Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:47 pm
Quorthon kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:36 pm Kuulostaa ihan helvetin realistiselta, että oikeasti toisensa tavanneiden ihmisten kesken aletaan kohdistamaan jotain ivaa johonkin jauhamalla jostain "sosioekonomisista asemista".
Tunnut olevan kovin irrallaan todellisuudesta, jos siihen tapaamiseen tosiaan osallistui psykopaatti, jonka koko foorumitoiminta perustuu tällaiselle sisällölle:
Ross Sullivan kirjoitti: To Elo 24, 2023 6:38 pm Tekisi mieli esittää arvio sinun sosioekonomisesta asemasta ja koulutustasosta
Tosin ryssähän ei osaa käyttää suomen kielen possessiivisuffiksia.
Välillä valitat siitä, että haukun ryssiä ja välillä taas, että olen ryssä. Välillä valitat, että olen liian tarkka kieliopista, ja sitten taas toisinaan valitat, että ei saisi käyttää puhekieltä. Possessiivisuffiksi on ihan ykkösjuttuja Murhainfossa.

Nähdäkseni sinulla on paha olla, ja siinä on todellinen syy raivoamiseesi. Et sinä sinä niin nolla voi olla, että jatkuva häviäminen väittelyissä aiheuttaisi pyskoottista raivoa tai, että juttuni menisivät niin pahasti ihon alle. Tosin on se ihan hauskaa, että miellät minut auktoriteetiksesi, mutta en minä ole sitä halunnut.

Teillä on sen verran psykologian taitoja Snuffelin kanssa, että teidän kannattaisi perustaa yhtiö, joka laatisi täysin luotettavia analyyseja ihmisistä kirjoitusten ja kuvien perusteella.
Viimeksi muokannut Ross Sullivan, La Kesä 07, 2025 12:15 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:40 pm
snufkin kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 11:26 pm Tää spede luulee olevansa jotenkin ovela. Tästä huomaa sen toimintatavan jonka itsekkin myöntää eli, että on eri mieltä toisen nimimerkkinsä kanssa, niin sittenhän heidän on pakko olla eri henkilö xD koita olla vielä kovemmin eri mieltä keskenäsi, niin ehkä joskus vakuutat jonkun.

Luulee ilmeisesti kaikkia yhtä yksinkertaisiksi. wouu uskokaa nytten olen heri henkilö, kun olen ton kanssa eri mieltä
Onko GreenDotBluen käyttämän kameran resoluutio sama kuin siinä Ross Sullivanin dödöpönttökuvassa? viewtopic.php?p=1538531#p1538531
Minusta vaikuttaa siltä, että GDB:n kuvat ovat tekoälyllä tuotettuja! Vositko laatia analyysin? Tai jatkaa sitä vanhaa sekoiluasi?
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Se nyt ainakin on varmaa, ettei hassejassella ole kavereita, ei tollasella kaikkia muita DID-hinttari-vajakeiksi haukkuvalla voi olla kavereita.
Luultavasti myös osittain siksi luuhaa jatkuvasti minfossa, vaikka olonsa vain siitä paheneekin. snuffe ja raija-liisa, vahva sama.

Onhan se sinänsä ihan puhdasta komediaa, kun joku random pahvipää koittaa netissä vakuutella itselleen ja muille, että kolme faktisesti eri ihmistä olisivat yksi ja sama henkilö.

Jatka elämäsi kallisarvoisten hetkien hukkaamista tähän, snuffeli.^^
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Kosti kirjoitti: La Kesä 07, 2025 12:19 am Se nyt ainakin on varmaa, ettei hassejassella ole kavereita, ei tollasella kaikkia muita DID-hinttari-vajakeiksi haukkuvalla voi olla kavereita.
Luultavasti myös osittain siksi luuhaa jatkuvasti minfossa, vaikka olonsa vain siitä paheneekin. snuffe ja raija-liisa, vahva sama.
Tämä on varmasti ns. projektiota. Oletkohan luuhannut m-infossa itsesi siihen sosioekonomiseen asemaan, jota psykopaattikaverisi Ross Sullivan salaa halveksii. Tämän voitte ottaa ylos: halveksimisesta tulee välittömästi julkista, kun Kosti lakkaa olemaan psykopaatille hyödyksi.

DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki, voitko heittää Kostin koulutuksesta ja sosioekonomisesta asemasta myös "veikkaukseksi". No niin, etpä tietenkään voi - vielä. Niin kauan kuin Kosti nuoleskelee persettäsi ja saa sinut tuntemaan foorumin kukkulan kunkuksi, niin et tietenkään tee sitä.

Kosti voi huvikseen profiilien kautta katsella, kumpi (minä vai DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki) on viime aikoina kirjoitellut enemmän foorumille. Onkohan DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki kirjoittanut n. 5-10 kertaa enemmän.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan

Jasse on kertonut, että hän imuttelee varattuja naisia ravintoloissa heidän aviomiestensä katsellessa vierestä. Tosin ilmeisesti vain silloin, kun naiset ovat ylempää keskiluokkaa "ja siitä eteenpäin".

viewtopic.php?t=43374&start=150

"Voin aivan puhtaalla omalla tunnolla vastata, että olen ollut intiimeissä kanssakäymisissä ns. ylempään keskiluokkaan ja siitä eteenpäin kuuluvien naimissa olevien naisten kanssa."

Jos kieliopista haluaisi nillittää, niin virkehän on kömpelö ja kuin suoraan kielenkäännösohjelmasta. Tosin suosittelen, että Jasse imuttelisi enemmän, niin ehkä sitten olokin helpottuisi?
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Minfoosi on mielisairaus, joka muun muussa ilmenee pakonomaisena tarpeena "trollata" useilla eri nimimerkeillä ikään kuin työnä, joka ei palkitse muunlailla, kuin jatkuvien psykologisten sairaalajaksojen pitkittymisinä.

Suoranainen merkkihahmo minfoosille (sairauskoodiluokkaan kuulumaton psykoosipiirteinen nettimielisairaus) on rappioalkoholistin alapuolella yhteiskunnan luomassa sosiaaliluokituksessa oleva pitkäaikaispotilaani "Ross "Rosita" Sullivan". Useilla kymmenillä eri nimimerkeillään, joilla totaalisurkimuksena kehuu vielä itseään. Kaikesta surkeudestaan huolimatta hän kehottaa kanssakeskustelijoita itsemurhaan, mikä on jo omanlaisensa sairauskertomus itsessään.

Minfoosista pidän luennon myöhempänä. Trollilogian amanuenssini JasseHames tulkitsee luennolla tätä minfoosista kärsivää "Rosita" -did-hinttaria minun luentoavustajana ja tulevana asiantuntijana, minun siirtyessä pikkuhiljaa eläkkeelle murha.infosta.

RL11/6
Murha.infon mielisairaanhoidon vastaava ylilääkäri
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 07, 2025 1:04 am Jasse on kertonut, että hän imuttelee varattuja naisia ravintoloissa heidän aviomiestensä katsellessa vierestä. Tosin ilmeisesti vain silloin, kun naiset ovat ylempää keskiluokkaa "ja siitä eteenpäin".

viewtopic.php?t=43374&start=150

"Voin aivan puhtaalla omalla tunnolla vastata, että olen ollut intiimeissä kanssakäymisissä ns. ylempään keskiluokkaan ja siitä eteenpäin kuuluvien naimissa olevien naisten kanssa."

Jos kieliopista haluaisi nillittää, niin virkehän on kömpelö ja kuin suoraan kielenkäännösohjelmasta. Tosin suosittelen, että Jasse imuttelisi enemmän, niin ehkä sitten olokin helpottuisi?
"Voin aivan puhtaalla omalla tunnolla vastata" on aina hyvä aloitus viestiin kuin viestiin. :mrgreen:
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Kesä 07, 2025 4:41 am Minfoosi on mielisairaus, joka muun muussa ilmenee pakonomaisena tarpeena "trollata" useilla eri nimimerkeillä ikään kuin työnä, joka ei palkitse muunlailla, kuin jatkuvien psykologisten sairaalajaksojen pitkittymisinä.

Suoranainen merkkihahmo minfoosille (sairauskoodiluokkaan kuulumaton psykoosipiirteinen nettimielisairaus) on rappioalkoholistin alapuolella yhteiskunnan luomassa sosiaaliluokituksessa oleva pitkäaikaispotilaani "Ross "Rosita" Sullivan". Useilla kymmenillä eri nimimerkeillään, joilla totaalisurkimuksena kehuu vielä itseään. Kaikesta surkeudestaan huolimatta hän kehottaa kanssakeskustelijoita itsemurhaan, mikä on jo omanlaisensa sairauskertomus itsessään.

