Minulla on hallussani tietoa, jonka perusteella tiedän ja voin todistaa Annelin - käsittääkseni jopa muista riippumattomasti - syyttömäksi Ulvilan murhaan. Tämä ei ole minulle enää mikään uskon asia, mitä se on kenties joskus alkujaan ollut.Mirja11 kirjoitti: Ma Heinä 29, 2024 12:29 amNäissä lauseissa ilmaiset suoraan sen, ettei sinulla ole mitään muuta motivaatiota kuin todistaa Uskoasi Annelin syyttömyyteen. Minäkin haluan samaa, mutta sen selvittäminen vaatii muutakin kuin vain uskoa. Voin kuitenkin sanoa, että mikäli sinulla on yhteys Anneliin. Jos Anneli haluaisi lähteä "koekaniininiksi" meidän "siniseen Eevaamme" ja lopputulema olisi, ettei Anneli valehtele niin uskoisin Annelia ehdottomasti.Pieni liekki kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 11:53 pm Olen saanut käsityksen, että sinä haluat keskittyä yksinomaan Annelin tutkimiseen. Minä ja moni muu tiedämme...
Sinun uskosi vaikuttaa olevan vankkaa laatua, mikäli viiteryhmässäsi edelleen pidetään syyttömäksi todistettua henkilöä syyllisenä tekoihin, jotka on tehnyt joku muu tai joita ei ole koskaan tehtykään. Jos sattuisit oikeassa elämässäsi olemaan viranomaistahon edustaja, niin pyydän sinua olemaan suoraan yhteydessä minuun esimerkiksi yksityisviestillä murhainfon kautta. Yhteistyöllä on mahdollista hoitaa monia asioita eteenpäin. Korostan kuitenkin, että toimin tässä asiakokonaisuudessa puhtaasti yksityishenkilönä ja edustan tällä hetkellä ainoastaan itseäni - toki yhteistyötä useamman muun henkilön kanssa tehden samojen päämäärien hyväksi.
Yhteiskuntaa ja meistä jokaista hyödyttävien laillisten ja järkevien toimintatapojen ja -menetelmien kehittämisessä olen mielelläni mahdollisuuksien mukaan omalta osaltani mukana.Mirja11 kirjoitti: Ma Heinä 29, 2024 12:29 amOlet jäljillä, mutta uusissa projekteissa keskitytään auttamaan kaikkia...sinuakin. Eikä se ole minun, sillä tässä on ollut useampi kymmenen ihmistä työajan ulkopuolella "harrastamassa". Vaan vastaus kysymykseesi: kyllä, jos tehtävä pystytään määrittelemään riittävän tarkasti. Jos kyse on valehtelemisesta niin kyllä. P.S. Tässäkin asia pitää pitää maltti, kuten olen sanonut. Fakta, totuus, 100% jne...Pieni liekki kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 11:53 pm Pystyyköhän Mirja11:n valheenpaljastusmenetelmällä seulomaan valehtelevat asiantuntijat rehellisten joukosta tai petturit organisaatioiden sisältä? ....