Aikuinen mies kirjoitteli tussilla seiniin!!!

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Marsalkka kirjoitti:
kakojootti kirjoitti:
tuli sitä itsekkin joskus vuosia sitten harrastettuu. :lol:
Täysi-ikäisenä? Jopa yli 20-vuotiaana? Oletko älyllisiltä lahjoiltasi normaali vai jotenkin hieman jälkeenjäänyt? Älä ota tuota viimeistä kysymystä piruiluna. Yritän vain ymmärtää asiaa.
jopa 20 vuotiaana ja älyssä ei pitäisi olla mitään vikaa ainakaan omasta mielestäni enkä sairasta dysvasiaa vai mitä se oli :lol: silloin se vaan oli niin vitun hienoa kun sotki mestoja. :(
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

kakojootti kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
kakojootti kirjoitti:
tuli sitä itsekkin joskus vuosia sitten harrastettuu. :lol:
Täysi-ikäisenä? Jopa yli 20-vuotiaana? Oletko älyllisiltä lahjoiltasi normaali vai jotenkin hieman jälkeenjäänyt? Älä ota tuota viimeistä kysymystä piruiluna. Yritän vain ymmärtää asiaa.
jopa 20 vuotiaana
Olen tyrmistynyt!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
uusi78
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja uusi78 »

Ei 22v mies nyt niin aikuinen mies vielä ole. Tai no onhan se, mutta... Ei ainakaan niin, että sitä korostaa pitää. Luulin, että kyseessä olisi ollut joku yli kolmekymppinen mies.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

uusi78 kirjoitti:Ei 22v mies nyt niin aikuinen mies vielä ole. Tai no onhan se, mutta... Ei ainakaan niin, että sitä korostaa pitää. Luulin, että kyseessä olisi ollut joku yli kolmekymppinen mies.
On sen verran vanha, ettei luulisi käyttäytyvän heikkolahjaisen tavoin. Ehkä hän on heikkolahjainen. Tällä hetkellä meillä ei ole tietoa asiasta.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Mä kerran kirjoitin vessaan seinään muka-hauskan lainauksen :(
Vastaa Viestiin
Null