Hyvä av(i)ovaimo ja passeli äitiehdokas?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

Bombay kirjoitti:
synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.

edit: Pienet rinnat ei haitta, mutta pienellä perseellä on turha yrittä mitn. Ei vakuuta. :shock:
:o Hassua, itselleni on puolestaan täysin toisinpäin :D Pieni ja kiinteä perse+ pienet/keskikokoiset rinnat on paras kombo.

No joo, meitsille ei vaan ns."kukkakepit" uppoa. :wink: Kai ne on ne naisellisen pyöreät muodot mikä kiinnostaa sitten.

Eipä Suomessa kukaan "tällää" itseään. Kun tuolla kylillä kulkee niin melkoista turjaketta tulee vastaan. Suomessa tuntuu omasta ulkonäöstä huolehtiminen ja siisti pukeutuminen olevan lähes rikokseen verrattavaa toimintaa. "Mitä paskasemmat farkut sitä parempi jätkä"-asenne vallitsee. Peiliin ei ole katsottu kertaakaan viimeisten kahdenkymmenen vuoden aikana. Samanlaisia perunasäkkejä tuulipuvuissa niin miehet kuin naisetkin. No toisen ääripään pellejä ovat nämä metroseksuaalit. Mutta yhteinen asenne näille on:"Ooooh, mä olen niin upee, noi kyttäää mua".Kammottavaa. :shock:

.
.

kaukana poissa

.
hidas mutta heikko
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja hidas mutta heikko »

ABC kirjoitti: Ei pahalla, hmh, mutta vaadit naiseltasi sellaista, mitä et itse ole valmis antamaan hänelle: naisen pitää olla hyvännäköinen ja hänen pitää hyväksyä sinut sellaisena kuin olet, mutta itse tunnustat ette halua tällätä itseäsi yhtä paljon; naisesi pitää olla suvaitsevainen mutta itse et siltä kuulosta; vaadit perinteistä naisellisuutta, mutta et itse kumminkaan rupea perinteiseksi mieheksi eli "miesten työt" eivät onnistu.

Ja palstan naiset heti kilvan riensivät ilmoittelemaan, että täyttävät asetetut kriteerit! Tuon listan kuvaama ihminen on lähes täydellinen, oletteko nyt rouvat ihan varmoja, että oma miehenne on arvoisenne?!

Muuten olen sitä mieltä, että kaikki joiden mielestä naisen kuuluu meikata ja tällätä itseään, voivat haistaa paskan.
Hei, ABC! Hyvä kommentti. Muistuttaa minua siitä miksi näitä listoja ei sovi kirjoitella. Listat kuulostavat aina pahalta, kun niissä on vain vaatimuksia, olisi kai hyvä kirjoittaa myös niistä asioista mitkä ovat yhdentekeviä. Kieltämättä tuossa kuvataan täydellinen henkilö, mutta saahan sitä aina listata täydellisyyden ominaisuuksia. Todellisuus on eri asia ja uskon että nämä asiat nähdään siinä tyypissä kehen rakastutaan. Lisäksi aina vaikuttaa siltä, että näiden listojen kirjoittaja pitää itseään täydellisenä, mistä ei taida olla kysymys. Muutenkin taisit ottaa tuon listan kärjistetymmin kuin mitä tarkoitin, mutta hyvä vain 8)

En muuten kirjoittanut tuohon, etten ryhtyisi perinteiseksi mieheksi. Arvostan vain sitä, että kun esim remonttihommia teen ensimmäisiä kertoja, niin kumppanin pitää sietää sitä, että virheitä tulee takuuvarmasti. Eli siis kyse ei ole omasta halustani olla "perinteinen mies". Asia on vain niin, että jos ei ole ns "miestöiden" ammattilainen niin ne pitää opetella.

En muuten kirjoittanut tuohon siitäkään, että pitäisi olla hyvännäköinen. Ainakin minusta se riittää, että naisen ulkonäkö miellyttää omaa silmää. Lisäksi, pidän kyllä itsestäni huolta, mutta on hyvä ettei vaimo ole enemmän J.Hynynen kuin minä. Minuun vetoaa enemmän ulkoasu joka mielletään yleensä naisellisemmaksi kuin miesmäiseksi, mutta tämäkin on makuasia. Ehkä se on tälläytymistä, ehkä ei.

