Muuta keskustelua

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

"Yhteensä 1164 käyttäjää tällä hetkellä :: 40 Rekisteräityjä, 20 Piilotettu ja 1104 Vieraita [ Ylläpitäjä ] [ Moderaattori ]
Eniten käyttäjiä online on ollut 1174 ,päiväys Ti Syy 23, 2008 1:24 pm"

Jokohan kohta paukahtaa 1500 rikki? :shock:

Ja heti lisäystä:

Eniten käyttäjiä online on ollut 1207 ,päiväys Ti Syy 23, 2008 1:27 pm
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Päästiin uutisiinkin äsken. Tainnu tulla useempi kymmenen uutta käyttäjääkin tänne.
What's up, fuckers?
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

*keskustelut ylläpidosta lautamiehiin kiitos*tm
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Setä kirjoitti:Päästiin uutisiinkin äsken. Tainnu tulla useempi kymmenen uutta käyttäjääkin tänne.
Mitä siinä sanottiin?

Nerot hallitsevat kaaoksen
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

bluerein

Viesti Kirjoittaja bluerein »

:o
Viimeksi muokannut bluerein, Ti Marras 04, 2008 6:30 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

bluerein kirjoitti:Raamatussa meille on annettu kaikki elämän ohjeet, mmm. tästäkin Raamattu sanoo : " Älkää viileskelkö ihoanne...älkääkä koristelko itseänne ihopiirrokslla" Kolmas Mooseksenkirja 19
Miksi nuori antaa tatuoida itseensä ? kertokaa minulle syy siihen ??
Siksi, kun kaikki ei noudata Raamatun tekstejä? Ja voin lyödä vaikka vetoa, ettei tosiuskovakaan pysty jokaista Raamatun antamaa elämän ohjetta noudattamaan, ihan sen takia, että uskovainenkin on ihminen ja ihminen on erehtyväinen.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

bluerein kirjoitti:Raamatussa meille on annettu kaikki elämän ohjeet, mmm. tästäkin Raamattu sanoo : " Älkää viileskelkö ihoanne...älkääkä koristelko itseänne ihopiirrokslla" Kolmas Mooseksenkirja 19
Miksi nuori antaa tatuoida itseensä ? kertokaa minulle syy siihen ??
Miksi ihopiirroksia ja lävistyksiä pitää saada aina vain lisää ja lisää ??
Oi ei. Moni tatuoitu ihminen on paljon parempi tyyppi, kuin jäykkä ja joustamaton ihminen, joka on liian ehdoton mielipiteissään. Millä oikeudella sinä tuomitset muut ihmiset...tatuoitu tai ei, niin ihmisiä tässä kaikki ollaan.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Pinkkis
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Pinkkis »

Ei kai joku oikeesti usko raamattuun? Tai jos uskoo ni tarviiko niitä syöttää kaikille?

Ite otan tatskat omaksi iloksi. Ja jos se jotakin häiritsee, ni ei tarvii kattoo. Se että jos joku ottaa kuvia itseensä, ni mitä siitä. Hautaan se kroppa menee kuitenkiin.
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tunnustan että minua puistatti kun ukkoni otti pienen tatuoinnin kypsässä 40 iässä ja toisen sitten parin vuoden päästä eli aika vasta. Olen tottunut jo, mutta en osaa kuvitella miten niistä voi olla iloa kenellekään. Ilmeisesti kuitenkin on, koska niin monet niitä ottavat. Itse en töhrisi ihoani moisella.
Nothing is quite what it seems
bluerein

:o .
Viimeksi muokannut bluerein, Ti Marras 04, 2008 6:31 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bluerein

:o
Viimeksi muokannut bluerein, Ti Marras 04, 2008 6:32 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

bluerein kirjoitti:No sanokaapa minulle miksi tatskoja ja lävistyksiä pitää ottaa lisää ja lisää, kun on ensimmäisen ottanut, haluaisin vain tietää, älkää käsittäkö minua väärin, tuleeko siihenkin riippuvuus, niinkuin esim.tupakkaan ??
Jos vaan haluaa ottaa kuvan tai lävistyksen / kokee, että sillä on jokin merkitys, minkä haluaa muistaa / käsitellä päänsä sisällä.

Veikkaan, että sinullakin on jokin harrastus tai tapa, joka ei kaikkien mielestä ole järkevä tai olennainen asia elämässä.

Jos sinulla on lapsia, niin siinä vaiheessa kun poika tai tyttö menee ottamaan tatuoinnin, niin heitätkö hänet kotoa pihalle ja tuomitset pahana ihmisenä? "Miten minun lapsesta on voinut tulla tuollainen?"
Viimeksi muokannut loneliness, Su Loka 12, 2008 1:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Pinkkis
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Pinkkis »

Kyllä, niihin tulee addiktio. Se vaan on jotain sellasta mitä ei voi selittää. Ehkä siinä on se että saat ilmaista itseäsi ilman sanoja. Ehkä siinä on se kivun testaus. Ehkä siinä on se uuden viehätys. Niitä asioita on monia.

