Eniten käyttäjiä online on ollut 1174 ,päiväys Ti Syy 23, 2008 1:24 pm"
Jokohan kohta paukahtaa 1500 rikki?
Ja heti lisäystä:
Eniten käyttäjiä online on ollut 1207 ,päiväys Ti Syy 23, 2008 1:27 pm
Siksi, kun kaikki ei noudata Raamatun tekstejä? Ja voin lyödä vaikka vetoa, ettei tosiuskovakaan pysty jokaista Raamatun antamaa elämän ohjetta noudattamaan, ihan sen takia, että uskovainenkin on ihminen ja ihminen on erehtyväinen.bluerein kirjoitti:Raamatussa meille on annettu kaikki elämän ohjeet, mmm. tästäkin Raamattu sanoo : " Älkää viileskelkö ihoanne...älkääkä koristelko itseänne ihopiirrokslla" Kolmas Mooseksenkirja 19
Miksi nuori antaa tatuoida itseensä ? kertokaa minulle syy siihen ??
Oi ei. Moni tatuoitu ihminen on paljon parempi tyyppi, kuin jäykkä ja joustamaton ihminen, joka on liian ehdoton mielipiteissään. Millä oikeudella sinä tuomitset muut ihmiset...tatuoitu tai ei, niin ihmisiä tässä kaikki ollaan.bluerein kirjoitti:Raamatussa meille on annettu kaikki elämän ohjeet, mmm. tästäkin Raamattu sanoo : " Älkää viileskelkö ihoanne...älkääkä koristelko itseänne ihopiirrokslla" Kolmas Mooseksenkirja 19
Miksi nuori antaa tatuoida itseensä ? kertokaa minulle syy siihen ??
Miksi ihopiirroksia ja lävistyksiä pitää saada aina vain lisää ja lisää ??
Jos vaan haluaa ottaa kuvan tai lävistyksen / kokee, että sillä on jokin merkitys, minkä haluaa muistaa / käsitellä päänsä sisällä.bluerein kirjoitti:No sanokaapa minulle miksi tatskoja ja lävistyksiä pitää ottaa lisää ja lisää, kun on ensimmäisen ottanut, haluaisin vain tietää, älkää käsittäkö minua väärin, tuleeko siihenkin riippuvuus, niinkuin esim.tupakkaan ??
bluerein kirjoitti:ei tietenkään kaikki usko Raamattuun, ne jotka on eläneet todeksi Raamatun sana ne uskovat mitä siihen on kirjoitettu, mutta huomaa, siellähän on meille joka päiväisiä asioita yleensäkkin elämään liittyviä, ihan normaalia asiaa, mainitaan nyt vaikka tämä esim.. Avioliittoon liittyvät asiat, lasten kasvatukseen liittyvät asiat, koko yhteiskuntaan liittyviä asioita, mitä sinun ja minun olisi hyvä muistaa tehdä lähimäisiämme kohtaan, mikä aiheuttaa väkivaltaa jne...