Tampere: Kauppakeskus Ratinan edustalla puukotus - tuomio tapon yrityksestä
Re: Tampere: Kauppakeskus Ratinan edustalla puukotus - tutkitaan tapon yrityksenä
Eikö sitä uhria nyt kukaan tiedä? Oon oikeesti lähes kiintynyt niihin juoppoihin kadulla ja kävin päivittäin katsomassa että kaikki on tallessa. Ei saa joku varttimanne mennä sohiin puukon kanssa mun ihmisiäni..
Re: Tampere: Kauppakeskus Ratinan edustalla puukotus - tutkitaan tapon yrityksenä
Ton naamavärkki on kyllä tosi tuttu vissiin tuolla päivittäin, näyttää niin mannelta että liekö ihan puoliksi tai jopa kokonaan mustalainen. Eihän niillä kaikilla ole mustalaisnimeä.
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Nyt kävikin paha moka kun Polliisi toikin jutun julki, näitä kun riittää joka suunnalla ketkä mielestään "omistaa paikan" ns. "paikan valvojia", siis pirinistejä.
Tesomalla ja muualla on ihan omansa sellaisia.
Tesomalla ja muualla on ihan omansa sellaisia.
Viimeksi muokannut Ghost hunting, Ti Heinä 23, 2024 9:29 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin tässäkään ei olis uhri itse edes ilmoittanut tästä mihinkään vaikka hengenvaaralliset vammat lopulta. Mut vielä kerran, kuka se uhri on? Puhelinkortti? Vai pitääkö tästä lähteä treelle huoltsulta kyseleen.
No ei se kohta auta kuin tehdä Tampereen reissu sitten selvittääkseni uhrin, Huoltsulla nää tiedetään. Siellä tän tekijänkin olen joskus nähnyt. Alan itkeen jos en saa tietää kuka. Miks ees muutin pois.
Ihmettelen ihan samaa että pakkomielle saada tietää kuka on uhri. Tärkeintä on tietää tekijä että sille saadaan tuomio. Oon ihan varma että tää Milla ei edes mua tiedä vaikka olen pyörinyt vuosia joidenkin noiden ihmisten kanssa. Jostakin luin että Milla oli myynyt pillereitä näille. Kyllähän ne sitten rakkaita on kun niiltä rahaa saa. Velaksi ei kannata myydä, jää rahat yleensä saamatta. Todennäköisesti tässäkin on kyse että tää tyyppi käynyt jostain varastamassa lonkeroa niinku nämä kaikki Tampereen narkit ja juopot tekevät ja syyttänyt sitten uhria että vienyt sen kassin missä ne lonkerot ovat taikka hänen epäiltiin vieneen. Suurin osa porukasta niin vainoharhasia ja sekaisin lokeista että muistavat juuri ja juuri missä olivat 2min sitten niin mahdollisesti unohtanut kassin viereiselle penkille muttei ole tajunnut katsoa. Syyttänyt sitten toista ja kun toinen kiistänyt vieneensä niin puukko heilumaan. Varmaankaan näiden välit eivät olleet luokkaa parhaat ystävät niin sopivasti tullut syntipukki kadonneelle kassille.Knobster kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 9:26 pmJuuh... kannattaa tsekata tämän nimimerkin nimellä kulkeva ketju lautamiehistä. Nyt alkaa kyllä mennä jo sekoilu turhan pitkälle. Kauhea kiima jostain pienestä puukotuksesta. Ja vitusti höpinää ohi ketjun aiheen lisänä.Ventor kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 5:59 pmSiis mitä vittua? Sä et tunne ketään näistä ihmisperseistä, vaikka tunnetkin kaikki Tampereen nistt ja sitten sulle on joku erityisen rakas alkkis. Kannattaisi hakea ihan ammattiapuaMillavaan kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 5:25 pm Mun epätoivo asian suhteen johtuu siitä että alkkiksista kaksi on mulle erityisen rakkaita joille ei saa käydä mitään pahaa. Toisen nimeä en kylläkään tiedä edes.
