Käytä jatkossa sitä kirjoitusohjelmaa ja viestipohjaksi tekoälyä. Ilmeisesti nyt taas kokeilit kirjoittaa itse. Lopputuloksena täysin ryssän kirjoittama suamea ei voi tallentaa -viesti. Olet todella surkea "trolli".Ross Sullivan kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 12:12 pmSinä ainakin vaikutat itkevän. On se kyllä ihan älyttömän hauskaa, että Incel-Muikkunen luulen sinun olevan lääkäri.RL11/6 kirjoitti: La Helmi 08, 2025 9:16 pmMiten vittu voi olla noin kouluja käymätön ja työtön sekä tyhmä multinikkeilijäponihomo? Olet täysin sirkukseen kuuluva vajaamielinen friikki, jolle kaikki nauraa.
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Millä tavoin kyseessä oli "suamea ei voi tallentaa -viesti"?RL11/6 kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 5:45 pmKäytä jatkossa sitä kirjoitusohjelmaa ja viestipohjaksi tekoälyä. Ilmeisesti nyt taas kokeilit kirjoittaa itse. Lopputuloksena täysin ryssän kirjoittama suamea ei voi tallentaa -viesti. Olet todella surkea "trolli".Ross Sullivan kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 12:12 pmSinä ainakin vaikutat itkevän. On se kyllä ihan älyttömän hauskaa, että Incel-Muikkunen luulen sinun olevan lääkäri.RL11/6 kirjoitti: La Helmi 08, 2025 9:16 pm
Miten vittu voi olla noin kouluja käymätön ja työtön sekä tyhmä multinikkeilijäponihomo? Olet täysin sirkukseen kuuluva vajaamielinen friikki, jolle kaikki nauraa.
Mitä te dorkat dorkailette?
Lue apukoulutasoinen äärimmäisen kehitysvamnainen viestisi uudelleen.Ross Sullivan kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 6:11 pmMillä tavoin kyseessä oli "suamea ei voi tallentaa -viesti"?RL11/6 kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 5:45 pmKäytä jatkossa sitä kirjoitusohjelmaa ja viestipohjaksi tekoälyä. Ilmeisesti nyt taas kokeilit kirjoittaa itse. Lopputuloksena täysin ryssän kirjoittama suamea ei voi tallentaa -viesti. Olet todella surkea "trolli".Ross Sullivan kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 12:12 pm
Sinä ainakin vaikutat itkevän. On se kyllä ihan älyttömän hauskaa, että Incel-Muikkunen luulen sinun olevan lääkäri.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Ross Sullivan
Et siis osaa perustella väitteitäsi tälläkään kertaa.RL11/6 kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 7:14 pmLue apukoulutasoinen äärimmäisen kehitysvamnainen viestisi uudelleen.Ross Sullivan kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 6:11 pmMillä tavoin kyseessä oli "suamea ei voi tallentaa -viesti"?RL11/6 kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 5:45 pm
Käytä jatkossa sitä kirjoitusohjelmaa ja viestipohjaksi tekoälyä. Ilmeisesti nyt taas kokeilit kirjoittaa itse. Lopputuloksena täysin ryssän kirjoittama suamea ei voi tallentaa -viesti. Olet todella surkea "trolli".
- Ross Sullivan
RL11/6 kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 7:28 pmJari Tervon ulkonäkösi ja tämän separin 60-luvun tyylisuuntaa edustavat mumminsa alusvaatteet tekee teidän tanssinäytöksestä sellaisen, että Jorma Uotinenkin taputtaisi käsiänsä yhteen.
Ross Sullivan kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 7:40 pmRL11/6 kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 7:28 pmJari Tervon ulkonäkösi ja tämän separin 60-luvun tyylisuuntaa edustavat mumminsa alusvaatteet tekee teidän tanssinäytöksestä sellaisen, että Jorma Uotinenkin taputtaisi käsiänsä yhteen.
Ross Sullivan kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 12:12 pm On se kyllä ihan älyttömän hauskaa, että Incel-Muikkunen luulen sinun olevan lääkäri.
Kyllä se kivi nyt hiertää siellä kengässä pitkään, voi reppanaa
-
JasseHames
- Perry Mason
DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= "Ross Sullivan"/Korpisoturi) sattumalta unohti kysyä tekoälyltään nimenomaan esittämäni kysymykset:Ross Sullivan kirjoitti: To Helmi 20, 2025 6:59 pmEn muuten itsekään enää tästä jankkaa, koska tiedän kuvan olevan aito, mutta loppukaneettinani:JasseHames kirjoitti: Ke Helmi 19, 2025 11:07 pmQuorthon, miksi et pysty vastaamaan yo. kysymyksiin?