Minfoosista pidän luennon myöhempänä. Trollilogian amanuenssini JasseHames tulkitsee luennolla tätä minfoosista kärsivää "Rosita" -did-hinttaria minun luentoavustajana ja tulevana asiantuntijana, minun siirtyessä pikkuhiljaa eläkkeelle murha.infosta.

RL11/6
Murha.infon mielisairaanhoidon vastaava ylilääkäri
Faniremmini alkaakin olla kasassa! Hieno homma! Enää puuttuu LexVeritas anaalijuttuineen ja poliisilla uhkailuineen.

Raija-Liisa on joa Jasseriakin surkaampi hahmo. 50-60 -vuotias syrjäytynyt äijä, joka ainoa päätyö elämässään on trollata Minfossa. Mielestäni siinä on saavutettu eräänlainen surkeuden maksimi.
JasseHames
Perry Mason

JasseHames kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 10:11 pm Korjaan tätä. En ole kovin hyvin tietoinen kaikista Torin ominaisuuksista. Taitaakin toimia jokseenkin linkeistä ilmenevällä tavalla eikä tarvitse edes nähdä mitään vaivaa eri exit-nodejen listaamiseen asetustiedostossa:

https://tor.stackexchange.com/questions ... ry-or-node

https://www.optimizationcore.com/securi ... ific-node/

Idea kuitenkin täsmälleen kuten aiemmassa viestissäni eli se, että on kovin helppo rajata sopivat exit-nodet tietyille nimimerkeille, jolloin eri nimimerkit eivät vahingossakaan näytä käyttävän foorumin palvelimella samoja IP-osoitteita.

Halvat on huvit DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukilla.
Kävikö DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin Lionel Hutz -nimimerkille
https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=44359 kirjoitti:
Nimimerkki Lionel Hutz todettiin tuplanikiksi ja tuomittiin teloitettavaksi.

Tuomio pantiin käytäntöön välittömästi.
torrc-asetustiedoston kanssa tällä tavalla:

# Ross Sullivan
# ExitNodes {de} StrictNodes 1

# Lionel Hutz
ExitNodes {de} StrictNodes 1

# Korpisoturi
# ExitNodes {es} StrictNodes 1

Sitten Tor on valinnut sekä Ross Sullivanin ja Lionel Hutzin käyttöön lyhyen ajan sisällä Saksan nopeimman silloisen exit-noden, jolloin kummatkin nimimerkit kirjautuivat foorumille samalla IP-osoitteella.

En oikein tiedä, mitä kaikkea pitäisi sanoa siitä, että joku yrittää leikkiä foorumilla kukkulan kunkkua raivokkaalla multinikkaamisella ja ChatGPT:llä.

Ylläpito blokannut Ripulisoturin käyttämät IP-numerot?
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan

Sitä mieltä olen ehdottomasti, että tekoälyä pitäisi laajemmin hyödyntää teorioiden testaamisessa. Ehkä Espoon käräjäoikeudellekin olisi käyttöä tekoälylle.

Vaikka Hassu-Jaana raivokkaasti muuta väittää, niin käsittääkseni ylläpito ei lainkaan seuraa käyttäjien IP-osoitteita. Korjatkoon ylläpito, jos olen väärässä. Hassu-Jaana siis väittää olevansa IT-alalla, mutta ei ymmärrä sitä, että multinikkaamiseen ei Minfossa torria edes tarvita. :D

Jotenkin vähän masentavaa, että oletettavasti aikuisella ihmisellä ei taida olla muuta tekemistä kuin kytätä kirjautumistietoja, laatia tilastoja, analysoida kuvia, hallusinoida teknisestikin virheellisiä tor-väitteitä ja jauhaa skebukkaa (kaikkea tätä vielä surkeasti) Kymmenien tuntien työ ei ole johtanut yhtään mihinkään.

Ymmärtääkseni Lionel Hutz todettiin Hank Voightin tai Sikakoiran multinikiksi. Ylläpito oikaiskoon, jos käsitykseni on väärä. Minua ei asia kiinnosta.
JasseHames
Perry Mason

Kysytään Quorthonilta: jos uskot DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin (= Ross Sullivan) ja Korpisoturin olevan sama henkilö, niin kenen nimimerkin uskot olleen Lionel Hutz?
Ross Sullivan

Veikkaan, että Quorthon ei ole tietoinen Lionel hutz -nikistä.

