähteä kadulle tuikaamaan jotakuta nekkuun ja sanoa ”sori, mutta mun koksupussi on tyhjä”. Silloinhan se on OK, eikö vain?
Viimeksi muokannut Don MC, Ke Syys 08, 2021 1:34 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja putsari »

Ryssälaivalla ryssämeininki.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Don MC

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja Don MC »

putsari kirjoitti: Ke Syys 08, 2021 1:22 pm Ryssälaivalla ryssämeininki.
Olen koko puolivuosisatasen elämäni ollut uskollinen Siljan asiakas. Se loppui kuin seinään heti kun varustamo myytiin ”puoliryssille”. Sen jälkeen Siljan laatu onkin rämpinyt pohjamudissa. Se on kirjaimellisesti ”ryssitty” koko entinen hieno firma.

Mä matkustan nykyään Viikkarilla.
Viimeksi muokannut Don MC, Ke Syys 08, 2021 2:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Nyx
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2021 3:38 pm

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja Nyx »

Eki-setä kirjoitti: Ke Syys 08, 2021 9:59 am Heitä syytetään yksittäistapausten yleistämisestä ja rikosuhreilla ratsastamisesta.
vauhtikiihtyy kirjoitti: Ke Syys 08, 2021 12:00 pm Ainakin neljästä raiskauksesta siellä puhuttiin, en sit tiiä ilmiantoko loput poliisille tapahtuneet mutta neljästä (ainakin) oli kyse laivalla vielä, ja seksuaalisia ahdisteluja oli varmasti satoja, myös minä ja mun kaverit koettiin tätä.
Eipä näihin muuta voi sanoa kuin että emme me tämän takia kyllä marssineet kymmenisen vuotta sitten. Että seuraavat teinit voisivat kokea vielä rajumpaa ahdistelua, seksuaalista väkivaltaa ja hiljentämistä poliitikkojen vaietessa.

Yksittäistapauksista yleistettiin jatkuvasti, jos niiden oletettiin kuvaavan yleisempää yhteiskunnallista ilmiötä, joka tulisi ratkaista. Rikosuhreilla ratsastettiin samasta syystä täysin hyväksytysti. Hommahan alkoi heidän kertomuksistaan! Monet heistä olivat itsekin mukana marssimassa.

Nykyään nämä kaikki ovat hiljaa. Järkyttävää. Ihan kuin olisin muuttanut toiseen maahan 50 vuoden taakse, mutta olen tullut kymmenen vuotta eteen päin tulevaisuuteen, jonka uskoimme paremmaksi.

Jos tästä järjestäisi nyt marssin, tulisiko paikalle edes 30 ihmistä? Kuinka monta uhria vaikenisi ja jättäisi tulematta? Kuinka monta entistä lutkamarssijaa katsoisi kieroon heitä, jotka uskaltavat tulla?

Jokainen poliitikko, joka ei nosta tätä keskusteluun jo TÄNÄÄN syyllistyy samaan vaikenemiseen, jota nuorempana kauhisteli. Hävetkää!

Mitä enemmän "yksittäistapauksia" tulee sitä vaikeampi niitä on sellaisiksi väittää. Poliitikot luulevat osuneensa orwellilaiseen kultasuoneen: paras keino hiljentää toisinajattelijat on saada heidät uskomaan, että he itse haluavat olla hiljaa maineensa menettämisen pelossa. Tämä toimii tasan niin kauan kun "toisinajattelijoita" on vähän. Jos suurin osa havahtuu, maineensa menettävätkin he, jotka eivät epäkohdista puhuneet.

Uhrit:
Tehkää rikosilmoitus kaikista seksuaalisista ahdisteluista ja raiskauksista. Matalalla kynnyksellä. Vaikka tuntuu, että se ei johtaisi mihinkään. Mielellään jo tänään, kun asiat ovat vielä tuoreessa muistissa. Jos odotatte, kadutte myöhemmin, että ette sitä tehneet. Tiedän tämän, koska lähipiirissäni kävi näin.

Mutta en tarkoita syyllistää heitä, jotka eivät tee. Niiden tekeminen vain olisi tällaisissa julkisilla paikoilla tapahtuneissa massa-ahdisteluissa aivan erityisen tärkeää yhteiskunnallisesti.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power
Bird
Neuvoja-Jack
Viestit: 557
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 10:40 pm

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja Bird »

vauhtikiihtyy kirjoitti: Ke Syys 08, 2021 1:16 pm Jep. Mä vietin itse sunnuntain lähes kokonaan hytissä, koska mua oikeesti vähän pelotti liikkua selvinpäin käytävällä. Ei siellä ollu yhtään turvallisuudentunnetta, ja meidän hytti sijaitsi vielä kaikkien näiden mamujen välissä. Jouduttiin välillä väkisin työntämään niitä ulos meijän hytistä kun sinne änkes kymmenkunta niitä ja siitähän riita syntyi kun ne työnnettiin ulos, heti vastauksena tulee "älä vittu työnnä mua vitun huora osaan kävellä itekkin ulos", mutta eipä nää olis lähtenyt ilman että ne piti väkisin työntää ulos ahistelemasta. Yks koitti väkisin saada pillua mun ystävältä joka vastas että ei onnistu, olen varattu niin näiden reagointi on tätä: "ei sun poikaystäväs saa tietää ollaan laivalla ja mä asun turussa ei kukaan kerro sille". Oli ihan uskomattoman järkyttävää menoa, usein tuli suomalaiset esimerkiksi tupakalla jutteleen että mitä helvettiä täällä tapahtuu, miks sisällä on kauheet tappelut käynnissä tms.

