Mandela efekti

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Dortmunder
Neuvoja-Jack

Re: Mandela efekti

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

AlsSie kirjoitti: Ti Marras 11, 2025 4:53 am
Dortmunder kirjoitti: Ma Marras 10, 2025 11:20 am No moi vaan AlsSie - muistan sinut kyllä, hieman piti ponnistella kyllä ;) Pidin pitkän tauon tänne kirjoittelussa kun kyllästyin inttämään noiden besserwissereiden (NCP-tyyppien) kanssa foorumilla.

Juu kannattaa tsekata Castanedan ajatuksia tuosta unimaailmasta - se oli intiaaneille jopa todellisempaa kuin muu maailma. Eli muinaiset intiaanit löysivät reitin tästä simulaatiomatriisista jossa olemme vankeina unien kautta. Siihen kannattaisi ehkä panostaa nykyihmistenkin. Samalla se oikeastaan todistaa että elämmä matriisissa ja sitä kautta voisi tuoda vapauden kuten ACP kirjoitti, simulaatio on pakko lopettaa jos "pelihahmot" tajuavat sen olevan simulaatiota - GAME OVER...VAPAUS!
Ymmärrän. Erittäin mielenkiintoista, mitä kirjoitit unimaailmasta ja intiaanien suhtautumisesta siihen.

Acp kirjoitti juuri uuden viestin ketjuun, hyv. mielenkiintoista asiaa.
Täytyy sanoa että olen aina pitänyt sinun postauksista täällä. Suorastaan arvostanut niitä. Kiva että olet vieläkin kestänyt murhainfon "inttäjiä". Itselläni se on ollut - rasistien lisäksi - aika vaikeaa täällä.
Juu, unimaailma on aina kiehtonut minua - joskus tuntuu jopa että elän unien näkemistä varten. Kaikkein parasta on ollut huomata että unet vain
paranevat mitä vanhemmaksi tulee. Oma arvaukseni on että kuoleman jälkeen jatkamme elämää unimaailmassa - tai siirrymme sen kautta toiseen todellisuuteen - ehkä siihen oikeaan, pois tästä simulaatiosta.
Lue ihmeessä Castanedan kirjoja - itse palaan niihin aina uudelleen ja uudelleen. Unet on parasta. Maailma on pahinta - mutta pakko kestää jotta pääsee unista nauttimaan.
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'
AlsSie
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

Dortmunder kirjoitti: Ti Marras 11, 2025 7:56 pm
AlsSie kirjoitti: Ti Marras 11, 2025 4:53 am
Dortmunder kirjoitti: Ma Marras 10, 2025 11:20 am No moi vaan AlsSie - muistan sinut kyllä, hieman piti ponnistella kyllä ;) Pidin pitkän tauon tänne kirjoittelussa kun kyllästyin inttämään noiden besserwissereiden (NCP-tyyppien) kanssa foorumilla.

Juu kannattaa tsekata Castanedan ajatuksia tuosta unimaailmasta - se oli intiaaneille jopa todellisempaa kuin muu maailma. Eli muinaiset intiaanit löysivät reitin tästä simulaatiomatriisista jossa olemme vankeina unien kautta. Siihen kannattaisi ehkä panostaa nykyihmistenkin. Samalla se oikeastaan todistaa että elämmä matriisissa ja sitä kautta voisi tuoda vapauden kuten ACP kirjoitti, simulaatio on pakko lopettaa jos "pelihahmot" tajuavat sen olevan simulaatiota - GAME OVER...VAPAUS!
Ymmärrän. Erittäin mielenkiintoista, mitä kirjoitit unimaailmasta ja intiaanien suhtautumisesta siihen.

