Paras tapa hankkia kavereita Suomessa?
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Vihaa kaikkia ja kaikkea tasapuolisesti - akanat karsiutuu jyvistä ja ne oikeasti mielenkiintoiset ja parhaat ihmiset lähestyy vain. Ne joilla on oikeasti munaa tehdä se.
Muut ovat pinnallisia paskoja, joiden kanssa kukaan ei halua keskustella.
Muut ovat pinnallisia paskoja, joiden kanssa kukaan ei halua keskustella.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Noh noh... En makaan ole mikaan maailmojasyleileva tyyppi, mutta kun haravoi tarpeeksi isosta joukosta niin hyviakin tyyppeja loytyy kylla ja vielapa aika paljon. Ja oma kokemukseni (joka on tietysti vain mun, jollain muulla voi olla erilaisia) on etta niin metsa vastaa kuin sinne huudetaan...
Tykkaan lukea kirjoja ja katsoa leffoja, mutta sittenkin kiintoisimmat tarinat olen kuullut ihan live-ihmisilta. Totuus on aina tarua ihmeellisempaa. Siinakin yksi syy etsia ihmisten seuraa.
Tykkaan lukea kirjoja ja katsoa leffoja, mutta sittenkin kiintoisimmat tarinat olen kuullut ihan live-ihmisilta. Totuus on aina tarua ihmeellisempaa. Siinakin yksi syy etsia ihmisten seuraa.
Hei, miä oon Savosta eikä meissä oo mitään vikaa! Kierojahan myö ollaan, mutta rehellisiä ja helvetin hyvvee ryyppyseuraa ainakin. 
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
^Miksi haluat kuitenkin asua Suomessa? Täällä on monet asiat huonosti, ja mitä pitempään asut täällä, sitä enemmän epäkohtia huomaat. Olen monesti sanonut sellaisille, jotka eivät siedä esim. kylmää ilmastoa, että turha valittaa. Muuttaa lämpimämmille asuinsijoille. Monet ovat sen tehneetkin.
Nothing is quite what it seems
Hyva kysymys... Tassa on montakin syyta, osa perheeseen liittyvia. Asuminen Lontoossa on, usko tai ala, todella vasyttavaa. Matkoihin ja muuhun kaytannon saatamiseen menee uskomattoman paljon aikaa, lisaksi olen nykyisessa tyopaikassani ajautunut tilanteeseen, etta teen aivan liikaa toita (tosin nyt kun olen lahdossa tilanne on helpottunut). Asunnon ostamisesta Lontoossa yhden ihmisen palkalla voi vain haaveilla: vaikka hinnat ovat laskussa, lainojen saanti edellyttaa nyt suurta omarahoitusosuutta. Ja sen saastamiseen menisi vuosia ja vuosia, enka nytkaan ole enaa niin nuori. Palkkani ei ole huono, mutta ei erityisen hyvakaan, enka halua etsia toita esim. Citysta, jossa palkat ovat hyvia mutta tyoajat naurettavia.Maybrick kirjoitti:^Miksi haluat kuitenkin asua Suomessa? Täällä on monet asiat huonosti, ja mitä pitempään asut täällä, sitä enemmän epäkohtia huomaat. Olen monesti sanonut sellaisille, jotka eivät siedä esim. kylmää ilmastoa, että turha valittaa. Muuttaa lämpimämmille asuinsijoille. Monet ovat sen tehneetkin.
Ilmastosta en karsi, enka nytkaan ole paattanyt jaada Suomeen loppuiakseni. Sain kuitenkin hyvan tyotarjouksen (Suomessa on vahemman kilpailua kuin taalla), ja elintasoni pitaisi nousta jonkun verran. Kattellaan nyt ainakin vahan aikaa...
On Suomessakin isoja eroja. Kun muutta Helsinkiin, ei ole varmasti ongelmaa hankkia ystäviä, kavereita. Mutta kun tulee joku pohjoiseen tupu-kylään, niin se saataa olla vaikea. Sorsake, Teillä on onni kun muutatte Helsinkiin, eikä esim. Kuusamoon tai Sodankylään.
Mä tykkään enint. Kuopiosta, Turusta ja Ahvenanmaasta- siine haluaisin muuttaa.
Mä tykkään enint. Kuopiosta, Turusta ja Ahvenanmaasta- siine haluaisin muuttaa.
^ Tarkoitin viestin lähinnä Tirskikselle.
Minunkin ystäväni asui Lontoossa viitisentoista vuotta, mutta kyllästyi ilmastoon ja muutti Australiaan. Hän jätti Lontooseen todella hyvän työpaikan eikä ole vastaavaa löytänyt, mutta ei ole muuttoa katunutkaan. Australiassa on sitä mitä hän eniten haluaa: aurinkoa.
Tarkoitin viestilläni, että pitää osata tehdä johtopäätökset siitä miltä asuminen tuntuu ja mitä ihan oikeasti kaipaa, ja nostaa kytkintä tarvittaessa.
Minunkin ystäväni asui Lontoossa viitisentoista vuotta, mutta kyllästyi ilmastoon ja muutti Australiaan. Hän jätti Lontooseen todella hyvän työpaikan eikä ole vastaavaa löytänyt, mutta ei ole muuttoa katunutkaan. Australiassa on sitä mitä hän eniten haluaa: aurinkoa.
Tarkoitin viestilläni, että pitää osata tehdä johtopäätökset siitä miltä asuminen tuntuu ja mitä ihan oikeasti kaipaa, ja nostaa kytkintä tarvittaessa.
Nothing is quite what it seems