Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: Ma Helmi 24, 2025 12:55 am
Ross Sullivan kirjoitti: Su Helmi 23, 2025 4:31 pm ^Tuus ny Hassu-Jaana itte selittää!

Olenko minä vajukki/Kurttu todellinen tekoälymestari, joka onnistuu täydellisesti kuvamanipulaatiossa? Vai onko kuva aito?
Buahahahahaa!!! ChatGPT ja muut vastaavat yleisesti käytetyt "tekoälyt" perustuvat laajojen kielimallien soveltamiseen. Niillä ei ole tosiasiassa mitään kykyä analysoida kuvia! Tuo todistaa ainoastaan, että sinä DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki käytät aktiivisesti ChatGPT:tä tai muuta vastaavaa, kun oma äly ei riitä näköjään yhtään mihinkään, ei edes keskustelemiseen tavallisella (ei-tieteellinen) keskustelufoorumilla. Ketään muuta et tuolla suuruusharhaisella ja siis umpimielisairaalla paskallasi huijaa kuin korkeintaan itseäsi.

Laitetaan vielä liitteeksi aivan selvästi epäaitoja yksityiskohtia kuvasta. "Quorthon"-sivupersoonan silmien välissä on "vähän" jotain erikoista. Ja siinähän alempana näkyy samalla tavalla hyvin erikoisia häiriöitä vaakatasossa. Täysin kiistattomia merkkejä renderöinnistä, minkä vuoksi "Quorthon"-sivupersoona ei enää edes yritä selittää niitä.

Kuva
Buahahahahaa!

En enää usko Hassu-Jaanan olevan it-alalla. Ei HJ höpöttäisi tekoälyn perustuvan ensisijaisesti kielimalliin, jos hän siitä jotain ymmärtäisi. Hassu-Jaanan väite on samaa tasoa kuin väittäisi, että ihmisen analysointitaito perustuu suuhun ja sormiin. Allekirjoitusmateriaalia se on ihan ehdottomasti, mutta kyllä nykyinen on vielä hauskempi.

Tekoälyn kehittyneinkään versio ei tietystikään voi asiaa täysin selvittää, mutta se on analyysissa sata kertaa ihmistä luotettavampi.

Olenko minä vajukki/Kurttu todellinen tekoälymestari, joka onnistuu täydellisesti kuvamanipulaatiossa? Vai onko kuva aito?
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: Ma Helmi 24, 2025 1:00 am
JasseHames kirjoitti: Su Helmi 23, 2025 12:47 am
Kosti kirjoitti: Su Helmi 23, 2025 12:42 am

Tämä käy. Quorthonin kanssa otamma ainakin jonkun kuvan niin, että sinä et näy kuvassa.
Olisi tosi mukava nähdä sinut kumminkin, Ross.
Buahahahahaa!!! Tietenkin se käy, kun uuden henkilön generoiminen tai aidon ja viattoman henkilön naaman käyttäminen hänen tietämättään tekoälymanipulaatiossa on huomattavasti problemaattisempaa.
Entäs jos joku Ylilauta-jonne käy asentamassa aikaisemmin sinne jonkun pienen nettikameran, joka paljastaa DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin henkilöllisyyden?! No niin, kun tapahtuma on vain tämän hyvin vakavasti mielisairaan yksilön omassa päässä eikä missään muualla, niin sivupersoonahörhö ei pelkää tällaista sitten yhtään, vaikka muuten muka varjelee yksityisyyttään. Buahahahahaa!!!
"Entäs jos joku Ylilauta-jonne käy asentamassa aikaisemmin sinne jonkun pienen nettikameran, joka paljastaa DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin henkilöllisyyden?!"

Tämä on todella aiheellinen pelko! Olen melko varma, että myös Supo lähettää paikalle peitehenkilöitä!
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Voi muuten olla kohtuullisen vaikeaa asentaa johonkin baarin jotain salaa kuvaaottavaa kameraa. :lol:

Ei tietysti pitäisi vastata hassejassen hourailuihin mitään, nehän pelkkää baittailua ja tahallista perseilyä.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Ross Sullivan

Kosti kirjoitti: Ma Helmi 24, 2025 6:26 pm Voi muuten olla kohtuullisen vaikeaa asentaa johonkin baarin jotain salaa kuvaaottavaa kameraa. :lol:

Ei tietysti pitäisi vastata hassejassen hourailuihin mitään, nehän pelkkää baittailua ja tahallista perseilyä.
Tarjoilija tenttaa Bodom-näkemyksiä hienovaraisesti. Viereisessä pöydässä Hassu-Jaanan palkkaama henkilö kuuntelee ja itsekin tenttaa Kirkkonummen kolmoissurmasta ja Bodomista. Jos mitään muuta keinoa ei ole kyseenalaistaa, niin siinä tapauksessa vajukki-hinttari-psyko-didi on palkannut näyttelijäarmadan, joka ainoastaan esiintyy Kurttuna, Kostina ja Rossina.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Helmi 24, 2025 7:31 pm Jos mitään muuta keinoa ei ole kyseenalaistaa, niin siinä tapauksessa vajukki-hinttari-psyko-didi on palkannut näyttelijäarmadan, joka ainoastaan esiintyy Kurttuna, Kostina ja Rossina.
Täähän on just se kortti, minkä hassejasse vetää jahka Quorthonin kanssa lätkästään kuva tosta tapaamisesta (sinä siis et ole siinä kuvassa, mutta muita voi minun ja Quorthonin lisäksi olla). Ja tietysti tekoälyllä manipuloitu kuva vielä päälle. :lol:
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Tulin tänne käkättämään koska myllytin jälleen kerran Damfinin vaikka tämän nähtyään kyllä keksii itselleen hyvän syyn olla siinä uskossa, ettei Yleen ole siinä tapauksessa luottamista. Kaikki tarinat väärinpäin tiskiin ja sitä rataa. Ainiin, sanoipa tuo minun olleen melkein oikeassa. Kovaa puhetta tyypiltä, joka on lähes poikkeuksetta väärässä. Valitettavasti näin on näreet. Adjö.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Even Steven kirjoitti: Ke Helmi 26, 2025 1:38 pm Tulin tänne käkättämään koska myllytin jälleen kerran Damfinin
Avaa nyt edes hieman että millä tavalla sinä myllytit minut, niin saadaan muutkin nauraa? :lol:
Onko joku sossun Pena-setä ollut sinulle tyly, vai miksi sinä minutkin Penaksi profiloit...?
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

