Malcom X - Ubba

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ubba
Poliisikoira Rex

Re: Malcom X - Ubba

Viesti Kirjoittaja Ubba »

Malcom X kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 1:10 am Olet kyllä kova selittämään kaiken kumoon, eikä se vaadi kuin kapulakieltä ilman minkäänlaista merkitystä.
Laitan nämä erilleen tähän ketjuun ja vastaan asiatekstiin Mangionen ketjun puolella.

Olet syystä tai toisesta pahoittanut mielesi ja yhäkin olen valmis kuuntelemaan jos haluat puhua siitä enemmän, mistä on tarkalleen kyse.
Tämä käyttäjätili ei ole enää aktiivinen
Ubba
Poliisikoira Rex

Malcom X kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 1:10 am Olisin mielellään väärässä.
Tuo lauseesi oli seikka, minkä myötä aloin miettimään potentiaaliasi monenlaisiin tehtäviin.

Tuo on itsessään nimittäin taito.

Sellaisessa tilanteessa, missä oppisit hahmottamaan kuinka reaktiivinen ja ohjailtavissa oleva olet, kun itsetuntosi on sellainen luontojaan että provosoidut vähäisimmästäkin mahdollisesta häpeän tai alemmuuden tunteen mahdollisuudesta, tuo narsismisi olisi kehitettävissä psykopatiaksi.

Ei ole sinulle hyödyllistä, että Mangionen saama julkisuus herättää niin voimakasta kateutta, että menetät kyvyn tarkastella asiaa objektiivisesti ja muut ketjussa kommentoivat alkavat näyttäytyä vihollisina puhuessaan Mangionesta. Ainakaan minulla ei ole mitään sinua vastaan, mutta hyökkäät verbaalisesti kommentista toiseen sanomiani asioita vastaan ja myös minua henkilönä.

Katsoisin sen olevan sinulle etu jos oppisit hallitsemaan tuota ominaisuutta, koska herätät älykkään vaikutelman noin muutoin ja onnistuisit varmasti naamioitumaan nykyistä paremmin sosiaalisessa vuorovaikutuksessa ilman tuota ominaisuutta. Sinussa on paljon sellaista vihaa ja potentiaalia, mille voisi löytää tehtävää kunhan opit hillitsemään itseäsi, tai sitten voisit itse jalostaa sitä omiin tavoitteisiisi ja tehtäviisi.

Se ei tarkoita sitä, että et puolusta itseäsi, vaan sitä, että pääset asemaan, missä muut ovat sinua reaktiivisempia ja siten pystyt kontrolloimaan heitä nykyistä paremmin sosiaalisessa vuorovaikutuksessa. Alat hahmottamaan sen mekanismin muissa olevana heikkoutena sen sijaan, että se veisi sinua kamppailutilanteisiin muiden kanssa. Väestöstä 95% on narsisteja, mutta vain se osa heistä tunnistetaan, kenellä on normatiivisesta poikkeavia mielipiteitä, koska muille sama mieltä oleminen = empatia = ei voi olla narsismia.

Lisäksi saisit kyvyn paremmin naamioitua myös psykiatreilta, keitä ilmeisimmin halveksut, koska he tulkitsevat käytöstä eivätkä ajatuksia, ja jos kykenet hillitsemään käytöstä (kuten keskustelu netissäkin on) kykenet antamaan heille haluamasi vaikutelman eikä heillä ole perusteita myöskään silloin lääkitä sinua.

Katsoakseni et tarvitse lääkitystä, vaan pedon kyvyt ja sadistista mielihyvää, mutta yhteiskunta kahlitsee sinua koska tunnistavat sinut pedoksi.

Mieti asiaa. Ei sinun tarvitse minua kuunnella ja voit tämänkin kommentin haukkua minun lisäkseni. Teksti kuitenkin jää tähän kommenttiin ja voit siihen palata, jos joskus koet että tarvitset uusia työkaluja.
Malcom X
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Malcom X »

Tuo nyt on jo sellaista paskaa, ettei paremmasta väliä. Onyxphoenix.
Ubba
Poliisikoira Rex

Malcom X kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 4:06 pm Tuo nyt on jo sellaista paskaa, ettei paremmasta väliä. Onyxphoenix.
Tarkastelin kyseisen käyttäjän profiilia ja hänellä on foorumilla yli 5000 kommenttia ja erilainen kirjoitustyyli.

Minä tai kommenttini eivät ole uhka sinulle, minua ei ole tarpeellista roolittaa antagonistiksi. Jos et halua että vastaan kommentteihisi voimme myös sopia niin ja siten voit rauhassa kommentoida ilman, että kommentoin niitä. Sekin käy, että voit kommentoida minun kommenttejani mutta en vastaa takaisin.
Ubba
Poliisikoira Rex

Malcom X kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 1:10 am sinun kanssasi tiedon jakaminen olisi yhtä turhaa kuin tekoälyn käyttö keskustelupalstalla.
Miksi olet käyttänyt sitä, jos koet sen turhaksi?
Malcom X
Sabrina Duncan

Ubba kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 4:09 pm
Malcom X kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 4:06 pm Tuo nyt on jo sellaista paskaa, ettei paremmasta väliä. Onyxphoenix.
Tarkastelin kyseisen käyttäjän profiilia ja hänellä on foorumilla yli 5000 kommenttia ja erilainen kirjoitustyyli.

