Joo mutta jos hän onkin sen alueen ulkopuolella missä etsintöjä pääasiassa on tehty. Täällä Vaasassa katosi vuonna 2010 16-vuotias poika, oliko hänen nimensä Kasimir, joku ehkä muistaa tapauksen. Häntä etsittiin vaikka mistä mutta lopulta löytyi noin parinsadan metrin päästä katoamispaikaltaan kuolleena. Häntäkin oli etsitty monien toimesta, luultavasti myös tuolta mistä sitten löytyi mutta oli vaan jäänyt huomaamatta.
Tottakai on myös muita mahdollisuuksia mitä on voinut käydä. En ole 100% vakuuttunut esimerkiksi Jarvan syyttömyydestä mutta en kovin realistisesti siihen myöskään usko.
Mitä jos Jarva onkin syyllinen ja tappanut Riinan; tätä ihan aluksi itsekkin pidin todennäköisimpänä vaihtoehtona. Kuitenkin he ovat olleet tuolla alueella kahden kesken koko ajan. Mutta jos Jarva olisi tehnyt Riinalle jotakin niin kyllähän ruumis silloin olisi alueella tai jossain lähistöllä vähintään. Mihinkään Jarvan kaveriin joka tulee hakemaan ruumiin ja menee sen piilottamaan en usko. Kyllä Jarva olisi luultavasti itsekkin lähtenyt samalla kyydillä pois sieltä. Mitään verijälkiä ei käsittääkseni ole löytynyt alueelta. Jarva ei vaikuta mielestäni siltä että pystyisi tekemään näinkin täydellisen rikoksen jäämättä siitä kiinni. Poliisi on sanonut että häntä ei epäillä, ja luulisi että häntä on kuitenkin kuultu tapahtumien johdosta useita kertoja, varmasti häneltä on kysytty tapahtumista monilla eri tavoilla ja silti hänen kertomus taisi vaikuttaa uskottavalta ja johdonmukaiselta.
Täältä luin että miksi Jarva sitten jäi alueelle. Hänhän ei käsittääkseni saanut kyytiä pois sieltä yön aikana? Jos minä olisin Jarvan tilanteessa ja tappanut jonkun päinvastoin tekisin kaikkeni että nimenomaan pääsisin alueelta ihmisten ilmoille hankkimaan alibin jne. Hänen on täytynyt ymmärtää (jos olisi Riinalle jotakin tehnyt) että hän on viimeinen ihminen kenet seurassa Riina on nähty ja epäilykset tulevat kohdistumaan häneen. Tässä tilanteessa hän tuskin ehdoin tahdoin jäisi vielä alueelle sekoilemaan ja herättämään lisää epäilyksiä toiminnallaan. Hänhän olisi voinut lähteä alueelta paljon aiemmin ja vaikka väittää että Riina lähti hänen kanssaan yhdessä ja ei hajua missä se nyt on tmv.
Minua kuitenkin tässä Jarva keississä hämää vähän tuo ase homma. Täältä olen lukenut monesti että tuolla aseella ei kuitenkaan oltu ammuttu ja tämä seikka tuntuu mielestäni tosi oudolta

Mistä tämä tieto on peräisin? Onko ihan poliisi vahvistanut tämän?
Tuntuu oudolta jos aseella ei ole ammuttu, koska alueeltaan kuului laukauksia ja myös Jarva tästä on kertonu että ammuskeli sielä. Luulisi että poliisi olisi sitten tiedustellut missä tämä toinen ase sitten on, jos sitä ole löytynyt.
Ja mikäli Jarva ei ole sen olinpaikkaa kertonut/sitä ei ole löytynyt niin se taas kuulostaa kummalliselta miksei voisi kertoa missä se on, kun on kertonut ampuneensakin. En itse aseista juuri tiedä, mutta onko tosiaan siis aivan varmaa että tuolla aseella mikä sinne hyllyyn piilotettiin ei ole voitu tuolloin ampua