Ite olen hurahtanu tatskoihin, lävistyksiäkin on muutamia, mutta ei todellakaan ole mitään lävistys ryöppyä, vaan muutama kaunis koru naamassa.

Ensimmäisen tatskan otin kun olin 15 vuotias, seuraavan otin vasta nyt keväällä ja nyt niitä on jo yhteensä 4kpl.
Tatuoinnit on mulle taidetta, ja niillä voin ilmaista itseni sellasena kun olen. Tatuoinneista saa voimaa. Mulla on aina ne muistot mukana vaikka menisin kuinka kauas. Tunnen että kaikki ne mitä pidän tärkeinä kulkee mun mukana elämäni loppuun asti, vaikka ne ei olisikaan lähellä juuri sillä hetkellä.
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

bluerein kirjoitti:ei tietenkään kaikki usko Raamattuun, ne jotka on eläneet todeksi Raamatun sana ne uskovat mitä siihen on kirjoitettu, mutta huomaa, siellähän on meille joka päiväisiä asioita yleensäkkin elämään liittyviä, ihan normaalia asiaa, mainitaan nyt vaikka tämä esim.. Avioliittoon liittyvät asiat, lasten kasvatukseen liittyvät asiat, koko yhteiskuntaan liittyviä asioita, mitä sinun ja minun olisi hyvä muistaa tehdä lähimäisiämme kohtaan, mikä aiheuttaa väkivaltaa jne...

Aina kun joku yrittää puolustella homoseksuaalien elämäntapaa, yksinkertaisesti viittaan 3. Mooseksen kirjaan (3. Moos. 18:22), jossa selkeästi tuomitaan se iljetyksenä. Keskustelu loppuu siihen.

Tarvitsisin kuitenkin neuvoasi muutaman muun lain suhteen, miten niitä pitäisi noudattaa.

a) Kun poltan alttarilla polttouhria, tiedän, että siitä syntyy Herralle mieluisa tuoksuva tuliuhri. (3.Moos. 1:9). Ongelmana ovat naapurit. Heidän mielestään tuoksu ei ole mieluisa. Pitäisikö minun kirota heidät?

b) Haluaisin myydä tyttäreni orjaksi, mikä 2.Mooseksen kirjassa hyväksytään. (2. Moos. 21:7) Nykypäivänä, mikä mielestäsi olisi sopiva hinta hänestä?

c) 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 25:44) todellakin sanotaan, että voin omistaa orjia, sekä mies- että naispuolisia, sillä ehdolla että he ovat
naapurikansojen edustajia. Eräs ystäväni on sitä mieltä, että tämä pätee virolaisiin, mutta ei norjalaisiin. Voisitko selventää? Miksi en saisi
omistaa norjalaisia?

d) Minulla on naapuri, joka jatkuvasti työskentelee sapattina. 2.Mooseksen kirja (2. Moos. 35:2) selkeästi määrää, että hänet olisi surmattava. Onko minulla moraalinen velvollisuus tappaa hänet itse?

e) Eräs ystäväni on sitä mieltä, että vaikka simpukoiden syöminen on iljetys (3. Moos. 11:10), se on kuitenkin vähemmän iljettävää kuin
homoseksuaalisuus. Olen eri mieltä. Voisitko selventää tämän asian?

f) 3. Mooseksen kirjan (3. Moos. 21:20) mukaan en saa lähestyä Jumalan alttaria, jos minulla on näössä vikaa. Myönnän, että käytän lukulaseja. Pitääkö näköni olla virheetön, vai voiko tätä jotenkin kiertää?

g) Useimmat miespuoliset ystäväni antavat leikata hiuksensa, mukaan lukien myös ohimolta, vaikka tämä on ehdottomasti kielletty 3.Mooseksen kirjassa (3. Moos.19:27) Kuinka heidän tulisi kuolla?

h) Olen oppinut 3. Mooseksen kirjasta (3. Moos.11:6-8 ) että kuolleen sian koskettaminen tekee minusta saastaisen. Voinko kuitenkin pelata amerikkalaista jalkapalloa, jos käytän käsineitä?

i) Sedälläni on maatila. Hän rikkoo 3. Mooseksen kirjan lakia (3. Moos 19:19) kylvämällä samaan peltoon kahta eri siementä. Samoin hänen vaimonsa rikkoo lakia käyttämällä vaatteita, joiden valmistuksessa on
käytetty kahdenlaista kuitua (puuvilla-polyester-sekoitetta). Hän myös kiroilee paljon. Onko todellakin tarpeellista nähdä vaiva kutsua koko kaupungin väki kivittämään heitä? (3.Moos. 24:10-16) Emmekö voisi vain polttaa heidät perhepiirissä niin kuin teemme ihmisille, jotka makaavat puolisonsa perheenjäsenten kanssa? (3. Moos.20:14)

:evil: :roll: :wink: :lol: 8)
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Vastaa Viestiin