Minä tai kommenttini eivät ole uhka sinulle, minua ei ole tarpeellista roolittaa antagonistiksi. Jos et halua että vastaan kommentteihisi voimme myös sopia niin ja siten voit rauhassa kommentoida ilman, että kommentoin niitä. Sekin käy, että voit kommentoida minun kommenttejani mutta en vastaa takaisin.
Katsos Ubba, vai pitäisikö sanoa Stendari, Onyx ilmoitti poistuvansa 24 pv marraskuuta ja sinä aloitit juuri silloin. Olen nähnyt kuinka muovaudut laborantiksi sekä sota-asiantuntijaksi, joten en ole sikäli lainkaan yllättynyt tästä uudesta aluevaltauksesta tekoälyn tukemana, jota nyt ajatellen olet saattanut käyttää kaikissa aiemmin mainituissa tapauksissa.
OnyxPhoenix kirjoitti: Su Marras 24, 2024 11:16 pm Noniin, minä ainakin toistaiseksi siirryn toiselle foorumille kirjoittamaan.
Saatat olla ainoa tällä palstalla, joka saa vihjeitä jostakin kyrillisin kirjaimin tai vihjeitä yleensäkään.

Voisitko olla vastaamatta kiitos ja näkemiin.
Ubba
Poliisikoira Rex

Malcom X kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 4:28 pm Voisitko olla vastaamatta kiitos ja näkemiin.
Tämä menettely käy hyvin ja hyvät jatkot myös sinulle.

asian ollessa loppuun käsitelty pyydetään ylläpitoa mitä kohteliaimmin poistamaan ketju
Malcom X
Sabrina Duncan

Jätetään jälkipolville.

Tässä kirjoitat ihan itse.
Tällä hetkellä Mangione on saanut yli 132 000 dollaria ja, vaikka raha meneekin oikeudenkäyntii melko varmastintai ainakin juristit varmasti osingoille pyrkivät ja asianomistaja korvauksia vaatii, niin yhdestä murhasta summa on jo kilpailukykyinen.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Malcom X kirjoitti: Ma Joulu 16, 2024 10:15 pm Surkea yritys Onyxphoenix. Aikataulusi paljasti sinut. Terveisin Eric Blair.
Ja mitäköhän vittua nyt taas. :lol:

En tiedä mikä kiista on meneillään enkä kyllä jaksa edes perehtyä. Kumpaankaan nimimerkkiin tässä ketjussa en ole ennen kiinnittänyt mitään huomiota, joten voisitko olla sekoilematta minua asioihin/kiistoihin joiden kanssa minulla ei ole mitään tekemistä enkä edes tunnista nimimerkkejä.
Malcom X
Sabrina Duncan

OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 5:43 pm
Malcom X kirjoitti: Ma Joulu 16, 2024 10:15 pm Surkea yritys Onyxphoenix. Aikataulusi paljasti sinut. Terveisin Eric Blair.

En tiedä mikä kiista on meneillään enkä kyllä jaksa edes perehtyä. Kumpaankaan nimimerkkiin tässä ketjussa en ole ennen kiinnittänyt mitään huomiota, joten voisitko olla sekoilematta minua asioihin/kiistoihin joiden kanssa minulla ei ole mitään tekemistä enkä edes tunnista nimimerkkejä.
No mikä ihme nyt sai huomiosi kiinnittymään ensimmäistä kertaa. Olisit vaan ollut hiljaa.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Malcom X kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 5:48 pm

No mikä ihme nyt sai huomiosi kiinnittymään ensimmäistä kertaa. Olisit vaan ollut hiljaa.
Tuo sinun lainaus minun vanhemmasta viestistäni 4 viestiä ylempänä näkyi ilmoituksena. Oli vähän mitäköhän vittua olo kun minulla ei ole mitään hajua kummastakaan tässä kiistelevästä nimimerkistä tai teidän kiistoistanne, eikä voisi vähempää kiinnostaa.
Malcom X
Sabrina Duncan

OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 6:00 pm
Malcom X kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 5:48 pm

Tuo sinun lainaus minun vanhemmasta viestistäni 4 viestiä ylempänä näkyi ilmoituksena. Oli vähän mitäköhän vittua olo kun minulla ei ole mitään hajua kummastakaan tässä kiistelevästä nimimerkistä tai teidän kiistoistanne, eikä voisi vähempää kiinnostaa.
Mihin Ubba katosi?
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Voisitte mennä vittuun paskomasta Manhattan ketjua.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

JanitaSlim kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 6:46 pm Voisitte mennä vittuun paskomasta Manhattan ketjua.
Voisit mennä vittuun paskomasta koko palstaa!
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

claw kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 8:44 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ti Joulu 17, 2024 6:46 pm Voisitte mennä vittuun paskomasta Manhattan ketjua.
Voisit mennä vittuun paskomasta koko palstaa!
Janita ilmeisesti on jollakin "Manhattan-ketjulla", kiinnostaisi tietää, mikä se ketju on?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Vastaa Viestiin