Linnut käy kiinni!

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

pekkaeric kirjoitti:SÄ TAIDAT SAADA ORGASMIN
VÄHINTÄÄN TUOSTA ASIASTA.
En saa. Rauhoitu nyt.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

rapier kirjoitti:
pekkaeric kirjoitti:SÄ TAIDAT SAADA ORGASMIN
VÄHINTÄÄN TUOSTA ASIASTA.
En saa. Rauhoitu nyt.
Repesin.

Mutta joo. Jokainen perusimpparin omistava tietää, että sillä ei saa kuin korkeintaan silmän puhki itseltään, vaikka ampuisi sentin päästä.

Tietty on näitä supertykki-imppareitakin tänä päivänä, mutta ne onkin sitten asia erikseen. Perusimpparilla ei aiheuta kuin masentavan vähän sotkua.

Olen itse joutunut lopettamaan haukan poliisien käskystä iskemällä isolla oksalla sitä pään/niskan alueelle. Kertalaakista henki pois, mutta pari varmuusiskua vielä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

pekkaeric kirjoitti:Kuinka moni teistä jättää yliajamansa elukat kärsimään tuntematta mitään tuskaa?
En ole ajanut minkään elukan päälle vielä, joten...

Hihhihii!
pekkaeric kirjoitti:Lopetin oravan haulikolla, koska en olisi sitä manuaaliisesti kiinni saanut.
Haulikko = ilmakivääri? 8) Sori, oli IHAN pakko. Ja kyllä, myös vastauksesi rapierille oli mahtava. Miksi hermostut noin paljon siitä, että joku sattuu huomaamaan puheissasi jotain? Kyllä minullekin pisti heti silmään, kun ensin puhut, että ilmakiväärillä voi lopettaa, vaikka moni on sanonut jälkeesi että ainakin perusilmakivääri vain tuottaa eläimelle lisää tuskaa ja sitten alatkin puhua haulikosta. Mutta ei siinä, hyvä vain että hoidit jutun loppuun, etkä jättänyt oravaa kitumaan.
NeitiEtsivä kirjoitti:Ettei olis leppälintu, tai se mulla tuli mieleen pyrstöstä. Sillä on kyllä sitä oranssia vatsassakin.
En tiedä, voi ollakin. Kuitenkin sen verran nopeaan aina lähtee, etten vatsaa niin tarkasti ole tiiraillut. Katsoin netistä kuvan, eikä se lintu josta puhun kyllä oikein näytä tältä... Pitääpäs kaivaa jostain lintukirjani ja tutkia siitä, ilmoittelen tänne jos keksin mikä se on.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

no jo on! ihmiset ruokkii ihralla ja jyvillä ja virittelee pesimispönttöjä ja tässä on kiitos! :evil: jotain rajaa tirpoillekin! mulle ei ole onnettomuuksia lintujen kanssa sattunut, mut meillä onkin somipus et isommat ja ilkeimmät pysyy metsässä. kaupunki on mun aluetta, eikä tänne saa tulla mikään pulua suurempi (lokitkin saa pysyä satamassa).
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
silentservice
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja silentservice »

"Pikkulinnun" voi tarvittaessa lopettaa vaikka ilmakolla. Mikä tahansa ilmakivääri tappaa linnun päähän ammuttaessa, mutta paljon helpompi, nopeampi ja turvallisempi tapa on lyödä lintua jollakin (esim. kepillä) niskaan/päähän.

Muistutampa nyt vielä, että tarkoitin lopettamista, eli tilannetta, jossa eläin on tilassa, jossa sen kärsimykset ovat ilmeiset. Ilmakivääri ei ole luokiteltu aseeksi (vielä), eikä sillä saa ampua mitään eläimiä, ei rauhoitettuja eikä rauhoittamattomia.
Lennox
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Meillä on myös tilanne päällä tuossa pihalla, kun variksenpoikanen opettelee lentämään, ja emo suojelee tätä varsin aggressiivisesti. Itse olen pyrkinyt kiertämään poikasen kaukaa, mutta katselin eilen ikkunasta, kun naapurin papparainen huitoi rullaksi käärityllä lehdellä kimppuunsa käynyttä varista. Pappa hyppäsi pyörän selkään, ja meni menojaan, mutta varis lähti perään... :roll:
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Vastaa Viestiin