Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Carelin »

LexVeritas kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 1:13 pm
On kyllä yksi mielenkiintoisimmista rikoksista Suomessa.
Niin varmaan, jos tiedettäisiin kyseessä olevan rikos.
Ihanaa saivartelua.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4248
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Carelin kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 12:54 pm Mikäli joku uskonveljistä ilmenee osalliseksi rikokseen niin silloin myös hänen tietoihin pääsyyn haetaan oikeudesta lupaa. Toki rikos on oltava silloin murha, koska muut ovat vanhentuneet.
On kyllä yksi mielenkiintoisimmista rikoksista Suomessa.
Ainut järkevä syy voisi olla isällä murhata tyttärensä se, että hän on käyttänyt tätä seksuaalisesti hyväkseen ja tytär on aikonut kertoa tätä jollekin. Isään iskenyt pelko ja hävittänyt tyttären. Tuskin insesti niin harvinaista näissä lahkoissa on jossa uskotaan satuolentoihin.
Mitä hartaampi uskovainen sen sekavampi nuppi. Samoin maassa missä eniten uskotaan, myös eniten soditaan.
Ihanan typerää lätinää.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Carelin »

LexVeritas kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 1:22 pm
Carelin kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 12:54 pm Mikäli joku uskonveljistä ilmenee osalliseksi rikokseen niin silloin myös hänen tietoihin pääsyyn haetaan oikeudesta lupaa. Toki rikos on oltava silloin murha, koska muut ovat vanhentuneet.
On kyllä yksi mielenkiintoisimmista rikoksista Suomessa.
Ainut järkevä syy voisi olla isällä murhata tyttärensä se, että hän on käyttänyt tätä seksuaalisesti hyväkseen ja tytär on aikonut kertoa tätä jollekin. Isään iskenyt pelko ja hävittänyt tyttären. Tuskin insesti niin harvinaista näissä lahkoissa on jossa uskotaan satuolentoihin.
Mitä hartaampi uskovainen sen sekavampi nuppi. Samoin maassa missä eniten uskotaan, myös eniten soditaan.
Ihanan typerää lätinää.
Ei sitä pakko lukea ole. Mene saivartelemaan jollekin vauva foorumille.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4248
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Carelin kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 3:37 pm
LexVeritas kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 1:22 pm
Carelin kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 12:54 pm Mikäli joku uskonveljistä ilmenee osalliseksi rikokseen niin silloin myös hänen tietoihin pääsyyn haetaan oikeudesta lupaa. Toki rikos on oltava silloin murha, koska muut ovat vanhentuneet.
On kyllä yksi mielenkiintoisimmista rikoksista Suomessa.
Ainut järkevä syy voisi olla isällä murhata tyttärensä se, että hän on käyttänyt tätä seksuaalisesti hyväkseen ja tytär on aikonut kertoa tätä jollekin. Isään iskenyt pelko ja hävittänyt tyttären. Tuskin insesti niin harvinaista näissä lahkoissa on jossa uskotaan satuolentoihin.
Mitä hartaampi uskovainen sen sekavampi nuppi. Samoin maassa missä eniten uskotaan, myös eniten soditaan.
Ihanan typerää lätinää.
Ei sitä pakko lukea ole. Mene saivartelemaan jollekin vauva foorumille.
No tuohon silmien eteen se tupsahti, niin en oikein kyennyt olemaan sitä lukematta.

Saivartelematta olen sitä mieltä, että sinulla on hölmöt mielipiteet ja käsitykset. Esimerkiksi olen täysin eri mieltä väitteestäsi, että oman tyttären tappaminen voisi olla järkevää edes insestitapauksessa. Myös on mielestäni selvää, että yleisesti ottaen siellä missä uskotaan Jehovaan, tehdään henkirikoksia ja seksuaalirikoksia vähemmän kuin siellä, missä ei uskota Jehovaan.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Carelin »

LexVeritas kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 4:21 pm
Carelin kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 3:37 pm
LexVeritas kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 1:22 pm

Ihanan typerää lätinää.
Ei sitä pakko lukea ole. Mene saivartelemaan jollekin vauva foorumille.
No tuohon silmien eteen se tupsahti, niin en oikein kyennyt olemaan sitä lukematta.

