Piia Ristikankare 15v katosi pe 7.10.1988 Piikkiössä (ketju 2)

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
Hurjimus
Perry Mason

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Sverdlov kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 6:50 am Koska aktiivisuus tämän asian suhteen loppui juuri tietyn tapahtuman jälkeen, voi siitä vetää myös johtopäätökset: Heikki Ristikankare vei siis salaisuutensa mukanaan.
Elikkä jonkun syyllisyys varmistuu sillä, että murhainfossa lopetetaan keskustelu aiheesta, tai ainakin ketju hiljenee.
No nyt selaamaan, varmaan näin selviää monta muutakin henkirikosta.
Poliisillekkin voisi vinkata näistä.
skoune
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja skoune »

Sverdlov kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 6:50 am Koska aktiivisuus tämän asian suhteen loppui juuri tietyn tapahtuman jälkeen, voi siitä vetää myös johtopäätökset: Heikki Ristikankare vei siis salaisuutensa mukanaan.
Johtopäätöksiä ei vedetä mihinkään.
Minä uskon toisenlaiseen lopputulokseen.
Sverdlov
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Olisi varmaan ollut tarpeellista laittaa kysymysmerkki kommenttini perään?
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Minä en usko ainakaan tuohon Heikin syyllisyyteen, mutta se että poliisi suoritti tuota tutkintalinjaa on oikeastaan ihan tavallista, "oppikirjamalli" on kuitenkin se, että sitä tekijää etsitään aina uhrin läheltä.
Sen voin kertoa varmuudella, että minä en ainakaan ollut asialla, koska olen tuona katoamisajankohtana ollut armeijassa, kolmisen viikkoa palveluspaikassa josta pääsy tuonne olisi ollut mahdotonta, sattui vaan jotain juuri samoihin aikoihin ja siksi muistan poikkeuksellisesti tuon ajankohdan, yleensä mulla ei ole mitään varmaa käryä edes siitä missä oon ollut vaikka muutama viikko sitten päivänä y ja kello x. :wink:
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
skoune
Rico Tubbs

SYLWAR kirjoitti: La Loka 05, 2024 1:14 am ...
Sen voin kertoa varmuudella, että minä en ainakaan ollut asialla, koska olen tuona katoamisajankohtana ollut armeijassa, kolmisen viikkoa palveluspaikassa josta pääsy tuonne olisi ollut mahdotonta, sattui vaan jotain juuri samoihin aikoihin ja siksi muistan poikkeuksellisesti tuon ajankohdan....
Ja mikähän se ajankohta oli?
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

SYLWAR kirjoitti: La Loka 05, 2024 1:14 am Minä en usko ainakaan tuohon Heikin syyllisyyteen, mutta se että poliisi suoritti tuota tutkintalinjaa on oikeastaan ihan tavallista, "oppikirjamalli" on kuitenkin se, että sitä tekijää etsitään aina uhrin läheltä.
Sen voin kertoa varmuudella, että minä en ainakaan ollut asialla, koska olen tuona katoamisajankohtana ollut armeijassa, kolmisen viikkoa palveluspaikassa josta pääsy tuonne olisi ollut mahdotonta, sattui vaan jotain juuri samoihin aikoihin ja siksi muistan poikkeuksellisesti tuon ajankohdan, yleensä mulla ei ole mitään varmaa käryä edes siitä missä oon ollut vaikka muutama viikko sitten päivänä y ja kello x. :wink:
Se on ihan selvä, että viimeisin tutkinnanjohtaja epäili Heikin jollain tavalla linkittyneen katoamiseen muutenkin kuin silminnäkijänä. Ei sinne talolle olisi enää muuten menty näin monen vuoden jälkeen.
Mitä te dorkat dorkailette?
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

skoune kirjoitti: La Loka 05, 2024 9:13 am
SYLWAR kirjoitti: La Loka 05, 2024 1:14 am ...
Sen voin kertoa varmuudella, että minä en ainakaan ollut asialla, koska olen tuona katoamisajankohtana ollut armeijassa, kolmisen viikkoa palveluspaikassa josta pääsy tuonne olisi ollut mahdotonta, sattui vaan jotain juuri samoihin aikoihin ja siksi muistan poikkeuksellisesti tuon ajankohdan....
Ja mikähän se ajankohta oli?
10. lokakuuta 1988 ja tuo Pia katosi 7. lokakuuta 1988 ja olin silloin ollut noin puoltoista viikkoa lähes 400km päässä Piikkiöstä palveluspaikassa josta ei ollut kuin armeijan omia kulkuyhteyksiä normaalisti syys-talvikaudella muutaman kerran viikossa sivistyksen pariin.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Pohjosenvalunut
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Pohjosenvalunut »

Tänään on katoamisen vuosipäivä.
sikapäivät2020

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

Pohjosenvalunut kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 11:09 am Tänään on katoamisen vuosipäivä.
🙏🙏
Ross Sullivan

Veikkaan, että tutkinnasta ei enää ikinä kuulla poliisin suusta yhtään mitään. Muita vakavasti otettavia "poissuljettavia" tekijäepäiltyjä ei taida edes olla.
Raindog
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Raindog »

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Loka 08, 2024 9:03 pm Veikkaan, että tutkinnasta ei enää ikinä kuulla poliisin suusta yhtään mitään. Muita vakavasti otettavia "poissuljettavia" tekijäepäiltyjä ei taida edes olla.
Itse uskon että tekijä, poliisin pääepäilty, tunnustaa vielä ennen kuolemaansa. Tapaus on samanlainen kuin Kyllikki Saaren murha sikäli, että poliisilla on hyvin vahva käsitys tekijästä, mutta riittävä näyttö puuttuu.
Ross Sullivan

Raindog kirjoitti: Ti Loka 08, 2024 11:32 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Loka 08, 2024 9:03 pm Veikkaan, että tutkinnasta ei enää ikinä kuulla poliisin suusta yhtään mitään. Muita vakavasti otettavia "poissuljettavia" tekijäepäiltyjä ei taida edes olla.
Itse uskon että tekijä, poliisin pääepäilty, tunnustaa vielä ennen kuolemaansa. Tapaus on samanlainen kuin Kyllikki Saaren murha sikäli, että poliisilla on hyvin vahva käsitys tekijästä, mutta riittävä näyttö puuttuu.
Käsittääkseni pääepäilty on kuollut.
Tessu
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Niin ja voi olla kuollu se ihan oikeakin tekijä vuosia tai jopa kymmeniä sitten,pätee ihan jokaiseen tapaukseen johon ei tekijää ole löytyny.
Ei näistä kukaan tietää voi,paha vaan.
skoune
Rico Tubbs

Tessu kirjoitti: To Loka 10, 2024 3:02 am Niin ja voi olla kuollu se ihan oikeakin tekijä vuosia tai jopa kymmeniä sitten,pätee ihan jokaiseen tapaukseen johon ei tekijää ole löytyny.
Ei näistä kukaan tietää voi,paha vaan.
Ja vielä kiinnostavampaa on se, että etsitty ei ehkä olekaan kuollut...
Ghost hunting
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Kun tulee Tom on Borås ja Opof Palme kirjeitä niin tekijä tekijöitä tietäjiä on vielä elossa.
Nimimerkki viittaa että kirjoittaja on ollut elänyt Palmen murha -aikaa.
Vastaa Viestiin