Oikeasti noi Millan jutut huolestuttavia. Pakkomielle Tampereen sekakäyttäjistä. Ei siellä juuri pelkkiä alkoholisteja ole. Melkein kaikki varastavat lonkeroa kaupasta ja muista kaupoista mitä irti vaan lähtee. Huudellaan ohikulkijoille ja vsinoharhat lisääntyy kokoajan kun peukkuakin liikkuu enemmän ja enemmän. Millalle suosittelen hyysäämään sellaisia ihmisiä joilla on vielä toivoa. Nämä jotka sokoksen, ratinan ja Tullintorin luona pyörivät ovat menettäneet toivonsa jo ajat sitten. Ainakin ne ketkä minä tunnen ja tiedän. Sen ja muuntohuumeiden takia nämä ovat vaarallisia ihan sivullisillekkin koska he eivät välitä ihmisarvosta eikä seurauksista.
Tämän tekijän nimi ei sano minulle mitään. Voi olla vaikka turun lahja Tampereen kadulle. Sieltä päin on viime vuosina muuttanut aika paljon näitä sekakäyttäjiä. Tuo tapahtumakuvaus tuli siitä että joku kirjoitti täällä että jostain kassista riitaa. Todennäköisesti koko omaisuus ollut siinä kassissa mukana niinkuin monella näistä on ikean kassissa mukana kaikki mitä tarvii.
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Ei uhria tartte selvittää, ainoastaan tekijä kiinnostaa ja tekijän CV.
Tärkeintä tietysti olisi saada tälläset tekijätyypit pois jokapäiväisestä riesasta, Tampereella kun niitä riittää ja tietysti kaikissa kylissä on niitä hönöjä jotka luulevat olevansa toripoliiseja vaikka oma historia ei päivänvaloa kestä.
Poliisillekkin se on joskus viimeinen pisara ja antoivat keissin julki.
Tärkeintä tietysti olisi saada tälläset tekijätyypit pois jokapäiväisestä riesasta, Tampereella kun niitä riittää ja tietysti kaikissa kylissä on niitä hönöjä jotka luulevat olevansa toripoliiseja vaikka oma historia ei päivänvaloa kestä.
Poliisillekkin se on joskus viimeinen pisara ja antoivat keissin julki.
Viimeksi muokannut Ghost hunting, Ti Heinä 23, 2024 10:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei kumpaakaan, ehta varttimanne nimestään huolimatta. Sääksjärveltä lähtöisin. Tai no, en tiedä onko ihan syntyjään sieltä, mutta nuoruutensa ainakin siellä viettänyt.
Elämänpolku kulkenut aika selvää reittiä, ollut häirikkö jo teininä. Ihan täys idiootti.
Anom kirjoitti: Pe Marras 29, 2024 1:39 pm Luulisin, että olet pihalla kuin leluauto. Luovuta internet-korttisi lähimmälle toverille.
OT! Joko Gambina-mies heitti veivinsä vai? Johan siitä joku sääliuutinen rustattiin vihervasemmiston sosialismilevikkiin aka Aamulehteen.Millavaan kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 6:08 pm ^ niin. Väijyin heitä Sokoksen tuulikaapissa päivittäin. Niitä erityisen rakkaita oli kolme mutta yksi kuoli tänä kesänä luonnollisiin syihin.
Ihan pisti naurattamaan, miten Simolle saatiin pyhitettyä arviolta aukeaman verran sääliä ”lyhyestä elinajanodotteesta”, vaikka itse vuositolkulla juonu kaksinkäsin saadakseen itsensä hengiltä
Anom kirjoitti: Pe Marras 29, 2024 1:39 pm Luulisin, että olet pihalla kuin leluauto. Luovuta internet-korttisi lähimmälle toverille.
Romanit ovat niin sisäsiittoinen populaatio, että älyllisesti normaalin yksilön esiintyvyys on prosentin luokkaa. Kyllä heitäkin löytyy, mutta koko ajan vähemmän. Sattuneesta syystä...Avec Joie kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 10:16 pmEi kumpaakaan, ehta varttimanne nimestään huolimatta. Sääksjärveltä lähtöisin. Tai no, en tiedä onko ihan syntyjään sieltä, mutta nuoruutensa ainakin siellä viettänyt.
Elämänpolku kulkenut aika selvää reittiä, ollut häirikkö jo teininä. Ihan täys idiootti.
Tämän kyseinen valioyksilö on pyörinyt myös Nokian suunnalla aikoinaan, ryöstämässä tavallisia ihmisiä.
Tässä puukottaja oli jonku kirjoittajan mukaan Sääksjärveltä ja sen uskon. Tunnen itse tyypin yhteyden Akaan seudun (lähellä kyseistä paikkaa) romaneihin jotka Piradosin jne. parissa puuhailivat. En tosin enempiä tiedä enkä haluakaan. Eli en tiedä miten tämän sankarin kohdalla kuinka oli touhuissa mukana. Satun vain tuntemaan sieltä tiettyjä ihmisiä.