Acp kirjoitti juuri uuden viestin ketjuun, hyv. mielenkiintoista asiaa.
Täytyy sanoa että olen aina pitänyt sinun postauksista täällä. Suorastaan arvostanut niitä. Kiva että olet vieläkin kestänyt murhainfon "inttäjiä". Itselläni se on ollut - rasistien lisäksi - aika vaikeaa täällä.
Juu, unimaailma on aina kiehtonut minua - joskus tuntuu jopa että elän unien näkemistä varten. Kaikkein parasta on ollut huomata että unet vain
paranevat mitä vanhemmaksi tulee. Oma arvaukseni on että kuoleman jälkeen jatkamme elämää unimaailmassa - tai siirrymme sen kautta toiseen todellisuuteen - ehkä siihen oikeaan, pois tästä simulaatiosta.
Lue ihmeessä Castanedan kirjoja - itse palaan niihin aina uudelleen ja uudelleen. Unet on parasta. Maailma on pahinta - mutta pakko kestää jotta pääsee unista nauttimaan.
Samoin, Dortmunder! Pidän/arvostan kirjoituksiasi, oli ilahduttavaa nähdä sinut taas täällä, mutta ymmärrän myös jos saitilla käy harvemmin - tulee tehdä juuri niin kuin tuntee, mikä on parhaaksi. Jankkaaminen ja toksisuus voi välillä olla liikaa, luulen että etäisyyys/irti vetäytyminen on silloin parasta. Ja sitten voi jättää ihan vastaamatta npc:eille, koska heillä on tähtäys vänkkäämisen jatkamisessa eikä sen lopettamisessa , tätä vastaamattomuutta yritän myös itse omaksua. Mulla on itsellä aika rankkaa terveyskriisin takia, joten Minfo saa ajatuksia pois siitä, joten toimii tässä mielessä. Koetan tosin myös katsoa ettei minfoilu mene stressin puolelle.

Olen nyt yrittänyt unille käydessä tietoisesti matkata unessa, en ole vielä päässyt tavoitteeseen, unitodellisuuteen siirtyminen on/vaikuttaa olevan tietoisen alun jälkeen hallitsematonta vapaata kenttää, mutta jatkan ja olen samoilla linjoin unimaailmasta kanssasi. Loppuosan virkkeesi voisi olla eeppinen sitaatti.

Asiat alkavat nykyään olla päinvastoin, mitä menneisyydessä. Aiemmin (yl.taso) korostettiin havaintomaailman/aistittavan maailman olevan totta, luonnontiede a ja o ja sen pohjana tämä "reaalimaailma", nyt aletaan vähitellen havahtumaan, että totuus voi olla aistimaailman "takana", kvanttikentässä/energiakentässä tai base todellisuuden ja muiden todellisuuksien pyörinnässä. Aiemmin jankattiin että hereillä olo ja valvetila on parasta aikaa, nyt vähitellen tulee muutakin mieleen. Kaikki liittyy kuitenkin kaikkeen.
Dispenzalla on näkemys, että muuttamalla energiakenttää, muuttaa samalla materiaa, ja energiakenttään on pääsy myös meditoinnin kautta.
Todellisuuden muuttaminen energiataajuuden muutoksella ja pääsyllä energiakenttään, jossa tietoisuus on ajattomassa paikattomassa minättömässä tilassa ja energia on hyvää, ylinnä rakkautta, puhutaan myös kiitollisuudesta hyvänä taajuutena. Jotain tällaista.
Mahdollisesti näin.
AlsSie
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

acp kirjoitti: Ti Marras 11, 2025 5:46 am
AlsSie kirjoitti: Ma Marras 10, 2025 5:08 am jotkut olivat pystyneet meditoinnin avulla esimerkiksi parantamaan itsensä ja oli tehty tutkimusta, miten meditaatio suoraan muutti terveysarvoja/tuloksia
Kuva

Jokaiselle elimelle on myös oma parantava taajuus. Näitä tutki Royal Rife.
https://en.wikipedia.org/wiki/Royal_Rife

Hän keksi että 1150Hz tappaa parasiitit ihmiskehosta.

