Hyvä av(i)ovaimo ja passeli äitiehdokas?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

enempi tissi -vai persemiehiä? :D
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Perse.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Enempi tissi- vai perse- vai aivomiehiä?
Nothing is quite what it seems
Mike Manner
Jessica Fletcher

Maybrick kirjoitti:Enempi tissi- vai perse- vai aivomiehiä?
Aivot - perse - tissit.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Miksi muuten aina perse? Aina kun tuota tissi-perse -vastakkainasettelua kysyy joltakin mieheltä, vastaus on perse. Mikä pepussa viehättää?
Mike Manner
Jessica Fletcher

joey kirjoitti:Miksi muuten aina perse? Aina kun tuota tissi-perse -vastakkainasettelua kysyy joltakin mieheltä, vastaus on perse. Mikä pepussa viehättää?
Jos perse on kunnossa, niin on todennäköisesti muutenkin hyvä kroppa. Ja tissi-miehiäkin on.
Lisäksi tuli mieleen erään työkaverini sääntö minkä mukaan päätetään jatkosta kun jossain "törmätään" kissaan: "Naama, rinnat, perse." mistä pitää ainakin kahden olla hyviä... Noin parissa sekunnissa on päätetty miten keskustelu jatkuu :D
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^^Muinoin 4D:n dokkarissa "Peppu on pop" oli perusteltu se jotenkin lisääntymisvietillä.. Eikös apinat ja muut suoriudu noin niinkuin doggystylella, ja jos se peppuhimo on sitten periytynyt miehille ihan sieltä asti... :roll:

Niin toi oli Joeylle, Kapiainen ehti väliin :)
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

joey kirjoitti:Miksi muuten aina perse? Aina kun tuota tissi-perse -vastakkainasettelua kysyy joltakin mieheltä, vastaus on perse. Mikä pepussa viehättää?
Minä perustelisin tämän sillä, että tietyissä paritteluasennoissa on hyvin tärkeää myös maisemien esteettinen puoli.

Itsehän olen silmät-perse-tissit-käsivarret-aivot-persoonallisuus-vatsa-miehiä.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Uskottava se sitten on: nutturalla ei ole houkutusvoimaa...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Bombay kirjoitti: tietyissä paritteluasennoissa on hyvin tärkeää myös maisemien esteettinen puoli.
Bloodhound Gangia lainatakseni: "And we'll do it doggy style so we can both watch x-files..." Kätevää :D

Ehkäpä toisaalta tuossa Miken ajatuksessa on perää, että jos peppu on hyvä, niin kroppa on luultavasti muutenkin ok. Se taas viestii itsestään huolehtimisesta joka taas viestii mahdollisesti miehestä ja lapsista huolehtimisesta, ja myös kavereiden kateellisuudesta (naaraasta kilpailu lienee ominaista kaikille urosyksilöille) ja niin edelleen.. Joten onhan se peppu merkityksellinen kriteeri hyvälle vaimoehdokkaalle ja tulevalle lasten äidille. Toisaalta, tää meni tippaleipäajatteluksi, putkiaivoilla se on vaan "pitää olla hyvä perse koska se on jees" ja that's it.
joey
Angus MacGyver

Bombay kirjoitti:
Minä perustelisin tämän sillä, että tietyissä paritteluasennoissa on hyvin tärkeää myös maisemien esteettinen puoli.

No mutta, eikös tietyissä paritteluasennoissa huonot tissitkin ole maisemien täydellisen estetiikan tiellä?
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kylli kirjoitti:
Uskottava se sitten on: nutturalla ei ole houkutusvoimaa...
Äläs ole niin varma! Kun nutturan avaa, voi paljastua uskomattomia maisemia. :D
Nothing is quite what it seems
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

joey kirjoitti:
Bombay kirjoitti:

No mutta, eikös tietyissä paritteluasennoissa huonot tissitkin ole maisemien täydellisen estetiikan tiellä?
Se ei ole niin tärkeää, vähän sama kun sanoisi että tietyissä paritteluasennoissa näkyvät pohkeet olisi estetiikan tiellä.
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.

Hmmm... täällähän on näköjään avautunutkin huimia näköaloja perseen spekuloinnin tiimoilta. Naisetkin kynämiekkailussa mukana. :lol:

Ja kyllä nutturalla voi olla vaikka minkälainen vetovoima. Riippunee siitä kenen päässä tuo nuttura keikkuu...

edit: Pienet rinnat ei haitta, mutta pienellä perseellä on turha yrittä mitn. Ei vakuuta. :shock:

.
.

kaukana poissa

.
joey
Angus MacGyver

Bombay, pakko kyllä saada täsmennys vielä tuohon käsivarsi-asiaan, todella harvoin kuulee miehen katsovan naisten käsivarsien perään. Millaisia käsivarsia siis arvostat? Ja miksi käsivarsia?
Vastaa Viestiin