Välillä valitat siitä, että haukun ryssiä ja välillä taas, että olen ryssä. Välillä valitat, että olen liian tarkka kieliopista, ja sitten taas toisinaan valitat, että ei saisi käyttää puhekieltä. Possessiivisuffiksi on ihan ykkösjuttuja Murhainfossa.JasseHames kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:47 pmTunnut olevan kovin irrallaan todellisuudesta, jos siihen tapaamiseen tosiaan osallistui psykopaatti, jonka koko foorumitoiminta perustuu tällaiselle sisällölle:Quorthon kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:36 pm Kuulostaa ihan helvetin realistiselta, että oikeasti toisensa tavanneiden ihmisten kesken aletaan kohdistamaan jotain ivaa johonkin jauhamalla jostain "sosioekonomisista asemista".
Tosin ryssähän ei osaa käyttää suomen kielen possessiivisuffiksia.Ross Sullivan kirjoitti: To Elo 24, 2023 6:38 pm Tekisi mieli esittää arvio sinun sosioekonomisesta asemasta ja koulutustasosta
Nähdäkseni sinulla on paha olla, ja siinä on todellinen syy raivoamiseesi. Et sinä sinä niin nolla voi olla, että jatkuva häviäminen väittelyissä aiheuttaisi pyskoottista raivoa tai, että juttuni menisivät niin pahasti ihon alle. Tosin on se ihan hauskaa, että miellät minut auktoriteetiksesi, mutta en minä ole sitä halunnut.
Teillä on sen verran psykologian taitoja Snuffelin kanssa, että teidän kannattaisi perustaa yhtiö, joka laatisi täysin luotettavia analyyseja ihmisistä kirjoitusten ja kuvien perusteella.