Ihmisen 7:lle chakralle on omat oikeat taajuutensa, jotta chakrat saataisiin aukeamaan. Nyt ne ovat myrkytettyinä pois käytöstä. Myrkytettyinä ruualla, negatiivisilla taajuuksilla (musiikki, tv), vaatteiden materiaalit, hiusten kampaus aiheuttaa negatiivista säteilyä jne...
Chakroihin en ole kovin perehtynyt, mutta hyvävaikutteisia taajuusmusiikkeja on soitannassa päivittäin - nytkin on taustalla sellainen musiikki. :) Mulla on elimistö tullut sellaiseksi, ettei siedä moniakaan ruoka-aineita, yritän juoda ja syödä luomua mutta lipsahtelen kyllä esim. keksien osalta. Hajusteita ei myöskään oikein siedä ja alkoa ei ollenkaan.
Uskotteko jos kerron että mehiläinen ei lennä vaan levitoi. Sen siivet eivät kestä lentämistä. Mehiläinen saa aikaan siipien heilutuksella 7.83 Hz taajuuden, joka on sama kuin maailman magneettikentän Schumannin resonanssi.
https://en.wikipedia.org/wiki/Schumann_resonances

Mehiläishoitajat elävät pitkän elämän, koska mehiläisten ääni on parantavaa. Ennen ihmisiä parannettiin näin.

Mehiläinen elää n. 40 päivää, käy 1000 kukassa ja tuottaa teelusikallisen terveellistä hunajaa, jonka sanotaan säilyvän tuhansia vuosia.

Oletteko huomanneet kuinka vähän mehiläisiä enää on? Tarkoituksellisesti GMO myrkyillä tapettu :(. Samalla ovat vähentyneet myös leppäkertut ja heinäsirkat.
Jotenkin ihana (vaikkakin surullista) postaus, etenkin tämä pörriäisistä kertova osuus. Surullista lajien monimuotoisuuden katoaminen, mehiläisten katoamisella on laajat vaikutukset - ja toivotaan, että sukupuuttoa ei tulla näkemään niiltä. Olen lukenut vähän samaa mehiläisistä ja pölyttäjistä.
Huom. hunajaa jos pystyy ottamaan (ettei ole allergiaa, yliherkkyyttä), niin kannattaa ottaa suoraan kylmänä lusikan kanssa purkista. Hunajaa ei saisi kuumentaa, esimerkiksi laittaa kuuman juomaan sekaan, kuumennus vie hunajan terveyshyödyt mennessään.
Ps. Taajuuksista, värähtelyistä ja energioista puheenollen ihmiset eivät usko näihin, mutta uskovat viruksiin, bakteereihin, wi-fihin ja radioaktiiviseen säteilyyn.
Niinpä, ed.mainittuja pidetään yleisemmin ihan huuhaana, vaikka eivät sitä ole.

Mietin vielä, että voisiko gurutyylin meditointi olla yksi keino/portaali.
Mahdollisesti näin.
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

AlsSie kirjoitti: Ke Marras 12, 2025 6:39 am Huom. hunajaa jos pystyy ottamaan (ettei ole allergiaa, yliherkkyyttä)
Salaa meille syötetyt myrkyt ovat tällöin tehtävänsä tehneet, jos on hunajalle allerginen.
AlsSie kirjoitti: Ke Marras 12, 2025 6:39 am kannattaa ottaa suoraan kylmänä lusikan kanssa purkista. Hunajaa ei saisi kuumentaa, esimerkiksi laittaa kuuman juomaan sekaan, kuumennus vie hunajan terveyshyödyt mennessään.
Hyvä lisäys/huomio :wink:. Tällä tavoin meitä opetetaan, tarkoituksella, jotta tuhoaisimme siitä meidän terveydelle tärkeät ravinteet.
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

Dortmunder kirjoitti: Ti Marras 11, 2025 7:56 pm Oma arvaukseni on että kuoleman jälkeen jatkamme elämää unimaailmassa - tai siirrymme sen kautta toiseen todellisuuteen - ehkä siihen oikeaan, pois tästä simulaatiosta.
Kuolemaa ei ole olemassa. Vain meidän kehomme kuolee, sielumme elää ikuisesti.

