Minkä sille voi, jos mies haluaa toteuttaa kulttuuriaan.Töhrijä jäi rysän päältä kiinni
Vartijat nappasivat Vantaan Myyrmäen asemalta kiinni kahta roska-astiaa töhrineen miehen perjantai-iltana ennen yhtätoista.
Konduktööri huomasi töhrijän asemalla sotkemassa roskiksia ja ilmoitti näkemästään vartijoille.
Roskiksissa ollut maali oli vielä tuoretta, ja miehen kädet olivat mustina tussista peräisin olevasta maalista.
Mies on mahdollisesti töhrinyt myös junaa ja muita asemia.
Kyldyyri-ihminen töhri roskiksia
Kyldyyri-ihminen töhri roskiksia
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
kakojootti
- Olivia Benson
oletkos sä marsalkka jotenkin erikoistunut näihin töhry uutisten postaamiseen?? 
Viimeksi muokannut kakojootti, Ke Loka 15, 2008 11:13 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Re: Kyldyyri-ihminen töhri roskiksia
Bombay kirjoitti:"Kyldyyri", wtf?
Kulttuuri. Tässä tapauksessa tarkoitettanee taidekulttuuria. Kyseisessä taiteilijassahan on aivan selvästi kalligrafin vikaa. Apuraha, eikä mitään sakkoja tai korvausvaatimuksia.
No kyllä minä sen tajusin mutta en hokaa oikein miksi se pitää vääntää "kyldyyri"-muotoonPonzi kirjoitti:Bombay kirjoitti:"Kyldyyri", wtf?
Kulttuuri. Tässä tapauksessa tarkoitettanee taidekulttuuria. Kyseisessä taiteilijassahan on aivan selvästi kalligrafin vikaa. Apuraha, eikä mitään sakkoja tai korvausvaatimuksia.
-
Ori Jorhonen
- Lauri Hanhivaara
Koska se on niin saatanan hauskaa.Bombay kirjoitti:No kyllä minä sen tajusin mutta en hokaa oikein miksi se pitää vääntää "kyldyyri"-muotoon
just just.
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
kakojootti kirjoitti:oletkos sä marsalkka jotenkin erikoistunut näihin töhry uutisten postaamiseen??
Näinkin voisi päätellä. Miten muuten on. Onko toi tussuttaminen (lue tussilla töhriminen) tähän sprayaamiseen (lue spray-maalilla töhrimiseen) verrattavaa korkeakulttuuria?
Haluaisin tähän ko. kulttuurin edustajilta vastauksia.
Olen meinaan nähnyt jossain ulkomailla, joskus ihan ok spraymaalauksen (valitettavasti en Suomessa) mitä oli ilo katsoa, mutta missään en ole nähnyt hyvännäköistä tussipiirrosta (paitsi sarjakuvalehdissä).
Ja itse siis olen sitä mieltä, että tyylikkäät, kaupunkikuvaan sopivat, kaupungin tai muun maalattavan pinnan omistajan tilaamat maalaukset ovat erittäinkin OK... mutta kun tälläisetkin luultavasti pilattaisiin muiden luvattomien ja luokattomien ko. kulttuurinharrastajien toimesta, on sellaisten salliminenkin kyseenalaista.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
No niin minäkin arvelin.Bombay kirjoitti:No kyllä minä sen tajusin
Ties vaikka ois ollut jonkun suomalaisen duunaamaMotiivitOn kirjoitti: Olen meinaan nähnyt jossain ulkomailla, joskus ihan ok spraymaalauksen (valitettavasti en Suomessa) mitä oli ilo katsoa
Täällä nimittäin on aika vitun kova taso maalausten suhteen ja jengi reissaa aika aktiivisesti ulkomailla maalaamassa. Kun vaikka meette laivalla Tukholmaan, niin siinä sataman ympäristössä on perinteisesti aivan vitusti suomalaisten töitä. Ruotsi nyt vaan yhtenä esimerkkinä...
