Oliko ne ainoat päivät jolloin sinä et paikalla ollessasi ole haastanut täällä riitaa? Sinun antisi tänne on ollut lähinnä toisten vainoharhaisessa nimittelemisessä.JasseHames kirjoitti: La Maalis 01, 2025 11:46 pm Tuleeko kenellekään yllätyksenä, että tuo vakavasti mielisairas ja laajoja kielimalleja soveltaviin tekoälyihin rakastunut idiootti haastoi riitaa foorumilla jopa joulun päivinäkin!
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Kappas, Putinisti activoitui.Rescuer kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 8:22 amOliko ne ainoat päivät jolloin sinä et paikalla ollessasi ole haastanut täällä riitaa? Sinun antisi tänne on ollut lähinnä toisten vainoharhaisessa nimittelemisessä.JasseHames kirjoitti: La Maalis 01, 2025 11:46 pm Tuleeko kenellekään yllätyksenä, että tuo vakavasti mielisairas ja laajoja kielimalleja soveltaviin tekoälyihin rakastunut idiootti haastoi riitaa foorumilla jopa joulun päivinäkin!
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Mitä muuten olet mieltä, että kumpi vittuilun aloitti?JasseHames kirjoitti: La Maalis 01, 2025 11:46 pm DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki nussii pilkkua:
Tuleeko kenellekään yllätyksenä, että tuo vakavasti mielisairas ja laajoja kielimalleja soveltaviin tekoälyihin rakastunut idiootti haastoi riitaa foorumilla jopa joulun päivinäkin!
Oletko muuten ollut yhteenkään päivänä haastamatta riitaa? Roikut Minfossa ymmärtääkseni sen takia, että jauhotukseni on traumatisoinut sinua.
Mitä te dorkat dorkailette?
Sinut on paneroitu ja servattu satoja kertoja, mutta sinä et ole jauhottanut yhtään ketään
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Ross Sullivan
Niin, ehkä Hassu-Jaana on ihan vaan läpällä käyttänyt kymmeniä tunteja selvityksiinsä.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 5:34 pmSinut on paneroitu ja servattu satoja kertoja, mutta sinä et ole jauhottanut yhtään ketään![]()
Sinä olet käyttänyt elämästäsi 18 vuotta minfoon luodessasi näitä nimimerkkejä, joilla "trollaat".Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 5:37 pmNiin, ehkä Hassu-Jaana on ihan vaan läpällä käyttänyt kymmeniä tunteja selvityksiinsä.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 5:34 pmSinut on paneroitu ja servattu satoja kertoja, mutta sinä et ole jauhottanut yhtään ketään![]()
![]()
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Ross Sullivan
En pelkästään trollaa. Sinua toki on helppo trollata.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 6:11 pmSinä olet käyttänyt elämästäsi 18 vuotta minfoon luodessasi näitä nimimerkkejä, joilla "trollaat".Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 5:37 pmNiin, ehkä Hassu-Jaana on ihan vaan läpällä käyttänyt kymmeniä tunteja selvityksiinsä.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 5:34 pm
Sinut on paneroitu ja servattu satoja kertoja, mutta sinä et ole jauhottanut yhtään ketään![]()
![]()
![]()
Kuvittelet trollaavasi, mutta todellisuudessa olet vain yksinäinen mulkero, jolle "trollaaminen" on koko elämänsisältö ja tämän tajuaa aivan jokainen täällä. Olet pahasti mieleltäsi sairas, jopa siinä määrin ettet sitä itse ymmärrä.Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 6:16 pmEn pelkästään trollaa. Sinua toki on helppo trollata.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 6:11 pmSinä olet käyttänyt elämästäsi 18 vuotta minfoon luodessasi näitä nimimerkkejä, joilla "trollaat".Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 5:37 pm
Niin, ehkä Hassu-Jaana on ihan vaan läpällä käyttänyt kymmeniä tunteja selvityksiinsä.
![]()
![]()
- Ross Sullivan
Minusta taas vaikuttaa siltä, että sinun ja parin muun mielisairaan hörhön lisäksi kukaan muu ei ole sitä mieltä, että minulle Minfo on koko elämä tai, että minulla olisi kymmeniä multinikkejä.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 7:41 pmKuvittelet trollaavasi, mutta todellisuudessa olet vain yksinäinen mulkero, jolle "trollaaminen" on koko elämänsisältö ja tämän tajuaa aivan jokainen täällä. Olet pahasti mieleltäsi sairas, jopa siinä määrin ettet sitä itse ymmärrä.Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 6:16 pmEn pelkästään trollaa. Sinua toki on helppo trollata.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 6:11 pm
Sinä olet käyttänyt elämästäsi 18 vuotta minfoon luodessasi näitä nimimerkkejä, joilla "trollaat".![]()
Kuvittelet esiintyväsi jonain auktoriteettina, mutta et pysty kirjoittamaan edes yhtä viestiä ilman kielioppivirhettä.
