Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

snufkin kirjoitti: La Helmi 08, 2025 7:14 pm
RL11/6 kirjoitti: La Helmi 08, 2025 7:06 pm
Paras olisi, jos ylläpito poistaisi kaikki tämän emänsä nussijan tekemät profiilit. Sivusto tyhmentyy tuon downautistin myötä todella paljon ja tulee liian työttömäksi. Itse arvostan akateemisuutta, mutta tämä kansakoulupohjalta kirjoitusohjelmalla chattaileva ponidildokokoelman omistava hanuristi duunariuttaa kaiken tekoälyllä rakennetuilla viesteillään. Kyseessä on yhtä oululainen homo kuin Enbuske, mutta älyllisesti vielä tyhmempi kärppien fani.
Ai vittu, että nauroin tälle! Näistä RL:n Igor Sullivaniin kohdistamista verbaalisista teurastuksista voisi melkein julkaista jonkin runokokoelman.

Kiitos tästä.

Minua on naurattanut suunnattomasti, että joku voi olla niin pässinpää, että ei ymmärrä RL 11/6:n olevan selvästi syrjäytynyt alkoholisti-incel jossain Jakomäen pyäräkellarissa.

Tosin on sekin ihan hauskaa, että et pysty antamaan yhtään esimerkkiä siitä, että olisin myötäillyt edes etäisesti ryssää/ryssien tekemisiä.
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: Ti Joulu 31, 2024 12:03 pm
Marokon Kauhu kirjoitti: Ti Joulu 31, 2024 7:56 am
ed_gein kirjoitti: La Joulu 31, 2022 12:23 am Kuinka nopeasti tämäkin on unohtunut? Viisi kuoli, ampujasta ei väliä, miehen maassaolo maksoi veronmaksajille varmaan satojatuhansia. Shkupollin naisystäväkin on tästä vastuussa, mitäs alkoi tuollaisen kanssa hengata. Olisi ottanut suomalaisen, mutta taisi haluta näyttää Suomi-pojille, että minä tyttö se olen kansainvälinen.
Hyvää uutta vuotta kaikille suvakkihuorille ja muille paskiaisille :mrgreen:

Mitään ei tästäkään keissistä suomilortot oppineet, mutta halusin vain tulla muistuttamaan kun on tämänkin muslimimatun toetuttamasta joukkomurhasta kulunut nyt 15 vuotta.
Ainoa, mikä minua tässä harmittaa, on se ettei Shkupolli surmannut yhtään poliisia. Persereikähuora kuuluikin ampua, samoin sellaiset pellet, jotka suostuvat pukemaan päällensä Prisman vihreät pellevaatteet. En arvosta millään tavoin suomihuoruliineja ja toivonkin heille näissä tapauksissa suurta kuolleisuutta. Ainoa traaginen seikka tässä tapauksessa on se, että Shkupolli surmasi itsensä. Olisi suurella todennäköisyydellä nyt vapaa mies. Kiitos Shkupolli 31.12.2009 ♡
Hän ON lääkäri!
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Taas huvittaa niin himputisti, kun tämä emänsä nussija multinikkeilijäponihomo sekosi ja raivoaa taas Jakomäestä, missä kävi lapsena lastenlinnan psykiatriselta osastolta hoitajien kanssa katsomassa kestopandakuvioista faijaansa, joka myös poikansa tapaan otti pelkästään iskuja sisäänsä.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Helmi 08, 2025 7:33 pm Taas huvittaa niin himputisti, kun tämä emänsä nussija multinikkeilijäponihomo sekosi ja raivoaa taas Jakomäestä, missä kävi lapsena lastenlinnan psykiatriselta osastolta hoitajien kanssa katsomassa kestopandakuvioista faijaansa, joka myös poikansa tapaan otti pelkästään iskuja sisäänsä.
Niin, siis sinä kirjoitit Shkupollia ihailevan tekstin. Sehän on ihan selvästi yhteiskunnasta syrjäytyneen alkoholistiponihomon vihaista ja katkeraa vuodatusta.

"iskuja sisäänsä."

