Onko markja mielestäsi ärsyttävä/huvittava?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Onko markja mielestäsi ärsyttävä/huvittava?

Kyllä
41
69%
Ei
18
31%
 
Ääniä yhteensä: 59

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Loka kirjoitti:

No mutta älä lannistu. Kaisa tulee takaisin kun selvität oman pääsi kuntoon.
Loka, yritin sarkasmia, en tainnut onnistua.
Paskanen tukka
Spider
Olivia Benson
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

markja kirjoitti:
Spider kirjoitti:Bannia ja vieläkin rankempia keinoja saisi käyttää herkemmin.
Sinusta kaikki, jotka ovat kanssasi eri mieltä tai sanovat ilkeästi, pitäisi bännätä. Mikset muuta Pohjois-Koreaan pelle?
Ei vaan off topic -länkyttäjät ja aivottomat juuei -jankuttajat, jotka vievät keskustelua suomi24 -tasoiseksi. Kuinka helvetin lyhyt postauksen pitää olla että jaksaisit lukea sen kokonaan ja ymmärtäisit mitä siinä sanotaan? Omiin muroihisi kusaisit juuri, etkä edes tajunnut sitä. Vai freudilainen lipsahdusko tuo oli.
Lämmin kiitos monipuolisesta luonneanalyysistä, btw. Täytyy laittaa CV:een.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Sanoisin lähinnä säälittävä.

Luulen että ihan kenellä tahansa joka on seurustellut 30 v asti lähinnä pölynimurin kanssa saattaa havaita samanlaisia ongelmia, kuten päässä viiramista, minäkuvan vääristymistä jne.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Sanotaan näin, että olen positiivisesti yllättynyt, että on muitakin, jotka eivät sokeasti tuomitse kaikkea markjan tekstiä paskaksi. Ketsku kuitenkin oli se, joka rupesi laittamaan tänne lautamiehiin topiccia markjasta. Jotenkin tämä on vähän epämiellyttävää nähdä, että lähdetään tälle linjalle, kun rehellisesti markja ja ketsku olisivat voineet selvitellä ihan muutenkin erimielisyyksiään.
Paavo Arhinmäki on äijä!
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Loka kirjoitti:Mitä jos tästä edes päin pidät huolen vaan tuosta marsustas ja annat muiden suhteiden olla.
Ketskulla on suhde siihen marsuun. Se laittaa ilmastointiteippiä marsuparan ympärille ennen "yöpuulle" menoa... En tiedä kumpaa suren enemmän, marsua vai ketskua...no ei vais, marsua, en mä ketskua sure pätkääkään.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Loka kirjoitti:Valitettavasti olen varattuna toisaalle. Harmi!
Mitä helvettiä? Heti pettämässä mua toisen kanssa kun silmä välttää. Nyt on parempi olla soittelematta mulle vähään aikaan. Pidä vaan hauskaa sen toisen kanssa prkl akka...

:wink:
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Markukselta huumoria :!: Olen erittäin positiivisesti yllättynyt.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

rapier kirjoitti: Loka, yritin sarkasmia, en tainnut onnistua.
Onnistui.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

otus kirjoitti:
markja kirjoitti:
Loka kirjoitti:Markuksessa ei ole mitään vikaa. Teissä muissa on.
:oops: Älä aloita taas kultsi...
Oih http://www.youtube.com/watch?v=VHapMnqSeR8
Täh :shock: Lainaat MEIDÄN biisiä toisille :wink:
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

loneliness kirjoitti: Jotenkin tämä on vähän epämiellyttävää nähdä, että lähdetään tälle linjalle, kun rehellisesti markja ja ketsku olisivat voineet selvitellä ihan muutenkin erimielisyyksiään.
Siis mitä? Tämähän on paras tapa selvitellä välejään. Jokainen saa vähän sekoittaa soppaa omalta osaltaan. markja vetää ärsyttävyydellään( ja paljon monella muullakin tavalla ) jengiä puoleensa ja keskustelu käy kuumana.
Uusia puolia paljastuu henkilöistä ja deittipalvelustakin tämä menee.
Kerrassaan hyvä idea tämä ketju :P
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Kylli kirjoitti:Onko tämä ketju mielestäsi täysin turha/hyödyllistäkin hyödyllisempi?

Kyllä/Ei
No mitäs jos et tunkis toisten ketjuihin noine omine galluppeines? Ja jos tää on niin hyödytön ja turha niin ÄLÄ LUE. Se tuli jo selväksi, että sun mielestäsi tämä on hyödytön ja turha joten nyt voinet siirtyä muihin ketjuihin tai vaihtoehtoisesti osallistua ketjun aiheeseen?
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

markja kirjoitti:
Loka kirjoitti:Mitä jos tästä edes päin pidät huolen vaan tuosta marsustas ja annat muiden suhteiden olla.
Ketskulla on suhde siihen marsuun. Se laittaa ilmastointiteippiä marsuparan ympärille ennen "yöpuulle" menoa... En tiedä kumpaa suren enemmän, marsua vai ketskua...no ei vais, marsua, en mä ketskua sure pätkääkään.
Mä en ymmärrä tuota teippijuttua enkä halua ymmärtääkään koska se lienee jotain sairasta :( Tottakai mulla on suhde mun marsuihin. Marsut ja muutkin eläimet on mun rakkaita pikku pulleroita joita hoidan ja, vaalin ja rakastan. Sitten on noita ihmissuhteita kuten oma mies, lapsi ja koko joukko ystäviä. Mistä päästään taas siihen, että vieläkään markja et ole kertonut oletko ainoa lapsi?
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Voi herran jesta, en muuta sano. Mä en missään nimessä haluaisi puuttua tähän sun markus on mun pakkomielle -juttuun, mutta miksi helvetissä sä vaadit toista kertomaan yksityisasioitaan? Se, että sä toitotat täällä sun penikat ja miehet, ei tarkoita että se olisi mitenkään oleellista tällä foorumilla tai edes suotavaa. Mutta jatkakoon Markja tästä -toivottavasti ei hermoile kun hypin varpaille kommentoimalla näihin tarralenkkareitakin typerämpiin kysymyksiin.
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Uutena forumilaisena en voi kun ihmetellä lämpimiä välejä käyttäjien kesken...Tää taitaakin olla totisempaa touhua kuin kuvittelin :shock:
Tosin en olekaan aiemmin ollut kuin yhdellä forumilla,joten vertailupohjani on suppea. Mutta tuotah...hh...hieman ihmettelen... :?
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Loka kirjoitti:^Voi herran jesta, en muuta sano. Mä en missään nimessä haluaisi puuttua tähän sun markus on mun pakkomielle -juttuun, mutta miksi helvetissä sä vaadit toista kertomaan yksityisasioitaan? Se, että sä toitotat täällä sun penikat ja miehet, ei tarkoita että se olisi mitenkään oleellista tällä foorumilla tai edes suotavaa. Mutta jatkakoon Markja tästä -toivottavasti ei hermoile kun hypin varpaille kommentoimalla näihin tarralenkkareitakin typerämpiin kysymyksiin.
Eräästä ketjusta alkanut juttu on tämä. Siksi toisekseen tuo sun asenteesi toisen ihmisen rakkaita lemmikkejä ja rakasta lasta kohtaan on tyly ja tympeä. Et siis ole yhtään sen parempi ihminen kun markjakaan. Ai että te sopisitte toisillenne. Voisitte vaikka hankkia marsun ja teippiä ja tehdä kaneista paistia. Njam.
Vastaa Viestiin