", ja tämän"
Projisoit oman yksinäisyytesi ja kuvittelet kaikkien minfolaisten olevan kaltaisiasi pelkureita.
Kappas, ruplapalkalla kirjoittava Jani TA taas kirjoitusvirheineen nimittelee muita putinisteiksi.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Sinä pelkäät minua ja koet minut auktoriteetiksi. Olen murtanut sinut servauksilla niin monta kertaa, että olet pelkkä ihmisraunio.Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:08 pmMinusta taas vaikuttaa siltä, että sinun ja parin muun mielisairaan hörhön lisäksi kukaan muu ei ole sitä mieltä, että minulle Minfo on koko elämä tai, että minulla olisi kymmeniä multinikkejä.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 7:41 pmKuvittelet trollaavasi, mutta todellisuudessa olet vain yksinäinen mulkero, jolle "trollaaminen" on koko elämänsisältö ja tämän tajuaa aivan jokainen täällä. Olet pahasti mieleltäsi sairas, jopa siinä määrin ettet sitä itse ymmärrä.Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 6:16 pm
En pelkästään trollaa. Sinua toki on helppo trollata.
Kuvittelet esiintyväsi jonain auktoriteettina, mutta et pysty kirjoittamaan edes yhtä viestiä ilman kielioppivirhettä.![]()
", ja tämän"
Projisoit oman yksinäisyytesi ja kuvittelet kaikkien minfolaisten olevan kaltaisiasi pelkureita.
RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:26 pm Sinä pelkäät minua ja koet minut auktoriteetiksi. Olen murtanut sinut servauksilla niin monta kertaa, että olet pelkkä ihmisraunio.
No tää kyllä naurattaa.
Rankkaa spinnausta. Eiköhän se ihmisraunio löydy sieltä raija-liisan päästä jo tekstiensäkin perusteella.
Eih bennek, eih blavek
- Ross Sullivan
Koen sinut aivan täysin naurettavaksi nollaksi, jota verorahoillani joudun elättämään. Onneksi olet katkera, ja se tuottaa minulle mielihyvää.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:26 pmSinä pelkäät minua ja koet minut auktoriteetiksi. Olen murtanut sinut servauksilla niin monta kertaa, että olet pelkkä ihmisraunio.Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:08 pmMinusta taas vaikuttaa siltä, että sinun ja parin muun mielisairaan hörhön lisäksi kukaan muu ei ole sitä mieltä, että minulle Minfo on koko elämä tai, että minulla olisi kymmeniä multinikkejä.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 7:41 pm
Kuvittelet trollaavasi, mutta todellisuudessa olet vain yksinäinen mulkero, jolle "trollaaminen" on koko elämänsisältö ja tämän tajuaa aivan jokainen täällä. Olet pahasti mieleltäsi sairas, jopa siinä määrin ettet sitä itse ymmärrä.
Kuvittelet esiintyväsi jonain auktoriteettina, mutta et pysty kirjoittamaan edes yhtä viestiä ilman kielioppivirhettä.![]()
", ja tämän"
Voitko taas vuodattaa katkeruuttasi?
^Katoppas, postattiin samalla timestampilla. Vois olla melko vaikeeta yhden ihmisen tehdä.^^
Eih bennek, eih blavek
Koet ja saat mielihyvää. Huomaatko kuinka mielisairas olet ajatustesi kanssa? Vielä tuo kun laitat toiselta laitteelta "Kostina" valmiiksi näpytellyn "trollauksen" samalla, korostaa hyvin millainen hukkapätkä sinä oikein olet. Olet todellinen surkimus.Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:29 pmKoen sinut aivan täysin naurettavaksi nollaksi, jota verorahoillani joudun elättämään. Onneksi olet katkera, ja se tuottaa minulle mielihyvää.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:26 pmSinä pelkäät minua ja koet minut auktoriteetiksi. Olen murtanut sinut servauksilla niin monta kertaa, että olet pelkkä ihmisraunio.Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:08 pm
Minusta taas vaikuttaa siltä, että sinun ja parin muun mielisairaan hörhön lisäksi kukaan muu ei ole sitä mieltä, että minulle Minfo on koko elämä tai, että minulla olisi kymmeniä multinikkejä.
", ja tämän"
Voitko taas vuodattaa katkeruuttasi?