Eli perus pikkurikollinen ellei sitten ole sekaantunut isompiin hommiin kuten eräät
Eli perus pikkurikollinen ellei sitten ole sekaantunut isompiin hommiin kuten eräät
Tämän voisi kanssa siirtää tuonne Mustalaiset -osastolle koko ketjun.
On tosi vaikeaa yrittää tavoittaa sitä oikeutuksen tunnetta tai ajattelua tilanteessa, jossa ottaisin itse veitsen käteeni jonkun vitosen piripussin takia. Tai satasen. Tai tonnin. Tai edes kymppitonnin. Säälittävä elämä, säälittävä tapa hoitaa asioita.
Näissä tilanteissa on usein leimallista se, että tekijä ajattelee olevansa pakotettu näyttämään valtaansa, ettei häntä kuseteta vaan pelätään. Valittu elämäntapa ja siihen liittyvät, yksittäiset valinnat ajan myötä kulminoituvat tilanteeseen, jossa tuntuu hyvältä idealta tuikata toista ihmistä veitsellä keskellä kapunkia, keskellä päivää. Kun mitään muuta ratkaisuehdotusta tilanteeseen ei tule enää mieleen.
Toisinaan mietin, eikö mikään kello kilahtele siinä ns matkan varrella.
On tosi vaikeaa yrittää tavoittaa sitä oikeutuksen tunnetta tai ajattelua tilanteessa, jossa ottaisin itse veitsen käteeni jonkun vitosen piripussin takia. Tai satasen. Tai tonnin. Tai edes kymppitonnin. Säälittävä elämä, säälittävä tapa hoitaa asioita.
Näissä tilanteissa on usein leimallista se, että tekijä ajattelee olevansa pakotettu näyttämään valtaansa, ettei häntä kuseteta vaan pelätään. Valittu elämäntapa ja siihen liittyvät, yksittäiset valinnat ajan myötä kulminoituvat tilanteeseen, jossa tuntuu hyvältä idealta tuikata toista ihmistä veitsellä keskellä kapunkia, keskellä päivää. Kun mitään muuta ratkaisuehdotusta tilanteeseen ei tule enää mieleen.
Toisinaan mietin, eikö mikään kello kilahtele siinä ns matkan varrella.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Enemmän täällä: YLESyyttäjä vaatii Tampereen keskustassa tapahtuneesta puukotuksesta neljän vuoden vankeutta
Puukotus tapahtui viime kesänä Tampereella kauppakeskuksen edustalla.
Syyttäjä vaatii vuonna 1989 syntyneelle miehelle neljän vuoden ehdotonta vankeutta tapon yrityksestä.
Puukotus sai paljon valtakunnallista huomiota viime heinäkuussa, sillä se tapahtui Tampereen keskustassa Ratinan kauppakeskuksen edustalla. Puukotuksen uhri loukkaantui hengenvaarallisesti, ja hänen saamansa vammat vaativat pikaista hoitoa sairaalassa ja leikkausta.
...
Epäillylle löytyy lukuisia tuomioita vuodesta 2006 alkaen. Nimikkeinä ovat esimerkiksi ryöstö, pahoinpitely, törkeä rattijuopumus, törkeä pahoinpitely, väärennys, varkaus, maksuvälinepetos, huumausainerikos, petos, ampuma-aserikos, laiton uhkaus, törkeä kotirauhan rikkominen, kätkemisrikos, rattijuopumus ja näpistys.
Poliisin mukaan väkivaltaa edelsi uhrin ja epäillyn tekijän välinen riitatilanne. Henkilöt tunsivat tai tiesivät toisensa ainakin jollain tasolla entuudestaan.
...
23.9.2024 13:19
Syyteen nostosta uutisoi myös Aamulehti
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Ei mun enää tarvi sitä uhria saada tietää kun oon tässä välissä käynyt pari kertaa Tampereella ja siellä mun rakkaat elää ja voi hyvin paitsi simo joka pääsi kuolemallaan valtakunnan uutisiin. Vein hänen muistolleen pullon gambinaa, kukkia, kynttilän ja kortin Sokoksen viereen. 
-
Basketcase
- Susikoski
Mäntsälästä Jan kohti Tamperetta kesällä lähti...