Njord kirjoitti: La Joulu 13, 2025 6:20 pm
Vespa velutina kirjoitti: La Joulu 13, 2025 5:09 pm
Tyttö kertoi Annelin ostaneen punaisia dildoja ja tehneen niistä itselleen pirunsarvet. Anneli oli myös askarrellut pirulle hännän.
Ne hännät oli vielä tehty paperista.
Erittäin yksityiskohtainen kuvaus jälleen. Uskottava jos kuvaa lasten kutsuja tai askartelua perheen parissa sadepäivinä
Pojan mukaan dildoissa luki kaalimato.com
Erittäin yksityiskohtainen kuvaus. Uskottava kuvaus Kaalimadon radiomainoksesta.
Muistan, kuinka aikanaan luin näitä juttuja iltapaskoista ja tuo kaalimato.com -juttu tuli vastaan (josta myös nimimerkkini, heh heh), niin nauroin ääneen. Silloin ajattelin, että jaa, lapset ovat siis päästäneet mielikuvituksen laukkaamaan ja kertovat satuja, että ei kai näitä nyt kukaan tosissaan ota. No, lopputulos on selvillä. Tämä on just loistoesimerkki siitä, mistä kirjoitin tuolla aiemmin, että lapset kyllä imevät itseensä kaikki mitä ympäristöstään irti saavat: lehtiotiskot, radio- ja tv-mainokset, aikuisten kaksimieliset jutut (joita kuvittelevat, että lapsi ei ymmärrä) jne. Jo kakkosluokan ympäristöopissa on aiheena ihminen, ja siinä jo sivutaan, miten lapsia tehdään. Itse olen omille lapsilleni joutunut nämä selittää alle kouluikäisenä, koska he sitä kysyivät, ja kasvatusoppaat sanovat, että kun lapsi kysyy, hän on asian myös valmis kuulemaan, toki lapsen tasoisesti. Uskon, että myös Anneli on nämä jutut kertonut lapsilleen, eli ehkä nuorimmaista lukuunottamatta siellä on hyvin oltu lapsentekopuuhista selvillä. Vielä yksi muisto: Isosiskoni on mua 7 vuotta vanhempi, ja valaisi mulle nämä asiat, kun olin jotain 5. Muistan, kuinka sitten päiväkodissa mentiin yhteen puskaan piiloon, keräsin porukan ympärilleni, ja jaoin tietoni mahdollisimman monelle. Plus nuo kaikki barbieleikit, joista kerroin... kyllä seksiasioista puhuu pienet lapsetkin. Tai sitten mä olen vaan aina ollut jotenkin pervo, tai unohtanut, että mua on lapsena käytetty hyväksi. Niin kuin suurinta osaa lapsuuden kavereistani