Käykääpä muuten tsekkaamassa Krmi.netin uudet päivitykset. Varsinkin nää Porvoon jutut -> http://www.krmi.net/image.php?place=wal ... o&image=82
^ On aika vitun mageita! On värejä ja tyylejä vaikka muille jakaa. Suomessa jengi kyl osaa, vaikka kuumotus ja kyttääminen täällä on ihan toista luokkaa kuin missään muualla Euroopassa.
-
Judge Dredd
- Hetty Wainthropp
Eikös tuollainen reissailu ja maalailu kuormita ympäristöä aika paljon?katupoika kirjoitti:Täällä nimittäin on aika vitun kova taso maalausten suhteen ja jengi reissaa aika aktiivisesti ulkomailla maalaamassa. Kun vaikka meette laivalla Tukholmaan, niin siinä sataman ympäristössä on perinteisesti aivan vitusti suomalaisten töitä. Ruotsi nyt vaan yhtenä esimerkkinä...
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Kyllähän kaikki liikkuminen, joka tapahtuu muilla tavoin kuin oman kropan voimin kuluttaa ympäristöä, se on selvä. Maalien valmistaminenkin varmasti kuormittaa ympäristöä, kuten minkä tahansa tuotteen valmistaminen.Judge Dredd kirjoitti: Eikös tuollainen reissailu ja maalailu kuormita ympäristöä aika paljon?
Mut miksi ihmeessä sä tällaisia päivänselviä juttuja täällä kyselet??
-
Judge Dredd
- Hetty Wainthropp
Jos "jengi reissaa ristiin rastiin töhrimässä seiniä" niin eikö se ole pahimman luokan ympäristön kuormitusta ja turhuutta? Ja "tuo vitun kova taso" näyttää omissa silmissäni lähinnä vähälahjaisten taiteilijoiden sotkemiselta.
Eli kaikkien ihmisten tässä maailmassa tulis vaan istua himassa (jos sellaisen omistaa) ja olla tekemättä yhtään mitään, jotta sä oisit tyytyväinen?Judge Dredd kirjoitti:Jos "jengi reissaa ristiin rastiin töhrimässä seiniä" niin eikö se ole pahimman luokan ympäristön kuormitusta ja turhuutta?
Mitä sä tees elämässäs? Istut himassa pimeässä? Pakkohan sun on. Tännekin postailet ilmeisesti joltain kirjaston koneelta.
Kaikki ei tykkää kaikesta, jne. Mut fakta kuitenkin on se, että suomalaisilla maalaajilla on ihan hyvin feimiä ulkomailla. Täällä tehdään paljon mageita juttuja monella eri alalla.Ja "tuo vitun kova taso" näyttää omissa silmissäni lähinnä vähälahjaisten taiteilijoiden sotkemiselta.
Maalatut kannanotothan sisältävät asiaa, kun taas pelkät alkukirjaintöhryt ovat vain töhryitä. Tarrat ja sabluunat ovat kanssa yhtä päteviä.
http://www.hs.fi/kuvakoosteframe/1135239482409
http://www.hs.fi/kuvakoosteframe/1135239482409
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
-
Judge Dredd
- Hetty Wainthropp
1. 99% graffiteista on vielä pahempaa kuin mainossaaste.
2. Graffitit saavat paikat näyttämään slummilta.
3. Suurin osa ihmisistä hyväksyy nollatoleranssin.
Olen muuten maalannut yläasteella graffiteja eivätkä ne olleet juuri kummempia kuin nuo "kovaa tasoa" olevat teokset.
2. Graffitit saavat paikat näyttämään slummilta.
3. Suurin osa ihmisistä hyväksyy nollatoleranssin.
Olen muuten maalannut yläasteella graffiteja eivätkä ne olleet juuri kummempia kuin nuo "kovaa tasoa" olevat teokset.