En tiedä luetaanko samaa ketjua mutta aiemmalla ulrica-nikilläsi kyllä sai käsityksen et olit menossa istuntoon. Myöhemmin Miss Holmes kysyi asiaa asiallisesti mutta sait raivarit ja uhkasit oikeustoimilla.Ulrica kirjoitti: Pe Loka 18, 2024 6:54 pm Tehdäänpä selvyyden vuoksi uudelleen selväksi. Että en ole kertonut olleeni 17.6.2024 istunnossa. Olen kertonut haluavani mennä katsomaan istuntoa, mutta se on ollut auttamattomasti myöhäistä, kun istunnosta ei tullut julkisuuteen tietoa. Tämä on ketjussa toistuvasti kerrottu.
Talvi on useaa otteeseen toistuvasti kertonut nojaavansa ainoastaan faktatietoon. Hän on valinnut itse kuitenkin monistaa ei faktatietoa ketjussa. Tämä osoittaa vain sen, että hän nojaa tietoihin, mitkä hyödyttävät häntä. Tämä kävi ilmi next stop -ilmoituksen yhteydessä, mikä sen alkuperäinen tarkoituskin oli.
Mikäli asiasta vielä edelleen levitetään tahallisesti valheita, asia etenee juridisia reittejä eteenpäin.
Mitä tulee oikeuden halventamiseen, on tällainen Puhakan ketjussa tosiasiallisesti tapahtunut. Toivon asiassa seuraamuksia.
Myös olet syyttänyt täällä ihmisiä alkoholimyönteisiksi, myös rikollisiksi (ilmeisesti meitä jotka emme ole osallistuneet Talven haukkumisiin), olet pelotellut Talvea paljastumisella ja vihjaillut miten kannattaa olla suojaukset koneessa kunnossa. Nyt olet taas uhkailemassa juridisilla toimilla.
Alkaa mietityttämään onko henkinen tasapaino kunnossa? Ehkä sinulla on kokemusta väkivaltaisesta suhteesta johon on liittynyt alkoholi ja peilaat näitä siihen liittyviä caseja itseesi. En tiedä myös mikä wannabe lakimies, lakitoimiston sihteeri olet mutta nyt alkaa tuo uhkailu olla pöyristyttävää. Myös olet vaihtanut nikkiä useimmin kun jotkut haisulit kalsareita. Se jos mikä kuulostaa erikoiselta. Pelkäätkö itse paljastumista jonkun taholta?
Tulin vaan tätä ketjua vaihteeksi lukemaan ja hullummaksi näköjään touhu täällä menee. Adjö.
Ps. Saa vinkata modeille, sitähän täällä aina tehdään.