Teemu Puumala 17 v. - katosi Tampereella 2007

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

dark attraction kirjoitti:Eikö muuttopäivä ollut seuraavana päivänä?
Niin minä ainakin olen käsittänyt.
"Yöperho on koteloitunut"
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Epput74 kirjoitti: "Sinulta Sirpa tuo oli ainoa hyödyllinen lause tähän viestiketjuun ja noiden muiden lauseiden takia sinut tulisi bannata trollaamisesta, häiritset keskustelua todella paljon."

Olen huomannut. Miksi ketju ei kulje?
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Britti lapsen katoaminen on onnistunut saamaan aikaiseksi 700 sivua, mutta jos rikos tapahtuu lähes kotiovella - miksi siitä ei keskustella?

Lisäys Etsijälle: Selitin Bellin verkkoteorian, KOSKA sitä minulta pyydettiin. Yhteys tähän ketjuun löytyi selvännäkijän kautta - se ei ollut ohitse aiheen.

Etsijä lisäksi kirjoittaa:

"1. Ei ole varmuutta siitä onko kyseessä henkirikos.

2. Ei ole varmuutta siitä onko TP kuollut

3. Ei ole varmuutta siitä, poistuiko TP, vai poistettiinko hänet tuolta bileistä.

Kaiken kaikkiaan tapaus on pimeä. Niin kiintoisaa kuin erilaisten teorioiden heittely tässä olisikin, on jo nyt nähtävissä kuinka kiemuraiseksi nämä teoriat menevät kun mielikuvitusta käytetään voimaperäisesti."

Mitä pahaa on mielikuvituksen käytössä? Miksi tekstissäsi ehdotat, että tästä asiasta ei keskusteltaisi enää?

EDIT: Korjattu kirjoitusvirhe.
Viimeksi muokannut Sirpa, To Elo 07, 2008 10:36 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Alethes doksa meta logu
lot of mysteries
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja lot of mysteries »

Sirpa kirjoitti:Eteenpäin. Britti lapsen katoaminen on onnistunut saamaan aikaiseksi 700 sivua, mutta jos rikos tapahtuu lähes kotiovella - miksi siitä ei keskustella?
En ihan suoraan vertaisi keskenään tätä Maddyn juttuun :shock:
Omasta mielestä teorioita mitä täällä esitetty,niin muutama tosi mahdollinen :!: Ehkä jälleen kerron näkemyksiäni lisää jutusta kun keksin uutta :?
"muuttolaatikko"teoria kaipaa hienosäätöä omassa päänupissa 8)
Sirpa

Hienoa! Luo teorioita, ja pohditaan - sitähän varten tämä minfo on!

Niin, minkä näkisit syynä rikosten välillä - esimerkiksi tuo Madeleine ja tämä - miksi toinen kiinnostaa ihmisiä enemmän kuin toinen?
Alethes doksa meta logu
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Mhhhh...
eikös Teemu ole vähän liian iso muuttolaatikkoon ja jos olisi sahattu kahtia, olisi asunnosta täytynyt löytyä enemmän verta.

Mutta miten olisi mattokäärö? Muutossa olisi aika luonnollista kantaa suuri matto kääröllä pakuun ihan kaksissakin miehin.

Ja toisaalta: kuka nyt muuttoa muutenkaan niin tarkaan seurailisi? Se on aika tympeää hommaa ja kukaan ei tuskin jaksa kovin tarkasti seurailla. Ei varsinkaan tuollaisten krapulaisten 'teinien' romujen siirtoa.

Eli jos muuutto todellakin oli seuraavana päivänä, on ruumiin hävitys ollut huomaamattomasti todella helppoa.
Sirpa

Mattokäärö! Niinpä, loistava havainto! Mutta tämä tekisi sen, että ruumiin hävittämisessä tarvitaan vähintäin kaksi henkilöä, jotka kummatkin tietävät asiasta. Näyttäisikö se "hullulta" - niin jos nyt kukaan seurausi tapahtumaa, jos kaksi kaveria kantaisi yhtä mattoa?
Alethes doksa meta logu
Sirpa

En edes tiedä, minkälaista aluetta tämä alue on, onko kyseessä kerrostaloalue, ohjelmassa näytettiin omakotialuetta? Miten lähellä ovat muut talot jne. Voisiko joku kertoa?
Alethes doksa meta logu
lot of mysteries
Nikke Knatterton

