jopa 20 vuotiaana ja älyssä ei pitäisi olla mitään vikaa ainakaan omasta mielestäni enkä sairasta dysvasiaa vai mitä se oliMarsalkka kirjoitti:Täysi-ikäisenä? Jopa yli 20-vuotiaana? Oletko älyllisiltä lahjoiltasi normaali vai jotenkin hieman jälkeenjäänyt? Älä ota tuota viimeistä kysymystä piruiluna. Yritän vain ymmärtää asiaa.kakojootti kirjoitti:
tuli sitä itsekkin joskus vuosia sitten harrastettuu.
Aikuinen mies kirjoitteli tussilla seiniin!!!
-
kakojootti
- Olivia Benson
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Olen tyrmistynyt!kakojootti kirjoitti:jopa 20 vuotiaanaMarsalkka kirjoitti:Täysi-ikäisenä? Jopa yli 20-vuotiaana? Oletko älyllisiltä lahjoiltasi normaali vai jotenkin hieman jälkeenjäänyt? Älä ota tuota viimeistä kysymystä piruiluna. Yritän vain ymmärtää asiaa.kakojootti kirjoitti:
tuli sitä itsekkin joskus vuosia sitten harrastettuu.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
On sen verran vanha, ettei luulisi käyttäytyvän heikkolahjaisen tavoin. Ehkä hän on heikkolahjainen. Tällä hetkellä meillä ei ole tietoa asiasta.uusi78 kirjoitti:Ei 22v mies nyt niin aikuinen mies vielä ole. Tai no onhan se, mutta... Ei ainakaan niin, että sitä korostaa pitää. Luulin, että kyseessä olisi ollut joku yli kolmekymppinen mies.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.