Mitä tulee toisen hyväksymiseen sellaisena kuin on, niin mielestäni se on niin perusasia parisuhteessa ettei ilman sitä voi homma toimia. Meinasin jättää kokonaan sen tuosta listasta pois. Mutta koska olen joskus ollut epävarma sen suhteen, hyväksyisikö kukaan minua, niin arvostan kyllä erityisen paljon sitä että nähtävästi yksi nainen ainakin. En varmasti kaikkia voisi hyväksyä puolisokseni sellaisena kuin ovat, mutta ainakin tuon avovaimoni kyllä. Muussa mielessä kyllä puolestani kaikki voivat olla millaisia haluavat, eikä se minua oikeastaan haittaa jos eivät möykkää yöllä naapurissa.
albaanisissi
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

-fixu ja mukava
-mieluummin hiukan lihava 8) toiset vaan tykkää muhkummasta, ei niin väliä miten paljon kuhan on naiselliset muodot.
-ei nalkuta
-viihtyy mopinvarres, mä voin kokkailla kyl
-ei mikään tekopirtee pinnallinen blondi, mieluummin tumma tai punapää
-sopivan poikamainen, en tarkota sitä että pieree ja kiroilee
-pitää saada suunsa auki jos on jotain sanottavaa
-omaa mielipidettäki pitää olla sopivassa määrin, mikää oo niin rasittavaa ku joku heittopussi akka
-sen sanavarastoon ei kuulu: ihan sama, vaikka, niin kai sitte tai joo vaikka.
-se valtava kyky mikä yleensä puuttuu naisilta olla vänkäämättä joka asias ja kysyä mielipidettä jostain minkä kumminki tekee niinku on ite aiemmin päättäny ja antaa olla rauhas ku on huono päivä, mikää vituta niin ku on pahalla päällä ja sitte siihen tullaan silitteleen päätä ja kyseleen että mikäs ny on ja lässyttään jotain.
-räväkkä spontaani ja omalla tavallaan hullu :)
-ujous on pahasta
-ei oo änkeemäs mukaan jokapaikkaan, hyvin äkkiä niken kuva hanuris jollei mihkää sais mennä yksin ja rutistaan ku ei ikinä pääse mukaan mihkään.
-ei rajota mun menemisiä ja tulemisia kuten en myöskään ite sen, ilmotan mihin meen ja tuun ku tuun
-osaa pitää ne haaransa kii muille känniski mikä tuntuu olevan aika hankalaa nykypäivänä
-pitää tykätä elikoista
-kaikki romantiikka paska ja lässyn lässyleffat pois
-pitää vongata seksiä :) ite oon niin laiska etten jaksa vaivautua montaa kertaa viikos mut jos mamma haluaa ite ja tekee sen hyvin selväks ni oon aina valmis :) muutenki petis sellanen että se vie ja mä vikisen aina väliin :oops:

jnejne ei jaksa luetella mut riittää ku ees osa täyttyy, siivoominen on niitä tärkeimpiä. joo ja tiiän vähä oon sovinisti kai :) oikeesti en paljo vaadi kuhan on fixu, mukava, siivoo ja panee ja ihmiseks erottaa ni yleensä riittää.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^hah! kuvailit mut :) tosin tota siivousinnostusta ei multakaan löydy, sori.. 8)
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Minäkin tunnistin tuosta itseni muussa paitsi siivousosastossa :D. Mutta onko oikeasti niin, että miehistä ei ole kivaa jos naiset kiroilevat? En ole ikinä ajatellut tuota asiaa. Särähtävätkö siis muutamat naisen suusta pääsevät vittuperkelesaatanat miehen korvaan? Mitä pitäisi sanoa, jos kiipeää tuolin avulla kurottamaan kirjaa kirjahyllyn päällä tasapainottelevasta pinosta kun ikkunasta hyökkää ampiainen suoraan korvaan ja tuoli alkaa keikahtaa ja niskaan romahtaa noin sata kirjaa samalla kun itse tippuu tuolilta ja astuu DVD- soittimen päälle. Kuten itselleni kävi tänään. Voi ei? Onneksi ei ollut ketään miestä kuulemassa... :oops:
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