Minä taas esittäisin: Nikkini voi poistaa, jos LH olisi todettu minun multinikikseni. Ei siis ole todettu. Sehän ei toki tämän yhden (huume?)höyrypään tahtia hidastane.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

JasseHames kirjoitti: La Kesä 07, 2025 9:42 pm Kysytään Quorthonilta: jos uskot DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin (= Ross Sullivan) ja Korpisoturin olevan sama henkilö, niin kenen nimimerkin uskot olleen Lionel Hutz?
Kiinnostaa ihan vitusti.

Jos tämän paskamyrskyn sai lopetettua kehottamalla sitä jatkumaan, ja jatkumaan kommentoimalla sitä uudestaan, niin loppuuko se nyt taas, jos sanon että ANNA PALAA JASSE!!!!!????
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
JasseHames
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 2:27 pm
JasseHames kirjoitti: La Kesä 07, 2025 9:42 pm Kysytään Quorthonilta: jos uskot DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin (= Ross Sullivan) ja Korpisoturin olevan sama henkilö, niin kenen nimimerkin uskot olleen Lionel Hutz?
Kiinnostaa ihan vitusti.

Jos tämän paskamyrskyn sai lopetettua kehottamalla sitä jatkumaan, ja jatkumaan kommentoimalla sitä uudestaan, niin loppuuko se nyt taas, jos sanon että ANNA PALAA JASSE!!!!!????
Jos tai kun lihaksikas Veikko Rytkönen kiinnostaa sinua enemmän, niin sinun kannattaa varmaankin seurata enemmän Kirkkonummi-ketjua kuin tätä ketjua.

Esittäisin nimimerkille Kosti pari kysymystä:

Jos sinä ja DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= nimimerkki "Ross Sullivan") olette eri mieltä jostakin asiasta ja DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki argumentoi oman kantansa puolesta näin
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 3:56 pm Tosin on minulla ylempi korkeakoulututkinto suoritettuna ja vuonna 2023 tulot yli 100 000 tuhatta euroa.
niin onko tällainen argumentointi mielestäsi validia? Jos mielestäsi on, niin saako se sinut myös muuttamaan oman kantasi asiaan?

Toki isoin jos taitaa olla siinä, oletteko yleensäkään eri henkilö (keskinkertainen älykkyystasonnekin osuu yhteen, mutta normaalijakauman ominaisuudet tuntien se voi olla sattuma). Jos olette eri henkilö, niin mahtaakohan M-info -kaveruutenne sittenkin perustua huomattavan paljon enemmän homoseksuaalisiin tendensseihin ja fantasioihin kuin ideologiseen harmoniaan.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

JasseHames kirjoitti: La Kesä 14, 2025 1:15 pm
Esittäisin nimimerkille Kosti pari kysymystä:
Silleen kyllä ihan yhtä vähän kiinnostaa sun kysymykset kuin Quorthoniakaan.

Mutta joo, mitä oon seurannu, Rossin, ja miksei Korpisoturinkin, argumentointi on kyllä huomattavasti validimpaa kuin nimimerkki JasseHamesin jatkuva DID-hinttarivajakki -haukkuminen sekä fantasiat toisen nimimerkin joutumisesta lapsena isänsä perseraiskaamaksi. Eli olisi JasseHamesilla peiliin katsomisen ja kasvun paikka, mutta tuskin pystyy.

Vielä joitakin aikoja sitten olisi ollut ihan ennenkuulumattoman tökeröä heitellä täällä minfossa noita multinikki-syytöksiä, nythän ne on ihan normi minfon pahimmilta foliohattuilijoilta. Toki voi olla tahallista harhauttamistakin toiveena saada bännit kohteelleen.

Rossin tapasin 8.3. tänä keväänä, eli käsittäisin näinollen olevani eri henkilö. Tuossa tapaamisessa ei JasseHamesia näkynyt vaikka ilmeisesti asuu pääkaupunkiseudulla ( minä tulin kauempaa).

Edit: tosta homostelusta vielä, JasseHames viljelee homostelua joka viestissään, minä en. Että ketäköhän se
homoilu kiinnostaa.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Vastaa Viestiin