damfin kirjoitti: Ke Helmi 26, 2025 1:49 pm
Even Steven kirjoitti: Ke Helmi 26, 2025 1:38 pm Tulin tänne käkättämään koska myllytin jälleen kerran Damfinin
Avaa nyt edes hieman että millä tavalla sinä myllytit minut, niin saadaan muutkin nauraa? :lol:
Onko joku sossun Pena-setä ollut sinulle tyly, vai miksi sinä minutkin Penaksi profiloit...?
Sehän alkoi kauan sitten.. Jussi.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Nimestään huolimatta tää ei ole kovin hauska ketju.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
MrEhtivä

Viesti Kirjoittaja MrEhtivä »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Helmi 26, 2025 5:28 pm Nimestään huolimatta tää ei ole kovin hauska ketju.
Nyt on.. :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Verinuolen yhden miehen ristiretki Pohjanmaan poliisia vastaan on tragikomediaa parhaimmillaan. Luulisi, että esimerkiksi niistä kahdesta lillukanvarresta mihin tämä yksi sankari näköjään edelleen takertuu Tarmo Rapon ketjussa, ei olisi enää muistoakaan jäljellä niin raivokkaan ja pitkäkestoisen pilkunnussinnan jäljiltä. Kannattaisiko vaikka terapeutille käydä juttelemassa niin ilmiselvästä traumasta?

"Aivan, aivan. Onko Pohjanmaan poliisi nyt tässä huoneessa meidän kanssamme?"
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Buahahahahaa!!! "Minusta ei saa ottaa kuvaa tapahtumasta, jonka ajankohtaa ja paikkaa rummutamme ennakolta käsin, jaloin, puupäin ja pippelein! Varmasti kuitenkin olen tulossa paikalle, mutta henkilöllisyyttäni ei pysty selvittämään mitenkään! Joko uskotte, että kaikista Murha.infon käyttäjistä minulla on isoin palkka?!"
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: To Helmi 27, 2025 11:53 pm Buahahahahaa!!! "Minusta ei saa ottaa kuvaa tapahtumasta, jonka ajankohtaa ja paikkaa rummutamme ennakolta käsin, jaloin, puupäin ja pippelein! Varmasti kuitenkin olen tulossa paikalle, mutta henkilöllisyyttäni ei pysty selvittämään mitenkään! Joko uskotte, että kaikista Murha.infon käyttäjistä minulla on isoin palkka?!"
Buahahhaa!

Ensin Hassu-Jaana kertoo, että "kukaan ei ole niin hullu, että kertoo henkilöllisyyden Munfossa", mutta sitten hän onkin sitä mieltä, että live-tapaamisessa pitäisi kertoa henkilöllisyys (ja ilmeisesti sotu?) sekä esittää verotiedot (5 vuodelta?).

En suosittele kenellekään henkilöllisyyden paljastamista Minfossa. Tosin en minä ole sitä estelemässäkään. Ei mielestäni voi olla niin, että Live-tapaamiseen liittyy valokuvavelvollisuus.

Sinua selvästi kiinnostaa tapaamisemme. Miksi et siis itse tule paikan päälle sen sijaan, että esität yhä kasvavia vaateita muille?
Ross Sullivan

Hassu-Jaana on kyllä osuva nimi JasseHamekselle. Minfon hörhöistä hän on (tahattomasti) hauskin.

Hän on samanaikaisesti:

- Vaatimassa muiden osallistumista live-tapaamisiin, mutta ei itse osallistu yhteenkään

- Vaatimassa valokuvia todisteiksi tapaamisesta, mutta väittää valokuvan olevan tekoälyn tuottama, vaikka tekoälyn mukaan näin ei ole. HJ:n perusteena on toisaalta liian tarkka kuva, mutta toisaalta liika epätarkkuus, koska kuvassa on tietysti jonkin verran rakeisuutta (silloin kun se on otettu tavanomaisella älylaitteella)
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki nussii pilkkua:
Ross Sullivan kirjoitti: La Maalis 01, 2025 10:47 pm
Verinuoli kirjoitti: La Maalis 01, 2025 10:41 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Maalis 01, 2025 10:34 pm

Sinua kuitenkin kiinnosti niin paljon, että vastasit viestiini.
En tiennyt että et ymmärrä lukemaasi.
", että"

En tiennyt! En edelleenkään tiedä!
Tuleeko kenellekään yllätyksenä, että tuo vakavasti mielisairas ja laajoja kielimalleja soveltaviin tekoälyihin rakastunut idiootti haastoi riitaa foorumilla jopa joulun päivinäkin!
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Vastaa Viestiin