"Kuollessamme" sielumme menee portaaliin/aurinkoon, kirkkaaseen valoon. Simulaatiomme aurinko ei ole oikea aurinko. Synnymme takaisin tähän samaan simulaatioon muistimme tyhjättynä edellisestä elämästä. Sielumme menee "kuoleman" jälkeen heti ensimmäiseen vapaana, samaa sukupuolta, olevaan kehoon (vauvaan).

Koska tämä simulaatio on menossa kohti loppuaan, muistin tyhjäys mekanismi "auringosta" on poistettu n. 2022. Eli 2022 jälkeen syntyneet lapset saavat kaikki edellisten elämien muistinsa takaisin 3-4 vuoden (tietoisuutemme alkaa) ikäisinä. Tämäkin viittaa siihen että simulaation loppu on lähellä.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Jotain siinä 2010-2012-välillä on käynyt koska sitä ennen ei ole isommasti Mandela-efektin havaintoja vaikka suurin osa liityy vanhoihin logoihin tunnetuissa pakkauksissa ym. logoja. Se oli hyvä selitys että useampi aikalinja tai kaikki mahdolliset maapallon elämän kannalta liittyivät yhteen. Itse olen aina muistanut että Nelson Mandela tuli maansa presidentiksi ja oliko Nobelin rauhanpalkintokin, lusittuaan pitkään. Mutta Bond-elokuvassa sillä Jaws-mörköön ihastuvalla poninhäntätytöllä oli hammasraudat. Oli.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Dortmunder
Neuvoja-Jack

Jack the Ripper kirjoitti: To Marras 13, 2025 6:14 pm Jotain siinä 2010-2012-välillä on käynyt koska sitä ennen ei ole isommasti Mandela-efektin havaintoja vaikka suurin osa liityy vanhoihin logoihin tunnetuissa pakkauksissa ym. logoja. Se oli hyvä selitys että useampi aikalinja tai kaikki mahdolliset maapallon elämän kannalta liittyivät yhteen. Itse olen aina muistanut että Nelson Mandela tuli maansa presidentiksi ja oliko Nobelin rauhanpalkintokin, lusittuaan pitkään. Mutta Bond-elokuvassa sillä Jaws-mörköön ihastuvalla poninhäntätytöllä oli hammasraudat. Oli.
Jep toi hammasrautatytteli on myös minun vahvin muistoni. En millään usko muistavani väärin koska olen - ainakin omasta mielestäni - helvetin teräväpäinen ja hyvä muistinen. Enkä myöskään hörhöile. Eli summa summarum: jos noin pari miljoonaa ihmistä muistaa "väärin" jotain menneisyydestä, niin olisiko se todistus siitä että elämässämme simulaatiossa olisi ohjelmointivirhe?

Eli arvoisat simulaatiomme ohjelmoijat, korjatkaa bugi tai vetäkää töpseli seinästä - kiitos.
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'
Wow!
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Wow! »

Dortmunder kirjoitti: To Marras 13, 2025 9:42 pm [
Jep toi hammasrautatytteli on myös minun vahvin muistoni. En millään usko muistavani väärin koska olen - ainakin omasta mielestäni - helvetin teräväpäinen ja hyvä muistinen. Enkä myöskään hörhöile. Eli summa summarum: jos noin pari miljoonaa ihmistä muistaa "väärin" jotain menneisyydestä, niin olisiko se todistus siitä että elämässämme simulaatiossa olisi ohjelmointivirhe?

Eli arvoisat simulaatiomme ohjelmoijat, korjatkaa bugi tai vetäkää töpseli seinästä - kiitos.
Vai onko totuus vain hieman maallisempi:
https://www.kaleva.fi/essee-muistatko-k ... ui/1865015

Sekoittuuko elokuva ja mainos keskenään?
6EQUJ5 / 15.8.1977

“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

Strange Black Smoke Ring Appears Over Disneyland, Spooking California Drivers
https://www.youtube.com/watch?v=W67yOViBxew
Mysterious black ring seen over Disneyland
https://www.youtube.com/watch?v=BC4YIu9AZRQ

https://www.the-sun.com/news/15489804/d ... ufo-fears/

Näyttää melkein portaalilta :mrgreen:. Yhä oudompia asioita alkaa tapahtumaan.
Luciano Viskos