Kysyin tekoälyltä (4.0) mielipidettä kuvasta.
"En voi tehdä tarkkaa teknistä analyysiä kuvasta, mutta voin antaa yleisiä huomioita sen perusteella, mitä näen.
Kuva vaikuttaa luonnolliselta, sillä valaistus, varjot ja ympäristö näyttävät yhtenäisiltä. Hautakivet, ruoho ja puut ovat selkeitä ja sopusoinnussa toistensa kanssa. Kuvassa olevien ihmisten asennot ja ilmeet näyttävät myös luonnollisilta, eikä selkeitä vääristymiä tai manipulaation merkkejä ole ilmeisiä."
Ja tuossa vielä lisää renderöintiin viittaavia yksityiskohtia ko. kuvasta:JasseHames kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 11:47 pm Quorthon, voisitko selittää, miksi postaamasi kuva Rytkösen haudalta on kooltaan 3000x3000 pikseliä eli neliönä hyvin tyypillinen teköälyä hyödyntäville kuvamanipulaatio-ohjelmille mutta epätyypillinen älypuhelinten kameroille? Miksi olet muuntanut kuvan PNG-formaattiin, vaikka JPEG-formaatti on älypuhelimille pakattuna ja metatietoja sisältävänä tyypillisempi formaatti? Miksi kuvassa näkyy lähitarkastelussa vaaka ja pystysuunnassa säännöllisiä häiriötä, mikä on tyypillistä renderöinnille mutta epätyypillistä aidoille kuville?
- Liitteet
-
- quorthon2.png (16.39 KiB) Katsottu 1185 kertaa
-
- quorthon1.png (19.56 KiB) Katsottu 1185 kertaa
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
^Niin olin paikalla, kun toi kuva on otettu sillon 5.10. Kirkkonummella, sillä hautausmaalla, jossa Rytkösten hauta sijaitsee.
Oliko muuta?
Ei sillä, kyllähän toi psykoosia lähentelevä foliohattuilu naurattaakin.
Oliko muuta?
Eih bennek, eih blavek
-
JasseHames
- Perry Mason
Naurattaa, ettet enää edes yritä selittää, miksi kenkäsi näyttävät kuvassa kuin jalkojen päälle liimatuilta. Lisäksi kengät ovat niin levällään, ettet pystyisi kävelemään niillä pitämättä niitä käsillä kiinni. Kiinnostaisi huvin vuoksi kuulla selitys sillekin.Kosti kirjoitti: La Helmi 22, 2025 11:46 pm ^Niin olin paikalla, kun toi kuva on otettu sillon 5.10. Kirkkonummella, sillä hautausmaalla, jossa Rytkösten hauta sijaitsee.
Oliko muuta?
Toistetaan taas tämäkin havainto: "Quorthonin" rotsin toiselta puolelta puuttuu vetoketju, toisella puolella sellainen taas löytyy! Sekin on tyypillistä "tekoälylle", kun eihän se oikeasti hahmota vetoketjuobjektia vastinkappaleineen.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
Hassu-Jaana osaa olla hauska!JasseHames kirjoitti: La Helmi 22, 2025 11:27 pmDID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= "Ross Sullivan"/Korpisoturi) sattumalta unohti kysyä tekoälyltään nimenomaan esittämäni kysymykset:Ross Sullivan kirjoitti: To Helmi 20, 2025 6:59 pmEn muuten itsekään enää tästä jankkaa, koska tiedän kuvan olevan aito, mutta loppukaneettinani:JasseHames kirjoitti: Ke Helmi 19, 2025 11:07 pm
Quorthon, miksi et pysty vastaamaan yo. kysymyksiin?
"En voi tehdä tarkkaa teknistä analyysiä kuvasta, mutta voin antaa yleisiä huomioita sen perusteella, mitä näen.
Kuva vaikuttaa luonnolliselta, sillä valaistus, varjot ja ympäristö näyttävät yhtenäisiltä. Hautakivet, ruoho ja puut ovat selkeitä ja sopusoinnussa toistensa kanssa. Kuvassa olevien ihmisten asennot ja ilmeet näyttävät myös luonnollisilta, eikä selkeitä vääristymiä tai manipulaation merkkejä ole ilmeisiä."
