Hyvä av(i)ovaimo ja passeli äitiehdokas?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Jos perse on kunnossa, niin on todennäköisesti muutenkin hyvä kroppa. Ja tissi-miehiäkin on.joey kirjoitti:Miksi muuten aina perse? Aina kun tuota tissi-perse -vastakkainasettelua kysyy joltakin mieheltä, vastaus on perse. Mikä pepussa viehättää?
Lisäksi tuli mieleen erään työkaverini sääntö minkä mukaan päätetään jatkosta kun jossain "törmätään" kissaan: "Naama, rinnat, perse." mistä pitää ainakin kahden olla hyviä... Noin parissa sekunnissa on päätetty miten keskustelu jatkuu
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Minä perustelisin tämän sillä, että tietyissä paritteluasennoissa on hyvin tärkeää myös maisemien esteettinen puoli.joey kirjoitti:Miksi muuten aina perse? Aina kun tuota tissi-perse -vastakkainasettelua kysyy joltakin mieheltä, vastaus on perse. Mikä pepussa viehättää?
Itsehän olen silmät-perse-tissit-käsivarret-aivot-persoonallisuus-vatsa-miehiä.
Bloodhound Gangia lainatakseni: "And we'll do it doggy style so we can both watch x-files..." KätevääBombay kirjoitti: tietyissä paritteluasennoissa on hyvin tärkeää myös maisemien esteettinen puoli.
Ehkäpä toisaalta tuossa Miken ajatuksessa on perää, että jos peppu on hyvä, niin kroppa on luultavasti muutenkin ok. Se taas viestii itsestään huolehtimisesta joka taas viestii mahdollisesti miehestä ja lapsista huolehtimisesta, ja myös kavereiden kateellisuudesta (naaraasta kilpailu lienee ominaista kaikille urosyksilöille) ja niin edelleen.. Joten onhan se peppu merkityksellinen kriteeri hyvälle vaimoehdokkaalle ja tulevalle lasten äidille. Toisaalta, tää meni tippaleipäajatteluksi, putkiaivoilla se on vaan "pitää olla hyvä perse koska se on jees" ja that's it.
No mutta, eikös tietyissä paritteluasennoissa huonot tissitkin ole maisemien täydellisen estetiikan tiellä?Bombay kirjoitti:Minä perustelisin tämän sillä, että tietyissä paritteluasennoissa on hyvin tärkeää myös maisemien esteettinen puoli.joey kirjoitti:Miksi muuten aina perse? Aina kun tuota tissi-perse -vastakkainasettelua kysyy joltakin mieheltä, vastaus on perse. Mikä pepussa viehättää?
Se ei ole niin tärkeää, vähän sama kun sanoisi että tietyissä paritteluasennoissa näkyvät pohkeet olisi estetiikan tiellä.joey kirjoitti:No mutta, eikös tietyissä paritteluasennoissa huonot tissitkin ole maisemien täydellisen estetiikan tiellä?Bombay kirjoitti:Minä perustelisin tämän sillä, että tietyissä paritteluasennoissa on hyvin tärkeää myös maisemien esteettinen puoli.joey kirjoitti:Miksi muuten aina perse? Aina kun tuota tissi-perse -vastakkainasettelua kysyy joltakin mieheltä, vastaus on perse. Mikä pepussa viehättää?
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
.
Hmmm... täällähän on näköjään avautunutkin huimia näköaloja perseen spekuloinnin tiimoilta. Naisetkin kynämiekkailussa mukana.
Ja kyllä nutturalla voi olla vaikka minkälainen vetovoima. Riippunee siitä kenen päässä tuo nuttura keikkuu...
edit: Pienet rinnat ei haitta, mutta pienellä perseellä on turha yrittä mitn. Ei vakuuta.
.
Hmmm... täällähän on näköjään avautunutkin huimia näköaloja perseen spekuloinnin tiimoilta. Naisetkin kynämiekkailussa mukana.
Ja kyllä nutturalla voi olla vaikka minkälainen vetovoima. Riippunee siitä kenen päässä tuo nuttura keikkuu...
edit: Pienet rinnat ei haitta, mutta pienellä perseellä on turha yrittä mitn. Ei vakuuta.
.
.
kaukana poissa
.
kaukana poissa
.