:mrgreen:
RL11/6
Watson itse

Suu menee minulla vielä suurempaan virneeseen, kun tämä multinikkeilijäponihomo itkee lääkärin ammatistani ja Shkupolliin liittyvästä kulttuurikirjoituksestani. Hänen käyttämät emojit kuvastaa hyvin kuinka tyhmä ja kykenemätön hän on. Niitä ei käytä kuin henkisesti seiskaluokalle jääneet tarralenkkareita käyttävät ammattikoululaiset ja muut bensalenkkarit. Viesteistä näkee kuinka vittuuntunut tämä pikkuapina on ja sen vuoksi kokee sairaalloista tarvetta tehdä näitä Mansoureja ja muita vastaavia työttömän ja kouluja käymättömän nulkin käsialaan ja neuroosiin perustuvia sairaseläkeläisnimimerkkejä.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Helmi 08, 2025 8:00 pm Suu menee minulla vielä suurempaan virneeseen, kun tämä multinikkeilijäponihomo itkee lääkärin ammatistani ja Shkupolliin liittyvästä kulttuurikirjoituksestani. Hänen käyttämät emojit kuvastaa hyvin kuinka tyhmä ja kykenemätön hän on. Niitä ei käytä kuin henkisesti seiskaluokalle jääneet tarralenkkareita käyttävät ammattikoululaiset ja muut bensalenkkarit. Viesteistä näkee kuinka vittuuntunut tämä pikkuapina on ja sen vuoksi kokee sairaalloista tarvetta tehdä näitä Mansoureja ja muita vastaavia työttömän ja kouluja käymättömän nulkin käsialaan ja neuroosiin perustuvia sairaseläkeläisnimimerkkejä.
:D

"työttömän ja kouluja käymättömän" Hoet tätä itsellesi, koska et siihen itsekään usko.

Taas on tullut otettua iskuja "sisäänsä".
Sinua opettelisin ensin kirjoittamaan edes yläastetasoisesti. Sen jälkeen sitten voisit hakeutua päihdevieroitukseen, ammattikouluun ja ehkä jonain päivänä johonkin yksinkertaiseen suorittavaan työhön.

Minun puolestani voit kirjoittaa mielipuolisia mölinöitäsi ihan vapaasti. Onhan Minfossa muitakin syrjäytyneitä alkoholistisekopäitä sinun lisäksesi. Olet kuitenkin kaikista katkerin.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

RL11/6 kirjoitti: To Loka 10, 2024 6:15 pm
Hank Voight kirjoitti: To Loka 10, 2024 5:44 pm Laittakaa YV:tä jos joku suunnitelma alkaa konkretisoitua.
Laita Quorthonina YV tälle nimimerkillesi ja pidä sitten pitkä puhe kuinka olette sopineet jonkun baarireissun..
Tuomioistuin-alueen mukaan ylläpito ei teloittanut "Hank Voight" -sukkanukkea/sivupersoonaa. Erityisen hauskaa olisi, jos tämä DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki itse olisi pyytänyt yhden sukkanukkensa poistamista ylläpidolta.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: La Helmi 08, 2025 8:14 pm
RL11/6 kirjoitti: La Helmi 08, 2025 8:00 pm Suu menee minulla vielä suurempaan virneeseen, kun tämä multinikkeilijäponihomo itkee lääkärin ammatistani ja Shkupolliin liittyvästä kulttuurikirjoituksestani. Hänen käyttämät emojit kuvastaa hyvin kuinka tyhmä ja kykenemätön hän on. Niitä ei käytä kuin henkisesti seiskaluokalle jääneet tarralenkkareita käyttävät ammattikoululaiset ja muut bensalenkkarit. Viesteistä näkee kuinka vittuuntunut tämä pikkuapina on ja sen vuoksi kokee sairaalloista tarvetta tehdä näitä Mansoureja ja muita vastaavia työttömän ja kouluja käymättömän nulkin käsialaan ja neuroosiin perustuvia sairaseläkeläisnimimerkkejä.

"työttömän ja kouluja käymättömän" Hoet tätä itsellesi, koska et siihen itsekään usko.

Sinua opettelisin ensin kirjoittamaan edes yläastetasoisesti. Sen jälkeen sitten voisit hakeutua päihdevieroitukseen, ammattikouluun ja ehkä jonain päivänä johonkin yksinkertaiseen suorittavaan työhön.

Minun puolestani voit kirjoittaa mielipuolisia mölinöitäsi ihan vapaasti. Onhan Minfossa muitakin syrjäytyneitä alkoholistisekopäitä sinun lisäksesi. Olet kuitenkin kaikista katkerin.
Ethän sinä ole käynyt peruskoulua edes loppuun ja sen huomaa ulosannistasi. Työttömyyttäsi hyvin kuvaavaa on sairaalloinen tarpeesi tehdä näitä nimimerkkejä ja esiintyä esim. Mansour nimisenä aavikkoneekerinä. Olet sivuston työttömin, tyhmin ja kouluja käymättömin kirjoitusohjelmaa ja tekoälyä tuekseen tarvitsema ponihomo, joka on äärimmäisen kateellinen ja katkera minun lääkäritaustasta sekä oikeinkirjoitusopista sekä kirjallisesta osaamisesta, unohtamatta esseistierikoisosaamistani. Jatka rauhassa surkeaa multinikkeilyäsi ja "trollaamistasi", eli sairasta työttömyyttäsi.
RL11/6
Watson itse