MissHolmes kirjoitti:Mhhhh...
eikös Teemu ole vähän liian iso muuttolaatikkoon ja jos olisi sahattu kahtia, olisi asunnosta täytynyt löytyä enemmän verta.
Anteeksi kun kirjotin edellä"muuttolaatikko"teoria :oops: "muuttokuorma"teoria lähempänä sitä mitä ajattelen itse 8)
Eli pähkäilyyni kuuluu tapa ja päämäärä (oli se laatikko,matto mikä
ikinä millä voi ihmistä kuljettää) 8) Kaatopaikkakaan tuskin kokonaan
pois laskuista...
Sirpa

Jotenkin ajattelisin - en tiedä - että kaatopaikan poliisit olisivat sentään jo ratsanneet varmuuden vuoksi? Mutta tosiaan ei tullut mieleeni tällainenkaan vaihtoehto!

Aika paljon täällä on ollut yksimielisyyttä sen suhteen, ettei Teemu olisi poistunut asunnosta elossa. Siitä olen samaa mieltä - juuri näiden puuttuvien silminnäkijähavaintojen vuoksi, ja valitettavasti läksiäisissä mukana olleet antavat kuvan syyllisyydestä, koska ovat valehdelleet.

Raskauttavimpana tämä väite, että olisivat nähneet Teemun tapauksen jälkeen vielä kaupungillakin, vaikka muut - eikä valvontakameroistakaan selviä - ole nähneet.
Alethes doksa meta logu
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Koska alussa ei epäilty henkirikosta, vaan etsittiin ''karannutta'' voi hyvin olla, että Ämmässuo-tyyppisellä jättikaatopaikalla on ehtinyt ruumis hautautua jo syvällekin.

Minulla ei ole mitään mielikuvaa miten niitä ruumiita noilta kaatopaikoilta etsitään ja kuinka suuria kerroksia esim kuukaudessa muodostuu....

Uskoisin kuitenkin enemmän siihen veteen pudotus teoriaan. Ja mieluummin sellaisesta kohdasta, että poliisi voisi luulla itse horjahtaneet kotimatkalla.

Pojilla vaan on ollut hieman hakusessa tuo kriminologia: kuollutta ei voi luulla hukkuneeksi ;)
Sirpa

Olen ihan uuno näissä ruumiskoira-asioissa, mutta kun kaatopaikka on täynnä kaikkea mätänevää, niin pystyyköhän kaiken moskan seasta ruumiskoira löytämään mitään?

Lisäys: Vesiteorian kannalla olen itsekin - kun otetaan huomioon talvi ja jäät.
Alethes doksa meta logu
lot of mysteries
Nikke Knatterton

Sirpa kirjoitti:Olen ihan uuno näissä ruumiskoira-asioissa, mutta kun kaatopaikka on täynnä kaikkea mätänevää, niin pystyyköhän kaiken moskan seasta ruumiskoira löytämään mitään?

Lisäys: Vesiteorian kannalla olen itsekin - kun otetaan huomioon talvi ja jäät.
Montakohan kertaa se koiran hajuaisti onkaan parempi kuin ihmisen :roll:
Varmaan ihminenkin jo erottaa mädäntyneen ihmisen ja mädäntyvän
esim.paprikan eron :roll: Eikös noille koirille nuuhkauteta ihmisruumiksen hajua ja käskytetä "etsi" 8) Ainaki tässä luulossa mä oon :D
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Jos joku haluaa nähdä uudelleen tuon Kadonneet-sarjan jakson, jossa Puumalaa käsiteltiin, se olisi vielä mahdollista YLEn areenassa tänään iltakymmeneen asti. (Poistuu Areenasta: 07.08.2008 klo 22:05)
http://areena.yle.fi/toista?id=1401177
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
Sirpa

lot of mysteries: Heh, niinpä! Mitenkähän kävisi jos ruumiskoiran pitäisi etsiä kadonneen henkilön ruumista hautausmaalta?

HUHUUUU Etsijä! Sinua etsitään!

Unohdit vastata kysymyksiini!
Alethes doksa meta logu
Vastaa Viestiin