Poliisin mukaan ei tytön seuruetta oltu havaittu kameroista.
Ulkomaisten mies seurueen mukana olisi muka liikkunut.
Sarjassamme mielenterveys kateissa
Jos alueella kuuluu moottoritien melu taukoamatta voiko semmoiseen paikkaan eksyä, en usko korkeintaan kuuro. Itsarin tekeminen siten että ei koskaan löydy voi olla vaikea rasti ja kauempaakin on jo etsitty.Katie91 kirjoitti: Su Elo 11, 2024 9:25 pm Häntäkin oli etsitty monien toimesta, luultavasti myös tuolta mistä sitten löytyi mutta oli vaan jäänyt huomaamatta.
Minua kuitenkin tässä Jarva keississä hämää vähän tuo ase homma. Täältä olen lukenut monesti että tuolla aseella ei kuitenkaan oltu ammuttu ja tämä seikka tuntuu mielestäni tosi oudoltaMistä tämä tieto on peräisin? Onko ihan poliisi vahvistanut tämän?
Tuntuu oudolta jos aseella ei ole ammuttu, koska alueeltaan kuului laukauksia ja myös Jarva tästä on kertonu että ammuskeli sielä. Luulisi että poliisi olisi sitten tiedustellut missä tämä toinen ase sitten on, jos sitä ole löytynyt.
Ja mikäli Jarva ei ole sen olinpaikkaa kertonut/sitä ei ole löytynyt niin se taas kuulostaa kummalliselta miksei voisi kertoa missä se on, kun on kertonut ampuneensakin. En itse aseista juuri tiedä, mutta onko tosiaan siis aivan varmaa että tuolla aseella mikä sinne hyllyyn piilotettiin ei ole voitu tuolloin ampua![]()
Niin siinä ois varteenotettava motiivi koko hässäkälle mutta miten se Riina tähän sotkeutui vai tietääkö kukaan että diilasiko R itse?Pk_etsijä kirjoitti: La Elo 24, 2024 9:50 pm Tuota velkateoriaa yhtenä mietitty, niin hätäistä settiä ja säätöä jostain syystä ollut..Ub:n juttujahan pyöri tuolla suunnilla ja varmaan aina isompia kuvioita näiden pikkutekijöiden yläpuolella ja kun jää pystyyn, niin tuskin hyvä heilu..En ihmettelis että sen takia pitänyt olla jonkun sortin mutka tai kaksi turvana. Ja toi Jenna-säätö ym voinut olla ihan vaan hämäystä.
Huima teoria. Ammutaan se alas saman tien. Sivulta 380:ristweiler kirjoitti: Su Elo 25, 2024 9:45 am Mutta kuka jättää veneen trailerin päälle ilman aisalukkoa varastettavaksi? Voisiko tuo venevarkaus olla jonkinsortin vakuutuspetosyritelmä, johon Jarva on palkattu? Toki lopputulema ei muutu miksikään.
Lähtötilanne Riinan kohdalla on jopa helpompi koska Jarva itsekin kertoo sammuneensa sammalmättälle pirivalvomisen, poliisien ja koko homman takia.Hurjimus kirjoitti: Su Elo 25, 2024 7:15 pm Waheen mukaan kolmen km.n säteeltä palopaikalta tutkittu joka neliömetri.
Alkuunhan Jarvaa on epäilty taposta ja etsintöjen tarkkuus
on ollut tuolloin ilman muuta hyvin perusteellinen.
Vertaus Saku Inonmaan tapaukseen ei antane oikeutta Riinan etsijöille. Tapausten lähtötilanne on erinlainen.
Olisi kylläkin mielenkiintoista tietää, onko Sakun etsijät haravoineet tuota löytö aluetta.
Ruumiskoira ois kova kaveriksi, muuten menee helposti vain metsässä kävelyksi - kuten on jo tehty kaikki paikat koluttu 3km säteellä. Olisi mielenkiintoista tietää mitkä paikat J on käynyt tutkimassa sieltäphonyjoker kirjoitti: Pe Elo 30, 2024 3:48 pm Meinaan lähteä etsimään Riinaa tässä syksyllä. En ole aikasemmin käynyt. Onko isoja kiviä pyöritelty alueella? Mies jaksaa hyvin työntää isonkin kiven hentorakenteisen naisen päälle. Riina voi hyvin olla kauempana autolta. Ei varmaan enää kannata ihan lähimaastoa haravoida, jos se on tehty tuhanteen kertaan. Rikoksen uhriksi, jos nainen joutui niin hänet piti peittää hyvin. Mikäli lapio puuttui oli otettava muut keinot käyttöön. Pyöritelkää kiviä, jos olette etsinnöissä.
Masto minkä juurelta varastettu vene löytyi:T.T. kirjoitti: Su Syys 01, 2024 5:57 pm Vuosien mittaan välillä silmäillyt tätä ketjua, mutta kysynkin nyt teiltä aktiivisemmilta: olisiko jollakin heittää tarkkaa karttatietoa siitä tapahtumapaikasta (palanut auto ja siten katoamispaikka)?
Olen myös suunnitellut vielä tämän vuoden puolella meneväni koiran kanssa tutkailemaan paikkoja. Inomaa oli kans listallani (koulutan koiraani), mutta siihen taisikin tulla jonkinasteinen pääte löytymisen myötä.