Saivartelematta olen sitä mieltä, että sinulla on hölmöt mielipiteet ja käsitykset. Esimerkiksi olen täysin eri mieltä väitteestäsi, että oman tyttären tappaminen voisi olla järkevää edes insestitapauksessa. Myös on mielestäni selvää, että yleisesti ottaen siellä missä uskotaan Jehovaan, tehdään henkirikoksia ja seksuaalirikoksia vähemmän kuin siellä, missä ei uskota Jehovaan.
Eli olet jehova. No se selvensi. Kiitos.
Ross Sullivan
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Olisikin hienoa, jos ihmiset ja etenkin rikolliset häröihmiset erityisesti olisivat järkeviä. Harvemmin kai kotiväkivallassa tai esim. perhesurmissa on sinällään mitään järkeä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b228 ... 6b913368c6

Jutun loppupuolella on lueteltu suht tuoreita tapauksia. Eihän niissä ole mitään järkeä. Osassa on ollut aivan ilmeinen surmaamistarkoitus. Näkisin, että on mahdollista, että joskus joku voisi kuolla, vaikka surmaamistarkoitusta ei olisikaan. Vahingon ja tuottamuksen aste voi selvästikin vaihdella.
Hapetun ketoneiksi
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4248
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Carelin kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 5:15 pm
LexVeritas kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 4:21 pm
Carelin kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 3:37 pm
Ei sitä pakko lukea ole. Mene saivartelemaan jollekin vauva foorumille.
No tuohon silmien eteen se tupsahti, niin en oikein kyennyt olemaan sitä lukematta.

Saivartelematta olen sitä mieltä, että sinulla on hölmöt mielipiteet ja käsitykset. Esimerkiksi olen täysin eri mieltä väitteestäsi, että oman tyttären tappaminen voisi olla järkevää edes insestitapauksessa. Myös on mielestäni selvää, että yleisesti ottaen siellä missä uskotaan Jehovaan, tehdään henkirikoksia ja seksuaalirikoksia vähemmän kuin siellä, missä ei uskota Jehovaan.
Eli olet jehova. No se selvensi. Kiitos.
Omituinen johtopäätelmä taas. En ole Jehova. En ole edes Jehovan todistaja.

Väitän kuitenkin, että he (Jehovan todistajat) ovat useinmiten töissä käyvää raitista väkeä, joiden piirissä rikollisuus on hyvin vähäistä verrattuna esim. päihdeongelmaisiin ja työttömiin ateisteihin.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Näiden uskonnollisten ryhmien sisällä on aivan helvetisti insestiä ja muuta pedofiliaa. Myös mt ongelmat ovat yleisiä. Tottakai realiteetti hämärtyy kun uskoo satuolentoihin.
Jokainen joka nähnyt näitä jehovia läheltä huomaa kuinka erikoista väkeä he ovat. Kiertävät käännyttämässä muita ovelta ovelle ja yrittävät saada vanhuksia testamenttaamaan rahansa heille. Juu fiksua porukkaa. Tuolla piiallakin oli hieno perhe.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4248
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Edelleen väitän, että alkoholismi sekä mielenvikaisuus, aivan kuten kaikenlainen muukin rappio ja haureus, on Jehovan todistajien perheissä paljon harvinaisempaa kuin muulla väestöllä.
Lisäksi väitän, että on äärimmäisen harvinaista, että Jehovan todistaja tappaisi ylipäätään ketään saati sitten oman tyttärensä.
Mummojen omaisuuden suurin vaara ovat ahneet lähisukulaiset uskontoon katsomatta.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2244
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Eipä tule mieleen yhtään henkirikosta, näissä yleisimmissä seurakunnissa viime vuosikymmeninä. Carelinilla on nyt todistustaakka, että sellaista on tapahtunut ja sitä pitää verrata noin 200000 jäsen määrään. Karkeasti viisi henkirikosta pitää vuodessa tuolla tehdä, jolloin samalla suhteella mentäisiin valtaväestöön verraten.
Muukin rikollisuus vähäisenpää jo pelkästään sen vuoksi, ettei päihdyttäviä aineita juurikaan käytetä.
Rikoksista valtaosahan tehdään päihtyneinä. Insesti on varmaankin se ikävin noissa ainakin menneinä aikoina, mutta epäilen kyllä, että valtaväestössä se on vielä yleisenpää. Yleensä lapsiin kohdistuneita seksuaali rikoksia suomessa ollut ,v 2018 lähes 6000 Eli samassa suhteessa seurakunnissa pitäisi olla noin 200 vuodessa. Carelin voinee tuonkin todistaa 🤔
Viimeksi muokannut Hurjimus, Ti Helmi 27, 2024 7:19 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Carelin »