Viesti Kirjoittaja Luciano Viskos »

Dortmunder kirjoitti: To Marras 13, 2025 9:42 pm
Jack the Ripper kirjoitti: To Marras 13, 2025 6:14 pm Jotain siinä 2010-2012-välillä on käynyt koska sitä ennen ei ole isommasti Mandela-efektin havaintoja vaikka suurin osa liityy vanhoihin logoihin tunnetuissa pakkauksissa ym. logoja. Se oli hyvä selitys että useampi aikalinja tai kaikki mahdolliset maapallon elämän kannalta liittyivät yhteen. Itse olen aina muistanut että Nelson Mandela tuli maansa presidentiksi ja oliko Nobelin rauhanpalkintokin, lusittuaan pitkään. Mutta Bond-elokuvassa sillä Jaws-mörköön ihastuvalla poninhäntätytöllä oli hammasraudat. Oli.

Elokuvateattereissa aikanaan pyörineissä originaaleissa hammasraudat olivat paikallaan, samoin kuin varhaisissa VHS-julkaisuissa kuten meillä Warnerin julkaisut. Tästä itsellänikin muistikuva. Uudemmista DVD- ja BD-formaateista raudat on fixattu pois koska haluttiin välttää mielikuvia alaikäisestä sakkolihasta. Saparot sentään saivat jäädä.
Kohtauksen koko idea tietenkin romuttui samalla.
Loukussa
Alokas

Viesti Kirjoittaja Loukussa »

Dortmunder kirjoitti: Pe Maalis 29, 2019 1:33 pm Mandela-efekti ehkä aukeaa epäilijöille kun otatte ja katsotte vaikka vanhan James Bondin Moonraker - elokuvan, jossa hammasrautatyttö onkin ilman hammasrautoja - en voi ymmärtää...muita jotka muistaa asian niin? Eli Rautahammas ihastuu nuoreen söpöön tyttöön joka hymyilee nätisti, mutta nyt kun elokuvan katsoo niin ne hammasraudat puuttuukin tytöltä. Vau-efektii
Eikös se idea tossa kohtauksessa ole vähän se, että se Rautahammas ihastuu siihen tyttöön juurikin sen takia kun se hymyilee ja tytöllä on ne hammasraudat.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Mikähän tämä on vuodet 2008-2012? Sitä ennen ei ole tätä ilmiötä. Kyllähän noihin vuosiin sopii CERN-kokeita ja Mayojen kalenterin loppu 2012. Voiko meitä olla ihmisiä eri aikalinjoista pantu tänne samaan. Alan uskoa että olemme simulaatiossa ja sittenhän tuossa ei olisi mitään yliluonnollista.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

Jack the Ripper kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 6:13 am Mikähän tämä on vuodet 2008-2012? Sitä ennen ei ole tätä ilmiötä. Kyllähän noihin vuosiin sopii CERN-kokeita ja Mayojen kalenterin loppu 2012. Voiko meitä olla ihmisiä eri aikalinjoista pantu tänne samaan. Alan uskoa että olemme simulaatiossa ja sittenhän tuossa ei olisi mitään yliluonnollista.
Emme ole yhdessä tai muutamassa aikalinjassa, vaan olemme jokaisessa olemassa olevassa aikalinjassa. Aikalinjojen määrä on vähentynyt ajan saatossa yhteen vuonna 2012.

Timewave Zero:
https://www.youtube.com/watch?v=gP28rFeLudM

https://en.wikipedia.org/wiki/2012_phenomenon
Dortmunder
Neuvoja-Jack

Muistaakseni se oli Inkojen kalenteri joka sattui loppumaan 2012? En usko että sillä on mitään tekemistä minkään kanssa suoraan sanoen...sori vaan...
Sen sijaan nämä ihan oikeat - miljoonien ihmisten kokemat - "väärät" muistikuvat. Ne on todellista todistusaineistoa. Hard evidence. Uskon ainakin itse mieluummin vain siihen mitä näen tai koen. En muuhun.
Vastaa Viestiin