Et suinkaan kuvittele. Missi jostain syystä vihaa Annelin vanhinta lasta eikä osaa kovin hyvin peittää sitä. Kokeeko hän tämän jollain tapaa äitinsä jatkeena?Säfööri kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 3:30 am En tiedä olenko vain herkillä lapsiin liittyvän osuuden suhteen, mutta olen aistivinani välillä voimakastakin Amandaan kohdistuvaa negatiivista kommentointia Missin suunnalta.
Vaikka lapsilta on käytännössä riistetty normaali lapsuus ja nuoruus, niin onneksi nämä ilmeisesti ovat onnistuneet pärjäämään elämässään. Mitä itse pelkään tulevalta oikeudenkäynniltä eniten, on että oikeus tuomitsee lasten aikoinaan samat korvaukset menetettäväksi valtiolle korkoineen. Tämä ei olisi ensimmäinen kerta Suomen oikeuslaitoksen historiassa.Vaikka tilanne olisi mikä, niin näen kaikki neljä lasta uhreina. Heihin ei ole mielestäni kenelläkään oikeutta kohdistaa negatiivista toimintaa. Se ei ole mielestäni väärin, että sanoo nuorempien lasten valehdelleen, koska he ovat itse tulleet julkisuuteen uusilla lausunnoillaan. Pitkäaikaisissa kontakteissa olleet laitosten työntekijät ovat antaneet Amandasta hyvin positiivisia lausuntoja. Samoin myös muista lapsista.
Kyllä, lapset ovat olleet joukolle aikuisia pelkkiä välikappaleita saadakseen äitinsä tuomittua "edes jostain". Asia näyttäytyi aikoinaan juuri siltä jo vuonna 2011 ja on vielä ilmeisempää nyt, kun 100% lapsista ovat pystyneet oikeustoimikelpoisina ja vapaina edunvalvojista tuomaan julki sen, mitä oikeasti tapahtui ja mitä ei tapahtunut.
Aikuiset ihmiset ovat tämän tapauksen myrkynkeittäjiä.
Kukka on ollut collateral damage joka on päätynyt seurustelemaan Annelin kanssa väärään aikaan.