No ei takuulla ole rikostilastoissa nämä tapaukset, kuten ei ole piian kuolemakaan. Heillä kun on oma oikeuslaitos. Se nyt on kuitenkin täysin selvä, että mitä enemmin uskoa, sen enemmin sotaa.
Mikä pedofilia onkaan paljastunut katolilaisten pappien keskuudesta.
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2244
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Ok
Viimeksi muokannut Hurjimus, Ti Helmi 27, 2024 7:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2244
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Carelin kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 7:17 pm No ei takuulla ole rikostilastoissa nämä tapaukset, kuten ei ole piian kuolemakaan. Heillä kun on oma oikeuslaitos. Se nyt on kuitenkin täysin selvä, että mitä enemmin uskoa, sen enemmin sotaa.
Mikä pedofilia onkaan paljastunut katolilaisten pappien keskuudesta.
[/quot

Kyllä se ihminen osaa sotia ilman uskontojakin. Ei tainnut kummatkaan maailman sodat, eikä Ukrainankaan sota taida olla sen aikaan saannosta.
Onneksi meillä ei ole katolisia pappeja juurikaan. Pia eli suomessa. Meinastko, että noissa tapetaan vuosittain se viisi niin, ettei maallinen oikeus tiedä 🤔
Utelias-Iita
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Loka 18, 2023 6:53 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Utelias-Iita »

Jos oon ymmärtänyt oikein, nuo heidän ”oikeuslaitokset” tai oikeuskomiteat käsittelee asioita vain siltä kannalta, että pystyykö/haluaako henkilö edelleen noudattaa raamatun ohjeita elämässään ( ei avioliiton ulkopuolista seksiä, ei huumeita tai tupakkaa, ei varastelua ym) vai erotetaanko hänet seurakunnasta ( ja siinä tapauksessa siis pitäisi olla kastettu että voidaan erottaa, ja heillähän ei siis kasteta lapsia vaan kasteelle pääsee vasta joko aikuiset tai nuoret jotka osaa tehdä oman ratkaisunsa). Sillä heidän mukaansa ei ole mitään pointtia olla JT jos ei elä sen mukaan, pelkkiä nimellisjäseniä sinne ei yritetä tai haluta haalia. En oikein usko että sieltä tiedostoista voisi sisänsä löytyä juurikaan mitään mullistavaa tietoa. Mutta hyvähän sekin on tutkia jos sinne kerran lupa heltisi.
Musta on kyllä jännä seurata just tätä valtavaa epäluuloisuutta kaikkia hieman eri lailla asioista ajattelevia kohtaan. Itse tietty oon tuntenut ystäväni jo vuosien takaa, mutta en pidä häntä mitenkään outona. Erilainen kyllä kuin minä, mutta kyllä mä varmaan se meistä oudompi olen😊
Jotta kuitenkin pääsisin taas edes jotenkin takaisin ns asiaan, niin mua kiinnostaisi tietää miten Piia käytti noina aikoina alkoholia. Pitää muistaa se pahuksen geeniperimä ( äiti alkoholisti, ja se nuorena kuollut veli oli myös alkoholisti vai narkomaani, muistan jostain lukeneeni). Joten jos Piialla oli pieni etsikkovaihe, ja vähän riskialtista käytöstä liftailuineen ym, niin en pitäisi mahdottomana ajatuksena että hänellä olisi myös ollut joitain kännikokeiluita. Jos silloin illalla harmitti ja kiukutti, niin olisko jostain saanut käsiinsä myös sitä alkoholia ja juopunut ja sitten käynyt jotain. Silloin tällöin näitä on ollut, että joku nuori julistetaan kadonneeksi ja vasta aikojen päästä se ruumis löytyy. Jos vaan oli totuus tarua ihmeellisempi ja se ruumis vaan jäi niin hankalaan paikkaan ettei vaan löytynyt.
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Carelin »

No se nyt on selvä, että heidän rikokset eivät todellakaan tule aina ilmi. Siellä on oma oikeus. Mutta ihan hienoa, että näitä puolustetaan. Minusta ne vaan ovat helvetin sairaita yhteisöjä joka ainut lestadiuksesta jehoviin.
Ihminen joka käy toisten ovien takana käännyttämässä on minusta mieleltään pipi.
Olen aiemmin työpaikassani katsonut heidän touhuja ja kyllä oli vastenmielistä. Hyi helvetti.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/65a4 ... 9b870ed355
Vastaa Viestiin