Kyldyyri-ihminen töhri roskiksia

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Marsalkka
Horatio Caine

Kyldyyri-ihminen töhri roskiksia

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Töhrijä jäi rysän päältä kiinni
Vartijat nappasivat Vantaan Myyrmäen asemalta kiinni kahta roska-astiaa töhrineen miehen perjantai-iltana ennen yhtätoista.

Konduktööri huomasi töhrijän asemalla sotkemassa roskiksia ja ilmoitti näkemästään vartijoille.

Roskiksissa ollut maali oli vielä tuoretta, ja miehen kädet olivat mustina tussista peräisin olevasta maalista.

Mies on mahdollisesti töhrinyt myös junaa ja muita asemia.
Minkä sille voi, jos mies haluaa toteuttaa kulttuuriaan.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

oletkos sä marsalkka jotenkin erikoistunut näihin töhry uutisten postaamiseen?? :roll:
Viimeksi muokannut kakojootti, Ke Loka 15, 2008 11:13 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

"Kyldyyri", wtf? :D
Ponzi
Alibin satunnaislukija

Re: Kyldyyri-ihminen töhri roskiksia

Viesti Kirjoittaja Ponzi »

Bombay kirjoitti:"Kyldyyri", wtf? :D

Kulttuuri. Tässä tapauksessa tarkoitettanee taidekulttuuria. Kyseisessä taiteilijassahan on aivan selvästi kalligrafin vikaa. Apuraha, eikä mitään sakkoja tai korvausvaatimuksia.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ponzi kirjoitti:
Bombay kirjoitti:"Kyldyyri", wtf? :D

Kulttuuri. Tässä tapauksessa tarkoitettanee taidekulttuuria. Kyseisessä taiteilijassahan on aivan selvästi kalligrafin vikaa. Apuraha, eikä mitään sakkoja tai korvausvaatimuksia.
No kyllä minä sen tajusin mutta en hokaa oikein miksi se pitää vääntää "kyldyyri"-muotoon :D
Ori Jorhonen
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Ori Jorhonen »

Bombay kirjoitti:No kyllä minä sen tajusin mutta en hokaa oikein miksi se pitää vääntää "kyldyyri"-muotoon :D
Koska se on niin saatanan hauskaa.
just just.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

kakojootti kirjoitti:oletkos sä marsalkka jotenkin erikoistunut näihin töhry uutisten postaamiseen?? :roll:

Näinkin voisi päätellä. Miten muuten on. Onko toi tussuttaminen (lue tussilla töhriminen) tähän sprayaamiseen (lue spray-maalilla töhrimiseen) verrattavaa korkeakulttuuria?

Haluaisin tähän ko. kulttuurin edustajilta vastauksia.

Olen meinaan nähnyt jossain ulkomailla, joskus ihan ok spraymaalauksen (valitettavasti en Suomessa) mitä oli ilo katsoa, mutta missään en ole nähnyt hyvännäköistä tussipiirrosta (paitsi sarjakuvalehdissä).

Ja itse siis olen sitä mieltä, että tyylikkäät, kaupunkikuvaan sopivat, kaupungin tai muun maalattavan pinnan omistajan tilaamat maalaukset ovat erittäinkin OK... mutta kun tälläisetkin luultavasti pilattaisiin muiden luvattomien ja luokattomien ko. kulttuurinharrastajien toimesta, on sellaisten salliminenkin kyseenalaista.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Ponzi
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Ponzi »

Bombay kirjoitti:No kyllä minä sen tajusin
No niin minäkin arvelin.
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

MotiivitOn kirjoitti: Olen meinaan nähnyt jossain ulkomailla, joskus ihan ok spraymaalauksen (valitettavasti en Suomessa) mitä oli ilo katsoa
Ties vaikka ois ollut jonkun suomalaisen duunaama ;)

Täällä nimittäin on aika vitun kova taso maalausten suhteen ja jengi reissaa aika aktiivisesti ulkomailla maalaamassa. Kun vaikka meette laivalla Tukholmaan, niin siinä sataman ympäristössä on perinteisesti aivan vitusti suomalaisten töitä. Ruotsi nyt vaan yhtenä esimerkkinä...

Käykääpä muuten tsekkaamassa Krmi.netin uudet päivitykset. Varsinkin nää Porvoon jutut -> http://www.krmi.net/image.php?place=wal ... o&image=82

^ On aika vitun mageita! On värejä ja tyylejä vaikka muille jakaa. Suomessa jengi kyl osaa, vaikka kuumotus ja kyttääminen täällä on ihan toista luokkaa kuin missään muualla Euroopassa.
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

katupoika kirjoitti:Täällä nimittäin on aika vitun kova taso maalausten suhteen ja jengi reissaa aika aktiivisesti ulkomailla maalaamassa. Kun vaikka meette laivalla Tukholmaan, niin siinä sataman ympäristössä on perinteisesti aivan vitusti suomalaisten töitä. Ruotsi nyt vaan yhtenä esimerkkinä...
Eikös tuollainen reissailu ja maalailu kuormita ympäristöä aika paljon?
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
katupoika
Theo Kojak

Judge Dredd kirjoitti: Eikös tuollainen reissailu ja maalailu kuormita ympäristöä aika paljon?
Kyllähän kaikki liikkuminen, joka tapahtuu muilla tavoin kuin oman kropan voimin kuluttaa ympäristöä, se on selvä. Maalien valmistaminenkin varmasti kuormittaa ympäristöä, kuten minkä tahansa tuotteen valmistaminen.

Mut miksi ihmeessä sä tällaisia päivänselviä juttuja täällä kyselet??
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

Jos "jengi reissaa ristiin rastiin töhrimässä seiniä" niin eikö se ole pahimman luokan ympäristön kuormitusta ja turhuutta? Ja "tuo vitun kova taso" näyttää omissa silmissäni lähinnä vähälahjaisten taiteilijoiden sotkemiselta.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
katupoika
Theo Kojak

Judge Dredd kirjoitti:Jos "jengi reissaa ristiin rastiin töhrimässä seiniä" niin eikö se ole pahimman luokan ympäristön kuormitusta ja turhuutta?
Eli kaikkien ihmisten tässä maailmassa tulis vaan istua himassa (jos sellaisen omistaa) ja olla tekemättä yhtään mitään, jotta sä oisit tyytyväinen?

Mitä sä tees elämässäs? Istut himassa pimeässä? Pakkohan sun on. Tännekin postailet ilmeisesti joltain kirjaston koneelta.
Ja "tuo vitun kova taso" näyttää omissa silmissäni lähinnä vähälahjaisten taiteilijoiden sotkemiselta.
Kaikki ei tykkää kaikesta, jne. Mut fakta kuitenkin on se, että suomalaisilla maalaajilla on ihan hyvin feimiä ulkomailla. Täällä tehdään paljon mageita juttuja monella eri alalla.
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Maalatut kannanotothan sisältävät asiaa, kun taas pelkät alkukirjaintöhryt ovat vain töhryitä. Tarrat ja sabluunat ovat kanssa yhtä päteviä.

http://www.hs.fi/kuvakoosteframe/1135239482409
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

1. 99% graffiteista on vielä pahempaa kuin mainossaaste.
2. Graffitit saavat paikat näyttämään slummilta.
3. Suurin osa ihmisistä hyväksyy nollatoleranssin.

Olen muuten maalannut yläasteella graffiteja eivätkä ne olleet juuri kummempia kuin nuo "kovaa tasoa" olevat teokset.
Vastaa Viestiin