Ja tuossa vielä lisää renderöintiin viittaavia yksityiskohtia ko. kuvasta:JasseHames kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 11:47 pm Quorthon, voisitko selittää, miksi postaamasi kuva Rytkösen haudalta on kooltaan 3000x3000 pikseliä eli neliönä hyvin tyypillinen teköälyä hyödyntäville kuvamanipulaatio-ohjelmille mutta epätyypillinen älypuhelinten kameroille? Miksi olet muuntanut kuvan PNG-formaattiin, vaikka JPEG-formaatti on älypuhelimille pakattuna ja metatietoja sisältävänä tyypillisempi formaatti? Miksi kuvassa näkyy lähitarkastelussa vaaka ja pystysuunnassa säännöllisiä häiriötä, mikä on tyypillistä renderöinnille mutta epätyypillistä aidoille kuville?
Mielestäni PNG-formaatti tai 3000×3000 ei ole lähtökohtaisesti mikään peruste sille, että kuva olisi tekoälyllä luotu. Renderöintiä on jo (implisiittisesti) kysytty.
Koska olen avulias ja yhteistyökykyinen, niin voidaan jatkaa tätäkin keskustelua jos haluat. Mikä siis on ihan tarkasti ja täsmällisesti kysymys, jonka haluat minun esittävän?
-
JasseHames
- Perry Mason
Minä en tarvitse sinun "tekoälyltäsi" mitään vastauksia, koska eihän "Quorthon"-sivupersoonasi "tekoäly" osannut tehdä edes vetoketjulle vastinkappaletta! Kun nimitän sinua DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukiksi, niin se vajukki-attribuutti on erityisen hyvin perusteltu.Ross Sullivan kirjoitti: Su Helmi 23, 2025 12:21 amHassu-Jaana osaa olla hauska!JasseHames kirjoitti: La Helmi 22, 2025 11:27 pmDID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= "Ross Sullivan"/Korpisoturi) sattumalta unohti kysyä tekoälyltään nimenomaan esittämäni kysymykset:Ross Sullivan kirjoitti: To Helmi 20, 2025 6:59 pm
En muuten itsekään enää tästä jankkaa, koska tiedän kuvan olevan aito, mutta loppukaneettinani:
Mielestäni PNG-formaatti tai 3000×3000 ei ole lähtökohtaisesti mikään peruste sille, että kuva olisi tekoälyllä luotu. Renderöintiä on jo (implisiittisesti) kysytty.
Koska olen avulias ja yhteistyökykyinen, niin voidaan jatkaa tätäkin keskustelua jos haluat. Mikä siis on ihan tarkasti ja täsmällisesti kysymys, jonka haluat minun esittävän?
Buahahahahahaa!!!
- Liitteet
-
- quorthon3.png (108.83 KiB) Katsottu 1156 kertaa
- Ross Sullivan
Ilmeisesti Hassu-Jaanan isi ja äippä ovat matkoilla, koska HJ riehuu jälleen isin läppärillä.JasseHames kirjoitti: Su Helmi 23, 2025 12:40 amMinä en tarvitse sinun "tekoälyltäsi" mitään vastauksia, koska eihän "Quorthon"-sivupersoonasi "tekoäly" osannut tehdä edes vetoketjulle vastinkappaletta! Kun nimitän sinua DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukiksi, niin se vajukki-attribuutti on erityisen hyvin perusteltu.Ross Sullivan kirjoitti: Su Helmi 23, 2025 12:21 amHassu-Jaana osaa olla hauska!JasseHames kirjoitti: La Helmi 22, 2025 11:27 pm
DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= "Ross Sullivan"/Korpisoturi) sattumalta unohti kysyä tekoälyltään nimenomaan esittämäni kysymykset:
Ja tuossa vielä lisää renderöintiin viittaavia yksityiskohtia ko. kuvasta:
Buahahahahahaa!!!
Arvasinkin vähän, että kysymykseeni oli liian vaikea. Tekoäly ei ole minun, vaikka siitä maksan.
^ jasselle: Niin et varmaan ole paljon nahkarotseja käyttänyt. Tossahan se vastinkappale on selkeesti ton toisen takinliepeen takana pöljä.
Eih bennek, eih blavek
-
JasseHames
- Perry Mason
Buahahahahaa!!! Tietenkin se käy, kun uuden henkilön generoiminen tai aidon ja viattoman henkilön naaman käyttäminen hänen tietämättään tekoälymanipulaatiossa on huomattavasti problemaattisempaa.Kosti kirjoitti: Su Helmi 23, 2025 12:42 amTämä käy. Quorthonin kanssa otamma ainakin jonkun kuvan niin, että sinä et näy kuvassa.Ross Sullivan kirjoitti: Su Helmi 23, 2025 12:39 am Tosin minä en suostu siihen, että otetaan kuvia.
Olisi tosi mukava nähdä sinut kumminkin, Ross.