Mekin kerrottiin henkilökunnalle tästä että meitä on lähes 30 kertaa tunnin sisään tultu hytin ovelle haukkumaan, väkisin tungettu hyttiin eikä suostuttu poistumaan pyynnöstä ja että on seksuaalisesti ahdisteltu niin henkilökunnan vastaus oli luokkaa "harmi, mutta takavarikoidaan kohta teidän kaiutin" niinkun wtf? :D

Lisäyksenä vielä se että nää oli ilman syytä hakkaamassa mun tuttuja jossain starlight palacessa, jonka jälkeen sanoi sori ja vetosi sitä agressiivisuutta siihen että niiden "koksupussi on tyhjänä"
vauhtikiihtyy, erittäin kurja kokemus teille. Viettehän asian eteenpäin; kirjalliset valitukset laivayhtiölle, asianmukaiset ilmoitukset poliisille jne.? Mietin myös olisiko teidän syytä saada tämä teidän puolenne näkyväksi medialle, kun nyt tosiaan lähinnä pestään käsiä laivayhtiön toimesta. Menohan pahenee koko ajan.

Itse kävelin rauhassa Espoossa viime perjantai-iltapäivänä kadulla ja yhtäkkiä joku läimäyttää takapuolelle eikä mitenkään hiljaa edes. Vaistomaisesti huudan vihaisesti ja säikähteenä hei ja lyön sitä kättä, mutta eiköhän ohi aja pyörällä maahanmuuttajanuorimies hymyillen :evil: Ohikulkijatkin pysähtyivät järkyttyneinä ihmettelemään rajattomuutta. No, itse en ainakaan siedä tällaista YHTÄÄN, maassa maan tavalla ja jokaisesta ilmoitus eteenpäin, että eivät luule meidän kulttuurimme muuttuvan heidän kulttuuriaan hyväksyvämmäksi.

Tehkää kokemanne näkyväksi, herättäkää julkista keskustelua!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Veijo Neste
Neuvoja-Jack
Viestit: 582
Liittynyt: La Maalis 20, 2021 7:00 pm

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja Veijo Neste »

vauhtikiihtyy kirjoitti: Ke Syys 08, 2021 12:00 pm Tosiaan laivalla oli 90% porukasta maahanmuuttajia,
Hyvä, että näitä silminnäkijöiden kokemuksia tulee tänne! Ja antavat kyllä ihan eri kuvan tapahtumista kuin silakkamedioiden vähättelylinja.

On kyllä maailma mallillaan, kun neekerit tunkee jo hytteihinkin. Kuka noille risteilyille enää viitsii mennä.
Veijo Neste
Neuvoja-Jack
Viestit: 582
Liittynyt: La Maalis 20, 2021 7:00 pm

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja Veijo Neste »

Bird kirjoitti: Ke Syys 08, 2021 2:06 pm Itse kävelin rauhassa Espoossa viime perjantai-iltapäivänä kadulla ja yhtäkkiä joku läimäyttää takapuolelle eikä mitenkään hiljaa edes. Vaistomaisesti huudan vihaisesti ja säikähteenä hei ja lyön sitä kättä, mutta eiköhän ohi aja pyörällä maahanmuuttajanuorimies hymyillen :evil: Ohikulkijatkin pysähtyivät järkyttyneinä ihmettelemään rajattomuutta. No, itse en ainakaan siedä tällaista YHTÄÄN, maassa maan tavalla ja jokaisesta ilmoitus eteenpäin, että eivät luule meidän kulttuurimme muuttuvan heidän kulttuuriaan hyväksyvämmäksi.

Tehkää kokemanne näkyväksi, herättäkää julkista keskustelua!
Alkaa tosiaan keittää, kun lukee näitä ihmisten kokemuksia. Naiset saa alkaa kulkea rotanräpsä hameen alla. Muu ei näköjään näihin apinoihin auta.

Suomalaiset on ihmeen kiltisti katsoneet tätä invaasiota vierestä. Milloinkahan alkaa ensimmäiset vastaiskut, jossa käpälöivä mulliturpa saa suomalaiselta takaisin oikein olan takaa...
PerryMason
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: La Marras 10, 2012 1:03 pm

Re: Rauhaton risteily Baltic Princessillä syyskuussa 2021

Viesti Kirjoittaja PerryMason »

putsari kirjoitti: Ke Syys 08, 2021 1:22 pm Ryssälaivalla ryssämeininki.
En tiedä onko tuo nyt kovin ryssämeininkiä. Jos Venäjällä joku porukka perseilee tuolla tavalla niin paikalle tulee pari Zilin lavallista mellakkapoliiseja jotka pieksee mutakuonot sairaalakuntoon.
Vastaa Viestiin