^mää tykkäisin kyllä siivota, mutta keittiössä bravuurilajini on palanut ruoka... :oops: mutta se siitä. nää on niin niitä makuasioita 8)
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

- Älykkyys
- Huumorintaju
- Avarakatseisuus ja valveutuneisuus
- Hyvä yleissivistys
- Kohtuullinen ulkonäkö (juu ei tarvi kovin kummoinenkaan olla, sanotaan näin, että kunhan nyt ei takkutukkana pyöri eikä paina minua enemmän niin se riittää)
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

markja kirjoitti:- Älykkyys
- Huumorintaju
- Avarakatseisuus ja valveutuneisuus
- Hyvä yleissivistys
- Kohtuullinen ulkonäkö (juu ei tarvi kovin kummoinenkaan olla, sanotaan näin, että kunhan nyt ei takkutukkana pyöri eikä paina minua enemmän niin se riittää)
Ihan hyviä pointteja. Itse en vaadi mitään kovin älykköä. Fetissini ovat sileät sääret ja pitkä tukka, tosin minulla ei kumpaakaan noista miehenä ole, mutta aina voi naiselta toivoa :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
John Smith
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Yks kaveri heitti näin, kun oli uutta tietokonetta ostamassa: Ei sillä väliä, minkälaiset kuoret on, kunhan sisältö toimii. Naisten kanssa se on toisinpäin.

Mutta omalta osaltani voisin esittää seuraavia toivomuksia: Ei liian miesmäinen eikä aggressiivinen ("Vittusaatana nyt naidaan tai tulee puukosta" saa Herra Sentin menemään varhain yöpuulle). Kaunis ei tarvi olla, mutta rumuudessakin tulee raja vastaan. Tulee toimeen myös itsekseen. Ei hutsu; olen yksiavioinen ja edellytän samaa myös naiseltani. Ei perskännejä joka päivä. Ei toivo liikoja että mä muutun, koska se on turha toive. Syön ja pukeudun eläintuotteisiin, joten ei kettutyttöjä. On naisellinen ja saa mut tuntemaan itseni mieheksi (Enkä "naisellisuudella" nyt todella tarkoita mitään barbia, vaan semmoista tiettyä herkkyyttä ja pehmoisuutta. Kotioloissa saa röyhtäillä ja piereskellä, kunhan ei nolaa mua missään kokkareilla.).
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.

...ubeita beibejä....

.
.

kaukana poissa

.
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Siniset silmät & vaalea iho. :lol: ei vaan jos alkaa valkkaileen jää ilman.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Älkää pojat siitä siivoamisesta niin... Jos joku nainen (tai mies sen puoleen) tykkää siivoamisesta tai on "hyvä" siinä, niin kysessä on todennäköisesti joku neuroottinen siisteysfriikki joka saa kilarit, kun sukka on jäänyt lattialle tms. Aluksi rakastuneena ehkä siivoaa mielellään teidänkin sotkuja, mutta sitten... Näitä on nähty kyllä kaveripiirissäkin.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

(toim.huom: Meillä esimerkiksi nainen siivoaa innoissaan ja päivittäin mieheltä apua pyytämättä juuri siksi, että nainen (=minä) sattuu olemaan neuroottinen siisteysfriikki)

Minusta on jotenkin hellyyttävää, kuinka monelle miehelle tärkeitä ovat nuo kaikista naisellisimmat jutut, kuten juuri sileät sääret ja pitkä tukka.
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

-Naisellinen
-Fiksu
-Huumorintajuinen
-Temperamenttinen
-Urheilullinen
-Uskollinen
-Ulkonäköäkin pitäisi löytyä
-Kokemusta palvelu-, hotelli-, ravintola- ja siivousalalta
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

joey kirjoitti:(toim.huom: Meillä esimerkiksi nainen siivoaa innoissaan ja päivittäin mieheltä apua pyytämättä juuri siksi, että nainen (=minä) sattuu olemaan neuroottinen siisteysfriikki)
Miehesi on sitten aika onnekas. Olen nähnyt muunlaisiakin tapauksia... vaikka ei tietenkään voi yleistää kaikkiin.

Pääpointti oli se, että minusta on kamalaa kuulla että siivoamiskyvyt ja halut on merkittäviä... nimim. toivoton sottaaja ja laiska siivooja (mutta kokkaan mielelläni)
Vastaa Viestiin