Hauskuuttaa, kun rappioalkoholistit puhuu aina Shellin simpukkaviskistä (sinol):
Ross Sullivan kirjoitti: To Joulu 26, 2024 5:17 pm muilta syrjäytyneiltä loppuu ennen vesi kuin minulta viski
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Helmi 08, 2025 8:46 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Helmi 08, 2025 8:14 pm

Ethän sinä ole käynyt peruskoulua edes loppuun ja sen huomaa ulosannistasi. Työttömyyttäsi hyvin kuvaavaa on sairaalloinen tarpeesi tehdä näitä nimimerkkejä ja esiintyä esim. Mansour nimisenä aavikkoneekerinä. Olet sivuston työttömin, tyhmin ja kouluja käymättömin kirjoitusohjelmaa ja tekoälyä tuekseen tarvitsema ponihomo, joka on äärimmäisen kateellinen ja katkera minun lääkäritaustasta sekä oikeinkirjoitusopista sekä kirjallisesta osaamisesta, unohtamatta esseistierikoisosaamistani. Jatka rauhassa surkeaa multinikkeilyäsi ja "trollaamistasi", eli sairasta työttömyyttäsi.
Sen huomaa helposti, että olen korjannut kymmeniä kirjoitus- ja kielioppivirheitäsi.

"katkera minun lääkäritaustasta sekä oikeinkirjoitusopista sekä" Tässä on hyvä osoitus kouluja käymättömän ja työttömän alkoholistisekopään ulosannista. Raija-Liisa ei osaa käyttää edes omistuliitettä. Silti jumalauta löytyy Incel-Muikkunen, joka uskoo Raija-Liisan olevan lääkäri. Voiko enää olla mitään hauskempaa?

RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: La Helmi 08, 2025 9:00 pm kirjoitus- ja kielioppivirheitäsi.
Ross Sullivan kirjoitti: La Helmi 08, 2025 9:00 pm ei osaa käyttää edes omistuliitettä.
Miten vittu voi olla noin kouluja käymätön ja työtön sekä tyhmä multinikkeilijäponihomo? Olet täysin sirkukseen kuuluva vajaamielinen friikki, jolle kaikki nauraa.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Naurattaa, koska ChatGPT ilmeisesti ei osaa käyttää suomen kielen possessiivisuffiksia:
Ross Sullivan kirjoitti: To Elo 24, 2023 6:38 pm Tekisi mieli esittää arvio sinun sosioekonomisesta asemasta ja koulutustasosta
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Aina kun Ryssän-Ljudminalta alkaa hermot menemään, niin kirjoitusvirheiden määrä alkaa kasvamaan.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Helmi 08, 2025 9:16 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Helmi 08, 2025 9:00 pm kirjoitus- ja kielioppivirheitäsi.
Ross Sullivan kirjoitti: La Helmi 08, 2025 9:00 pm ei osaa käyttää edes omistuliitettä.
Miten vittu voi olla noin kouluja käymätön ja työtön sekä tyhmä multinikkeilijäponihomo? Olet täysin sirkukseen kuuluva vajaamielinen friikki, jolle kaikki nauraa.
Sinä ainakin vaikutat itkevän. On se kyllä ihan älyttömän hauskaa, että Incel-Muikkunen luulen sinun olevan lääkäri.
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: La Helmi 08, 2025 9:24 pm Naurattaa, koska ChatGPT ilmeisesti ei osaa käyttää suomen kielen possessiivisuffiksia:
Ross Sullivan kirjoitti: To Elo 24, 2023 6:38 pm Tekisi mieli esittää arvio sinun sosioekonomisesta asemasta ja koulutustasosta
JasseHames kirjoitti: Pe Helmi 07, 2025 12:12 pm Miksiköhän Lexi ja minä olemme arvioitu aloituksessa alle 60 kg painoisiksi... "Veikkaan" että psykologia löytää asialle suht loogisen selityksen.

Yhden käden punnerruksesta sen verran, että koska kehon painopiste on jossain keskivartalon kohdilla, niin vastus vipuvaikutuksesta johtuen on vähemmän kuin koko kehon paino. Tästä syystä se Rockyn esittäjäkin pystyi tekemään yhden käden punnerruksia tuosta vain kymmeniä. En muuten suosittele painaville henkilöille kyseistä liikettä treeniohjelmaan, kun mulla itselläni on olkapään seudulta tuon vuoksi revähtänyt lihas, mistä toipumisessa kesti melko kauan aikaa. En itsekään liikettä treenaile mutta silloin tällöin kokeilen varovasti, miten se onnistu. Varuiksi vähintään yhtä leveällä haara-asennolla kuin Rocky-leffoissa.
Pitää olla ihan superapina, että käyttää ihmisestä se-pronominia.
Vastaa Viestiin